Général Zantas
Well-known member
just gulle wel lol
Hoefde ook niet, ze stonden reeds op voorsprong.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
just gulle wel lol
Nu was hm ook bij elk contact al naar de ref/grensrechter aan het kijken voor hm de grond raakte. En maar gesticuleren.En na de match ging Undav klagen dat zij schoppen kregen en dat Club de scheids mee had we speelden volgens hem met twaalf.
en voor de goal ?Hoefde ook niet, ze stonden reeds op voorsprong.

Ik kijk voetbal hè, geen rugby (ook geen handbal uiteraard)Toch niet te snappen dat iedereen precies ook gewoon perfect speelt hoe Union wil dat je speelt. Gooi eens wat lange ballen voor die goal als het niet lukt, hetzelfde als bij ons, met dat balleke rondtikken op het dooie gemak gaat het niet lukken...
Laat me zeggen, verschrikkelijk lelijke leider dan in 1e klasse.
Enige bekommernis is de tegenstander beletten te scoren en zelfs voetballen met aggressief fysiek spel en fouten maken.
En dan zelf hopen op uw 2 spitsen of een gelukje om nadien de boel kapot te counteren.
Met de arbitrage in België kan en mag je zo voetballen zonder gevolgen en zal je inderdaad veel punten pakken.
Antwerp is ook fysiek en mannelijk, maar die willen tenminste nog voetballen
Ja ik vind dat ja, en nee ik ben nie beschaamd.Op basis van 1 match en het woord van ne random hier op't forum gaat gij stellen dat een ploeg met dubbele cijfers voorsprong op iedereen een lelijke leider is. Een ploeg met de meeste goals en de minste tegengoals. Omdat ze wat fysiek voetbal spelen. Ge hebt een budget dat 3-4 keer zo hoog ligt en uw kern is meer dan 2x zoveel waard. Zijt gij niet beschaamd om zonne slechte verliezer te zijn?
In tegenstelling tot u, zou de technische staff van Anderlecht WEL vertrouwd moeten zijn met het spel van Union. Geeft af op uw technische staff dat men daar blijkbaar geen antwoord op kan vinden.
Union staat oververdiend bovenaan, en heeft dit seizoen voornamelijk leuk voetbal gebracht. Dat ze dit af en toe wat laten varen om te combineren/compenseren door vechtvoetbal, is hun goed recht toch. Die stonden vorig seizoen nog in 2e Klasse. Vorig jaar zelfde tijd won je nog 5-0 in de Beker van deze ploeg.
Dat is nu toch gewoon de frustratie die spreekt? Union heeft twee keer Brugge van de mat gespeeld, ook tegen Antwerp verdienden ze te winnen en nu ook twee keer gewonnen tegen Anderlecht. Spelen gewoon het beste voetbal in 1A hoor.Laat me zeggen, verschrikkelijk lelijke leider dan in 1e klasse.
Enige bekommernis is de tegenstander beletten te scoren en zelfs voetballen met aggressief fysiek spel en fouten maken.
En dan zelf hopen op uw 2 spitsen of een gelukje om nadien de boel kapot te counteren.
Met de arbitrage in België kan en mag je zo voetballen zonder gevolgen en zal je inderdaad veel punten pakken.
Antwerp is ook fysiek en mannelijk, maar die willen tenminste nog voetballen
Lol. Uw eerste zin las als een vraag, mijn excuses.De enige vraag die ik stelde, was of je niet beschaamd bent om zonne slechte verliezer te zijn. Blij dat ge het toch inziet.

Tzijn ook geen plezante dagen voor de Generaal vant forum heLol. Uw eerste zin las als een vraag, mijn excuses.
Tis aangepast
Ik ben trouwens niet gefrustreerd, ik heb op voorhand gezegd dat we gingen verliezen.
Ik kan enkel zeggen wat ik zie tijdens de match hè
Niks beter te doen op een zondag dan wat te steuken? Beerschot speelde gisteren hè![]()
Wat een idiootRaman die nog eens uithaalt. Gaat het nooit leren