Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dit snap ik ook niet, alweer de kleine ploegen achergestokenDie stippenlijn van Miangue moet toch naar zijn heup opschuiven.. Nu staat die bijna in zijn aars. Als ge dan toch tot op de cm wil kijken, dan moet die lijn opschuiven.
Bekijk bijlage 7495

Je kan je wel afvragen waarom Priske op Kortrijk besluit om 90 minuten lang de bus te parkeren en nu tegen Union zelf het spel wil maken, wetende dat wij absoluut niet de creativiteit hebben om zelf aan kansen te komen zonder Benson en dat dit Union volledig in de kaart speelt. Tactisch toch de zwakste trainer die ik hier in zeer lange tijd heb gezien.Amaai, wat een goeie ploeg is Union. Vanaf minuut 1 tot minuut 95 vechten voor elke bal! Echt indrukwekkend. Ze geven je gewoon geen tijd om te voetballen. Direct met 2, 3 man op degene die de bal ontvangt. Als ze met deze intensiteit hun toppers kunnen blijven spelen is daar niks aan te doen. Ik vond dit straffer dan Frankfurt en Olympiakos.
Op de opstelling was niets aan te merken, de inzet was er ook, tactisch waren er ook geen rare zaken, de beste ploeg heeft gewoon gewonnen.
Nen dikke proficiat zeClub uiteindelijk het beste resultaat gehaald tegen Union![]()