Jupiler Pro League 2021-2022

Die stippenlijn van Miangue moet toch naar zijn heup opschuiven.. Nu staat die bijna in zijn aars. Als ge dan toch tot op de cm wil kijken, dan moet die lijn opschuiven.
Screenshot_2022-02-05-21-42-08-13_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Amaai, wat een goeie ploeg is Union. Vanaf minuut 1 tot minuut 95 vechten voor elke bal! Echt indrukwekkend. Ze geven je gewoon geen tijd om te voetballen. Direct met 2, 3 man op degene die de bal ontvangt. Als ze met deze intensiteit hun toppers kunnen blijven spelen is daar niks aan te doen. Ik vond dit straffer dan Frankfurt en Olympiakos.
Op de opstelling was niets aan te merken, de inzet was er ook, tactisch waren er ook geen rare zaken, de beste ploeg heeft gewoon gewonnen.

Eigenlijk doodzonde dat er nu nog play-offs komen. 10 op 12 tegen Genk, Brugge, Antwerp en Anderlecht. En tegen Brugge hadden ze eigenlijk moeten winnen. Dan stond Brugge nog eens 3 punten verder.

Wat een match. Amper iets weggegeven. De match waar ik vooraf toch wat schrik voor had, Antwerp away. Uiteindelijke was dit de makkelijkste match van het vierluik. Zonder Lapoussin, die vorige week een berematch speelde en Mitoma moest Nieuwkoop noodgedwongen tegen zijn voet spelen. Maar die deed dat fantastisch!

Maar Nielsen, Lazare & Teuma...🤩
Van Nielsen wist ik vorig seizoen dat die écht wel goed was, maar Teddy heeft zijn niveau écht omhoog getrokken nu die in 1A speelt, amai. Die dribbel vlak voor de blessure van Engels. Heerlijk gewoon 🤤

Als we hier een beetje efficiënter afwerken dan is het hier zoals @Général Zantas al zei gewoon 0-5.

Amaai, wat een goeie ploeg is Union. Vanaf minuut 1 tot minuut 95 vechten voor elke bal! Echt indrukwekkend. Ze geven je gewoon geen tijd om te voetballen. Direct met 2, 3 man op degene die de bal ontvangt. Als ze met deze intensiteit hun toppers kunnen blijven spelen is daar niks aan te doen. Ik vond dit straffer dan Frankfurt en Olympiakos.
Op de opstelling was niets aan te merken, de inzet was er ook, tactisch waren er ook geen rare zaken, de beste ploeg heeft gewoon gewonnen.
Je kan je wel afvragen waarom Priske op Kortrijk besluit om 90 minuten lang de bus te parkeren en nu tegen Union zelf het spel wil maken, wetende dat wij absoluut niet de creativiteit hebben om zelf aan kansen te komen zonder Benson en dat dit Union volledig in de kaart speelt. Tactisch toch de zwakste trainer die ik hier in zeer lange tijd heb gezien.

Jaloers op Union waar iedereen wel weet waar hij moet lopen, die counters waren zeer indrukwekkend. Als je dan kijkt hoe wij het uitspelen, dat is huilen met de pet op.

Ik heb het begin van de match zelfs niet kunnen zien omdat al die ingangspoorten niet werkten. En dan heeft het een halfuur geduurd voor men besloot om de poorten open te zetten omdat fans over de hekken aan het kruipen waren. Het begint echt schandaliger te worden met de week. Eerst uren in een online wachtrij staan omdat ze hun servers bij de cornflakes hebben gekregen, dan moet je nog fysiek een ticket gaan afdrukken omdat de scanners geen smartphones kunnen lezen en vervolgens werken die toegangspoorten niet. En dan laten ze je gewoon wachten terwijl de match al 20 minuten bezig is. Nul komma nul respect van het bestuur naar de fans toe, ook al met die compensatie voor het abonnement. Als het zo zit dan moet het voor mij niet meer dit seizoen.

Terug
Bovenaan