Jupiler Pro League 2021-2022

En na de match ging Undav klagen dat zij schoppen kregen en dat Club de scheids mee had we speelden volgens hem met twaalf.
Nu was hm ook bij elk contact al naar de ref/grensrechter aan het kijken voor hm de grond raakte. En maar gesticuleren.
Voor de rest gewoon niet gezien deze match

Toch niet te snappen dat iedereen precies ook gewoon perfect speelt hoe Union wil dat je speelt. Gooi eens wat lange ballen voor die goal als het niet lukt, hetzelfde als bij ons, met dat balleke rondtikken op het dooie gemak gaat het niet lukken...

Toch niet te snappen dat iedereen precies ook gewoon perfect speelt hoe Union wil dat je speelt. Gooi eens wat lange ballen voor die goal als het niet lukt, hetzelfde als bij ons, met dat balleke rondtikken op het dooie gemak gaat het niet lukken...
Ik kijk voetbal hè, geen rugby (ook geen handbal uiteraard)
Is ook gewoon enorm moeilijk denk ik om een duel te winnen van dat centraal duo

Laat me zeggen, verschrikkelijk lelijke leider dan in 1e klasse.
Enige bekommernis is de tegenstander beletten te scoren en zelfs voetballen met aggressief fysiek spel en fouten maken.
En dan zelf hopen op uw 2 spitsen of een gelukje om nadien de boel kapot te counteren.

Met de arbitrage in België kan en mag je zo voetballen zonder gevolgen en zal je inderdaad veel punten pakken.

Antwerp is ook fysiek en mannelijk, maar die willen tenminste nog voetballen

Op basis van 1 match en het woord van ne random hier op't forum gaat gij stellen dat een ploeg met dubbele cijfers voorsprong op iedereen een lelijke leider is. Een ploeg met de meeste goals en de minste tegengoals. Omdat ze wat fysiek voetbal spelen. Ge hebt een budget dat 3-4 keer zo hoog ligt en uw kern is meer dan 2x zoveel waard. Zijt gij niet beschaamd om zonne slechte verliezer te zijn?
In tegenstelling tot u, zou de technische staff van Anderlecht WEL vertrouwd moeten zijn met het spel van Union. Geeft af op uw technische staff dat men daar blijkbaar geen antwoord op kan vinden.

Union staat oververdiend bovenaan, en heeft dit seizoen voornamelijk leuk voetbal gebracht. Dat ze dit af en toe wat laten varen om te combineren/compenseren door vechtvoetbal, is hun goed recht toch. Die stonden vorig seizoen nog in 2e Klasse. Vorig jaar zelfde tijd won je nog 5-0 in de Beker van deze ploeg.

Op basis van 1 match en het woord van ne random hier op't forum gaat gij stellen dat een ploeg met dubbele cijfers voorsprong op iedereen een lelijke leider is. Een ploeg met de meeste goals en de minste tegengoals. Omdat ze wat fysiek voetbal spelen. Ge hebt een budget dat 3-4 keer zo hoog ligt en uw kern is meer dan 2x zoveel waard. Zijt gij niet beschaamd om zonne slechte verliezer te zijn?
In tegenstelling tot u, zou de technische staff van Anderlecht WEL vertrouwd moeten zijn met het spel van Union. Geeft af op uw technische staff dat men daar blijkbaar geen antwoord op kan vinden.

Union staat oververdiend bovenaan, en heeft dit seizoen voornamelijk leuk voetbal gebracht. Dat ze dit af en toe wat laten varen om te combineren/compenseren door vechtvoetbal, is hun goed recht toch. Die stonden vorig seizoen nog in 2e Klasse. Vorig jaar zelfde tijd won je nog 5-0 in de Beker van deze ploeg.
Ja ik vind dat ja, en nee ik ben nie beschaamd.
Enige wat onze technische staf kan doen is zelf ref spelen, maar ik denk dat dat niet mag, ofwel?

Laatst bewerkt:
Laat me zeggen, verschrikkelijk lelijke leider dan in 1e klasse.
Enige bekommernis is de tegenstander beletten te scoren en zelfs voetballen met aggressief fysiek spel en fouten maken.
En dan zelf hopen op uw 2 spitsen of een gelukje om nadien de boel kapot te counteren.

Met de arbitrage in België kan en mag je zo voetballen zonder gevolgen en zal je inderdaad veel punten pakken.

Antwerp is ook fysiek en mannelijk, maar die willen tenminste nog voetballen
Dat is nu toch gewoon de frustratie die spreekt? Union heeft twee keer Brugge van de mat gespeeld, ook tegen Antwerp verdienden ze te winnen en nu ook twee keer gewonnen tegen Anderlecht. Spelen gewoon het beste voetbal in 1A hoor.

De enige vraag die ik stelde, was of je niet beschaamd bent om zonne slechte verliezer te zijn. Blij dat ge het toch inziet.
Lol. Uw eerste zin las als een vraag, mijn excuses.
Tis aangepast

Ik ben trouwens niet gefrustreerd, ik heb op voorhand gezegd dat we gingen verliezen.
Ik kan enkel zeggen wat ik zie tijdens de match hè
Niks beter te doen op een zondag dan wat te steuken? Beerschot speelde gisteren hè 😉

Lol. Uw eerste zin las als een vraag, mijn excuses.
Tis aangepast

Ik ben trouwens niet gefrustreerd, ik heb op voorhand gezegd dat we gingen verliezen.
Ik kan enkel zeggen wat ik zie tijdens de match hè
Niks beter te doen op een zondag dan wat te steuken? Beerschot speelde gisteren hè 😉
Tzijn ook geen plezante dagen voor de Generaal vant forum he

Straks winnen wij ook niet op kvk ben er bijna zeker van weer supporters match van het jaar samen met waregem.
Antwerp op gent weet ik nie echt ze spelen beiden niet goed.

Union hangt zo aan elkaar en geluk zit wat mee die worden gewoon kampioen, het enig dat spelbreker kan zijn is de druk in de po's dat is niet te onderschatten.

Goed eerste kwartier maar zoals gewoonlijk zakken we weer in elkaar als een pudding na een voorsprong. Blijf toch eens voetballen...

Heeft wel een punt natuurlijk, Kouame brengt ook niet al te veel uiteindelijk dus is het niet echt logisch dat Raman telkens plaats moet ruimen. Er zou wat meer geroteerd mogen worden.
Als je aanhaalt dat Raman niet goed genoeg is voor de Belgische top, kan je dat evengoed opmerken over Kouame.

Ik denk dat Raman hier door een andere bril bekeken wordt wegens zijn voorgeschiedenis, en niet altijd objectief.

Maakt niet uit of je een punt hebt of niet. Da's krak hetzelfde als bij Lukaku.

Zoiets moet je intern bespreken met uw coach en niet met de media.

Terug
Bovenaan