Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anderlecht gewoon zwak ook. Veel te traag. Kansen bij elkaar voetballen zit er nu weer voor de 2de match op rij niet inDit heeft toch niks met voetbal te maken. Dat zijn gewoon 9 types Balanta.
Al kan die laatste nog een duel appreciëren ipv telkens die swalbes en het gejank
Ons tempo is ook weer gewoon veel en veel te laag om zo'n blok uit elkaar te spelen
Absoluut. Zet zijn been veel breder om hem gewoon nog mee te hebben.leek me bewust op de kuit van Cullen gaan te staan
Bij ons laatste weken : var en roodAbsoluut. Zet zijn been veel breder om hem gewoon nog mee te hebben.
En die dwaas laat gewoon doorspelen waardoor ze bijna scoren.
Consequentie met 1e helft is weer spoorloos
Tuurlijk. We komen er gewoon niet door.Anderlecht gewoon zwak ook. Veel te traag. Kansen bij elkaar voetballen zit er nu weer voor de 2de match op rij niet in
Gelijkaardig ja.Speelde Union ook zo tegen Club?
Want dan mogen ze wat ducktape op Undav zijne mond plakken.
Ik zou al blij zijn moest hij gewoon het spel stilleggenBij ons laatste weken : var en rood
Laat me zeggen, verschrikkelijk lelijke leider dan in 1e klasse.Gelijkaardig ja.
#frustratie ge hebt niks klaargespeeld in de hele 2de helftLaat me zeggen, verschrikkelijk lelijke leider dan in 1e klasse.
Enige bekommernis is de tegenstander beletten te scoren en zelfs voetballen met aggressief fysiek spel en fouten maken.
En dan zelf hopen op uw 2 spitsen of een gelukje om nadien de boel kapot te counteren.
Met de arbitrage in België kan en mag je zo voetballen zonder gevolgen en zal je inderdaad veel punten pakken.
Antwerp is ook fysiek en mannelijk, maar die willen tenminste nog voetballen
just gulle wel lol#frustratie ge hebt niks klaargespeeld in de hele 2de helft
Allè kom. Op dit voetbal kunt ge toch niet trots zijn of blij mee zijn?#frustratie ge hebt niks klaargespeeld in de hele 2de helft
En na de match ging Undav klagen dat zij schoppen kregen en dat Club de scheids mee had we speelden volgens hem met twaalf.Laat me zeggen, verschrikkelijk lelijke leider dan in 1e klasse.
Enige bekommernis is de tegenstander beletten te scoren en zelfs voetballen met aggressief fysiek spel en fouten maken.
En dan zelf hopen op uw 2 spitsen of een gelukje om nadien de boel kapot te counteren.
Met de arbitrage in België kan en mag je zo voetballen zonder gevolgen en zal je inderdaad veel punten pakken.
Antwerp is ook fysiek en mannelijk, maar die willen tenminste nog voetballen
Vandaag wast andersomEn na de match ging Undav klagen dat zij schoppen kregen en dat Club de scheids mee had we speelden volgens hem met twaalf.

Zeker, maar hij is ook maar op uitleenbasis hé.Mja als die alles zou scoren zou die ook niet in België zitten![]()