Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week viel Refaelov te laat, nu valt Raman wel en fluiten ze weer niet.lol dees is toch ne penaltyu
Van voor de backlijn aan zene schouder tot in de kleine baklijn ... wa moete nog meer hebben voor ne peanlty te krijgen ... jezusVorige week viel Refaelov te laat, nu valt Raman wel en fluiten ze weer niet.
Benieuwd wat het excuus nu weer is
Allez het was toch ook bvb de schuld van VDB dat Genk zo slecht speelde? Nu mag Storck weer in de spiegel kijken blijkbaar.Kan je is enkele voorbeelden geven?
Ik heb het enkele weken geleden al gezegd, de Genkies overschatten hun kern. Als je in deze zwakke competitie als een ploeg als Genk of Gent niet in de top 3 staat is het gewoon slecht gewerkt. Maar Genk heeft wel een veel betere kern dan Gent.Allez het was toch ook bvb de schuld van VDB dat Genk zo slecht speelde? Nu mag Storck weer in de spiegel kijken blijkbaar.
Maar over bepaalde spelers die zwak spelen mag precies nooit iets gezegd worden.
Dat is zeker niet waar. Er zitten een paar slappe dweilen onder deze spelers. Draait het goed, dan spelen we geweldig voetbal. Draait het slecht, dan zijn er te weinig spelers die de ploeg op sleeptouw nemen. De eerste helft was er buiten Heynen niemand op een goed niveau.Ik “kap” niet op Genk maar Genk supporters hemelen die ploeg altijd op, en als ze slecht spelen is het altijd de schuld van de coach.
Ik zie dat ook nog gebeurenStraks krijgt Anderlecht weer het deksel op de neus. Al die kansen
Je hebt nog 11 matchen om:POI is ondanks dit verlies nog altijd niet onmogelijk. Buiten de verplaatsing naar Bruggen zijn er eigenlijk alleen nog maar wedstrijden die gewonnen moeten worden.
Ik heb na het bekijken van de stand op het Genk-forum het tegenovergestelde gepost en daar gezegd dat POII het hoogst haalbare gaat zijn.Je hebt nog 11 matchen om:
- 21 punten in te halen op Union
- 12 punten in te halen op Brugge
- 11 punten in te halen op Antwerp (match te goed)
- 10 punten in te halen op Anderlecht
En dan sta je ook 4 punten achter op Charleroi en Gent. Lijkt me nogal wishful thinking eerlijk gezegd.