Jupiler Pro League 2021-2022

Ik zag Cullen persoonlijk veel liever spelen aan de zijde van Lokonga (die ik dan weer totaal niet graag zag spelen).
Speelt El Hadj niet meer aanvallend?
Ait El Hadj heeft een zodanig volume en werkkracht dat hij op de 8 best goed speelt. Vorig jaar een paar keer naast Sambi waarin dat goed klikte.
Maar dit jaar is hij wat de dool geweest. Ook wat overgewicht gehad, beetje speels als hij inviel. De logische terugslag van veel getalenteerde jongeren zeker?

Op de 10 kan hij alleszins ook wel.

weer een heerlijke invalbeurt van Mehdi Carcela.
ongelofelijk dat venanzi die zo schandalig naar de uitgang duwt. Ik hoop dat hij alsnog blijft en stilaan terug in de basis geraakt. Ik zie geen enkele reden om hem niet op te stellen. Op het standard liege forum zag ik dat hij zelfs verkozen werd als man van de match samen met Raskin. En dat voor 15 minuten in te vallen; duidelijk teken aan de wand dat de meeste Standard Fans hem nog op handen dragen. net zoals ik.

en lestienne laten invallen voooor carcela? al even schandelijk.

Moet toch op een gegeven moment terug kansen krijgen he.

Net nu ik fan was se :p
Kreeg een periode de voorkeur op Refaelov.

Die knokte zich terug in de ploeg, maar loopt nu toch ook al weer 2 matchen heel slecht te spelen.

Maar Refaelov maakt voorlopig vooral veel makkelijker een goal, en werkt wel hard defensief, waardoor ik wel snap waarom hij de voorkeur krijgt.

Overgewicht is wel zo een 'terugslag' waar ik van huiver. Quasi altijd een steeds wederkerend fenomeen.
Het is niet alleen dat, maar dat heeft hem de eerste weken van de voorbereiding gekost. Ondertussen al lang geen excuus meer natuurlijk. Maar zijn invalbeurten waren dit seizoen ook heel wisselvallig, wilde zich soms te veel tonen. In plaats van het simpel te houden.

73c29bb45289ea1aa364995181a85057.jpg

Klasse :bow:

Gewoon alweer een prachtig voorbeeld van media de wilt scoren met tendensieuze artikels en wat polarisering e. Als het maar kliks en (negatieve) discussie veroorzaakt, zijn ze 'goed' bezig, want dan blijven de mensen er langer over bezig.
Alsof de soep ooit zo heet gegeten wordt als ze opgediend is. Lijkt me echt sterk dat elke supporter uit Leuven/Limburg gaat weigeren omdat de Brusselse/Antwerpse ring alweer eens vast stond.
Die tijdssloten waren nodig voor het MER en zullen wel voorzien worden, maar kan me echt niet voorstellen dat dat zo hard gaat toegepast worden.

Olsson is meer de 8, terwijl Cullen de stofzuiger is. Kana zou dan meer een concurrent van Cullen zijn. Maar dat duo werkt redelijk goed. Olsson begint beter en beter te spelen. Ik vermoed dat Kompany er nu Ashimeru zal zetten maar zou liever Ait El Hadj willen zien.
Misschien zie ik het verkeerd, maar wat is de meerwaarde van Olsson ?
Hij verliest weinig ballen oké, maar elke pas is achteruit. Zelfs zonder man in de rug of zonder druk, hup balletje achteruit. Nooit voorwaarts draaien of inspelen.
Infiltreren ? Op doel trappen ? Afgelopen zondag 1x denk ik, die bal zijn ze nog aan het zoeken.

Cullen is een nuttige speler en kan er nog wel mee door, maar technisch toch ook veel te weinig.
Een middenveld Cullen - Olson is Anderlecht onwaardig en mogen we nooit mee tevreden zijn.
Kana heeft meer voetballend vermogen in zijn kleine teen dan die 2 samen

Misschien zie ik het verkeerd, maar wat is de meerwaarde van Olsson ?
Hij verliest weinig ballen oké, maar elke pas is achteruit. Zelfs zonder man in de rug of zonder druk, hup balletje achteruit. Nooit voorwaarts draaien of inspelen.
Infiltreren ? Op doel trappen ? Afgelopen zondag 1x denk ik, die bal zijn ze nog aan het zoeken.

Cullen is een nuttige speler en kan er nog wel mee door, maar technisch toch ook veel te weinig.
Een middenveld Cullen - Olson is Anderlecht onwaardig en mogen we nooit mee tevreden zijn.
Kana heeft meer voetballend vermogen in zijn kleine teen dan die 2 samen

Olsson speelt toch niet enkel achteruit? Probeert net vaak spelers in de diepte aan te spelen, weliswaar vaak vanuit de korte combinatie. Het is geen Tielemans.
Vindt zich ook vrij goed met Refaelov en Verschaeren heb ik de indruk, al hebben we inderdaad al betere spelers gehad op die positie.
Maar op dit moment draait het toch niet zo slecht in dat geheel en voetbal dat Kompany voor ogen heeft.

Olsson speelt toch niet enkel achteruit? Probeert net vaak spelers in de diepte aan te spelen, weliswaar vaak vanuit de korte combinatie. Het is geen Tielemans.
Vindt zich ook vrij goed met Refaelov en Verschaeren heb ik de indruk, al hebben we inderdaad al betere spelers gehad op die positie.
Maar op dit moment draait het toch niet zo slecht in dat geheel en voetbal dat Kompany voor ogen heeft.
Dan zie ik een andere voetballer denk ik. Zelfs de commentatoren viel het op afgelopen weekend.
Het draait inderdaad niet slecht, we missen wel een echte killer in de box en een bekwame centrale verdediger (hopelijk hebben we die als delcroix terug is)
Persoonlijk zie ik liever een Kana en El Hadj die technisch toch wat meer bagage hebben :)

Dat gaat goed komen! Kwartiertje te laat door een file waar je zelf niets aan kon doen, al wat extra stress daardoor en dan iemand die zegt dat je niet binnen mag omdat je tijdslot voorbij is.
Probeert Club gewoon de buurtbewoners niet te paaien en willen ze wat goodwill tonen? Eens ze begonnen zijn aan den bouw maakt dat toch niks meer uit?

Probeert Club gewoon de buurtbewoners niet te paaien en willen ze wat goodwill tonen? Eens ze begonnen zijn aan den bouw maakt dat toch niks meer uit?
Denk ik ook. Als dit er komt ga je toch mensen uit je stadion weren ipv er meer te ontvangen. Wie gaat hier zin in hebben?

Denk ik ook. Als dit er komt ga je toch mensen uit je stadion weren ipv er meer te ontvangen. Wie gaat hier zin in hebben?
Zoals al gezegd dat is gewoon alle op papier te willen zetten zo bv van 7000 auto's naar 3000 gaan lol je gaat 10k bezoekers meer hebben en je mag nog minder met de wagen gaan. Club is geen lokale club supporters komen van elke windstreek in vlaanderen, allemaal met de fiets dan tja

Dus je hebt een tijdslot om in het stadion te geraken? Oplossing: een bak bier in de auto en een half uur vroeger vertrekken zodat je wat speelruimte hebt en de tijd die je over hebt, die bak opdrinken op de parking en veel kabaal maken.

Ik denk dat de buurtbewoners dit wel graag zullen hebben :rolleyes:

Terug
Bovenaan