Jupiler Pro League 2021-2022

Ik heb zelfs al Beerschotsupporters meegepakt op Tribune 2, was ook geen probleem. Ze hadden wel door dat ze braaf moesten zijn 😬

En dat zijn allemaal voorbeelden van enkelingen die in een thuisvak plaats nemen en zich gedragen.
Gisteren ging het om een hele hoop die zich sterk voelen omdat ze met zovelen zijn en de idioot gaan uithangen. En dat zijn dus de situaties die ge moet vermijden. Een verdwaalde enkeling die door omstandigheden niet mee kan met de bus of iemand die bij bevriende thuissupporters gaat staan zal zich uiteraard gedragen, daar gaat het hem mij ook totaal niet om. Maar die grote hoeveelheden tickets die verkocht worden aan thuissupporters zodat die een half vak innemen is iets wat je perfect kan controleren en verbieden he. Zeker al als het tegen Antwerp is...

Blijft ook belachelijk. Hoe in Europa supporters zich gedragen. Zouden beter een voorbeeld nemen aan bv de NBA waar uitvakken gewoon niet bestaan. Ok, soms misdraagt men zich, maar bijna nooit loopt het volledig uit de hand. Bij ons zit dat er helaas bij sommigen ingebakken., dat we de tegenstander en zijn supporters als de vijand moeten zien.

Dat dat parket zich eens bezig houdt met serieuze vergrijpen ipv in beroep te gaan bij futuliteiten. Die kerel heeft al bijna een volledige match gemist. Het zal wel goed zijn zeker

Kan zijn commentaar wel begrijpen.
Is volgens de cijfers de meest efficiënte speler van de 3 - ook wel een domoor met zijn rode kaart natuurlijk.
Het sinds nieuwjaar al vierkant en Vince blijft aan zijn 11 vast houden (El Hadj is ook al ontevreden), dus hij mag wel eens iets anders proberen.

Al is het ook ondankbaar om tegen Union tegen die torens in te vallen bij 1-0 achterstand in gewoon die positie van diepe spits.

Tegen Cercle eruit na die rode kaart om met maar 1 spits te spelen hadden er meerdere niet gedaan.

Hij had het misschien beter intern moeten bespreken, maar het is geweten dat Kompany niet veel oog heeft voor het menselijke aspect.
Het is geweten ja? Omdat Benitootje en Refaelov gaan zagen zijn in de pers omdat ze niet genoeg mogen spelen?

In de Mauve afleveringen zag ik nochtans een trainer die net wel met de spelers ik een gezonde discussie wou gaan als zij ontevreden waren.

Raman toch gewoon meer dan terecht slechts invaller. Denk jij oprecht dat we tegen Cercle of Union het zoveel beter hadden gedaan dankzij het “killerinstinct” van Raman? En dan heb ik het nog niet over zijn gebreken in het samenspel.

Ja, Raman zorgt voor diepgang, en kan goed druk zetten, maar daar stoppen zijn opmerkelijke kwaliteiten toch voor mij.

Het is geweten ja? Omdat Benitootje en Refaelov gaan zagen zijn in de pers omdat ze niet genoeg mogen spelen?

In de Mauve afleveringen zag ik nochtans een trainer die net wel met de spelers ik een gezonde discussie wou gaan als zij ontevreden waren.

Raman toch gewoon meer dan terecht slechts invaller. Denk jij oprecht dat we tegen Cercle of Union het zoveel beter hadden gedaan dankzij het “killerinstinct” van Raman? En dan heb ik het nog niet over zijn gebreken in het samenspel.

Ja, Raman zorgt voor diepgang, en kan goed druk zetten, maar daar stoppen zijn opmerkelijke kwaliteiten toch voor mij.
Ongeacht de kwaliteiten van Raman, ik zou Kouamé nooit in de basis gezet hebben nadat die 2 dagen terug op training was na een maandje Africa cup. Die heeft werkelijk geen bal goed geraakt tegen Union.

Nee het is al vaker gezegd en geschreven dat Vince idd kort bij zijn groep staat.
Maar hij heeft minder oog voor het mensenlijke. Hijzelf als speler had geen uitleg nodig van de coach als hij niet speelde, coach is baas en geen uitleg verschuldigd in zijn ogen. Sommige spelers hebben nu éénmaal wel nood aan die uitleg.

Hoe kan ik dat nu weten ? Als je hetzelfde systeem blijft speler en positie voor positie gaat die idd niks veranderen.
Maar de ruimte lag tegen Union wel in hun rug en dan heb je meer aan lopende en infiltrerende mensen.
Uw 2 grootste kansen krijgt ge dankzij spelers die die loopbeweging. Maar dan moet je niet blijven proberen dribbelen door die muur centraal op het veld.

Begrijp het probleem niet met Raman, als ik dan Verschaeren zie, welke kwaliteiten (en toont die) heeft die om elke week een basisplaats te verdienen ?

Nee het is al vaker gezegd en geschreven dat Vince idd kort bij zijn groep staat.
Maar hij heeft minder oog voor het mensenlijke. Hijzelf als speler had geen uitleg nodig van de coach als hij niet speelde, coach is baas en geen uitleg verschuldigd in zijn ogen. Sommige spelers hebben nu éénmaal wel nood aan die uitleg.

Hoe kan ik dat nu weten ? Als je hetzelfde systeem blijft speler en positie voor positie gaat die idd niks veranderen.
Maar de ruimte lag tegen Union wel in hun rug en dan heb je meer aan lopende en infiltrerende mensen.
Uw 2 grootste kansen krijgt ge dankzij spelers die die loopbeweging. Maar dan moet je niet blijven proberen dribbelen door die muur centraal op het veld.

Begrijp het probleem niet met Raman, als ik dan Verschaeren zie, welke kwaliteiten (en toont die) heeft die om elke week een basisplaats te verdienen ?
Verschaeren verkeerd uiteraard niet in vorm. Maar ik blijf daar toch kwaliteiten in zien, bv in het samenspel door slimme looplijnen en met zijn Vista vaak een goede passing. Is niet de man die de ploeg op sleeptouw gaat nemen, maar in een goed draaiend geheel zie ik die wel steeds een meerwaarde hebben.

Vind persoonlijk die prestaties van Refaelov veel zorgwekkender, al snap ik wel dat die blijft staan voor zijn scorend vermogen.

Akkoord dat Kompany wss soms teveel zal eisen van bepaalde matig getalenteerde spelers omdat sommige zaken voor hem de evidentie zelve waren. Maar dat staat voor mij toch niet gelijk aan weinig oog hebben voor het menselijke aspect. En zal daar ondertussen wel zelf al in geëvolueerd zijn imo.

gisteren ook gewoon brugge-supporter mee genomen in Gent vak
no troubles
ge moet natuurlijk niet beginnen uitdagen he
Bij KVK was er een aantal jaar geleden (kleine 10 jaar geleden gok ik) was dat bij geregeld dat er in de familietribune tal van uit supporters aanwezig waren (kant van het uitvak) en die bleven alles behalve op de achtergrond. Onze hardere kern heeft dat dan opgelost door plaats te nemen in die familietribune ipv achter het goal. Bij matchen tegen Club zitten ze sowieso overal.

Ben zelf de laatste 3 jaar niet meer geweest dus huidige situatie ken ik minder.

Charleroi staat daar toch ook terug mooi geruisloos te blinken in dat klassement. Strijd om po1 zal spannend blijven.

Het gaat regenen vanaf middernacht nu onophoudelijk tot morgen late namiddag. En morgen overdag gaat het heel hard regenen, en met zware rukwinden. Dus dat plein gaat onder water staan + rukwinden.
Geen weer om te sjotten dus. Een goeie regenbui mag een voetballer wel hebben, maar normaal gaat het morgen er los over zijn.

Toch ook weer typisch Visser. Een fout fluiten voor Standard, waar zelfs de Standard spelers van reclameren want balvoordeel enzo..

Natuurlijk scoort standard net op die vrije trap. 3 minuten twijfelen voor Offside. Offside fluiten. Volgens mij is het ook compenseren want op het beeld zie je het amper.

Sissako zijn gele kaart voor het vieren van zijn (ongeldig) doelpunt blijft wel geldig?

Als hij nu gewoon daar laat doorspelen zoals het hoort ipv zo snel te fluiten heeft hm dat niet aan de hand

Terug
Bovenaan