Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind de roep om Mazzu wel vreemd na zijn passage in Genk. Te veel respect voor een grotere ploeg, een succesvolle voorganger als coach en communicatie-issues waren echt wel een probleem bij een Genk dat hem toch wel een goede kern gaf (Mali, Pozuelo en Trossard waren de enige vertrekkers). Ik blijf het jammer vinden dat het niet gelukt was bij hem en dat lag vooral aan zijn keuzes ipv zijn kwaliteiten, maar de zekerheid dat niet hetzelfde gebeurt, is er toch echt niet?
Geleden van Gerets. En dan heb ik het niet over bv. Broos die in Afrika succes had.Zou wel leuk zijn om nog eens een Belgische trainer in het buitenland succes te hebben.
Bwa, dat waren 3 van de 4 beste spelers die vertrokken. Samen goed voor een slordige 50 goals, assists niet meegerekend.Ik vind de roep om Mazzu wel vreemd na zijn passage in Genk. Te veel respect voor een grotere ploeg, een succesvolle voorganger als coach en communicatie-issues waren echt wel een probleem bij een Genk dat hem toch wel een goede kern gaf (Mali, Pozuelo en Trossard waren de enige vertrekkers). Ik blijf het jammer vinden dat het niet gelukt was bij hem en dat lag vooral aan zijn keuzes ipv zijn kwaliteiten, maar de zekerheid dat niet hetzelfde gebeurt, is er toch echt niet?
Ik zal altijd respect hebben voor Clement door zijn verleden als speler en coach maar het laatste jaar was het gewoon zelden leuk om een match van ons te kijken.Ik vind wel dat de Brugge-fans wel heel blij zijn om van hem af te zijn. Ik snap dat zijn tijd misschien is gekomen, maar het is met momenten wel onrespectvol hoe sommigen reageren. Hij heeft toch twee titels en een bekerfinale op zijn palmares. Daarnaast toch een paar keer gestunt in Europa. Vreemd.
Bwa, dat waren 3 van de 4 beste spelers die vertrokken. Samen goed voor een slordige 50 goals, assists niet meegerekend.
En die kreeg ocharme een half jaar de tijd, terwijl Genk eigenlijk sowieso zelden twee jaar achter elkaar sterk presteert.
Ik zou het net zien als een mogelijkheid dat ie heeft geleerd van die periode, aangezien hij gewoon succesvol terugkwam met Union.
*kug*Kompany*kug*Het is ook een Vlaamse kunst om de mogelijke opvolger al de grond in te boren en af te schrijven voor hij 1 minuut actief geweest is.
Ik begrijp sommige reacties ook niet al te goed. Ik lees op FB dingen van: "ik had toch wel een grotere naam verwacht" en dergelijke. Ik vraag me dan toch af welke verwachtingen sommigen hebben. Denken ze dat het bestuur op een paar dagen tijd Guardiola te voorschijn kan toveren of zo?Het is ook een Vlaamse kunst om de mogelijke opvolger al de grond in te boren en af te schrijven voor hij 1 minuut actief geweest is.

Ik ben ook wel content dat hij weg is, maar niet enkel voor mezelf. Clement heeft zowel als speler en als trainer veel gedaan voor Club, maar nu was het het jaartje teveel aan het worden. Hem houden tot het eind van het seizoen, had zijn mooi palmares wat "kapot" gemaakt. Nu kan hij met opgeheven hoofd vertrekken en zal weinig tot geen respect verloren zijn bij zijn Club.Ik vind wel dat de Brugge-fans wel heel blij zijn om van hem af te zijn. Ik snap dat zijn tijd misschien is gekomen, maar het is met momenten wel onrespectvol hoe sommigen reageren. Hij heeft toch twee titels en een bekerfinale op zijn palmares. Daarnaast toch een paar keer gestunt in Europa. Vreemd.
Iemand die de competitie kent, zijn er niet veel MPH idd maar dat hoeft echt niet voor mij heeft zijn ding gedaan bij Club en hem dankbaar daarvoor maar zijn calimero gedrag etc zie ik liever niet.Ik begrijp sommige reacties ook niet al te goed. Ik lees op FB dingen van: "ik had toch wel een grotere naam verwacht" en dergelijke. Ik vraag me dan toch af welke verwachtingen sommigen hebben. Denken ze dat het bestuur op een paar dagen tijd Guardiola te voorschijn kan toveren of zo?
't Is daarom dat ik opperde voor Preud'homme als die daar voor opent stond. Kent de club, kent de competitie. Hij weet wat er van hem wordt verwacht. Wel als tussenpaus uiteraard, zodat je dus naar volgend seizoen op een rustige manier naar iemand kunt zoeken. Nu iemand binnenhalen die 0,0 voeling heeft met de club en competitie vind ik riskant, zeker aangezien er nog een dubbel moet gepakt worden. 't Is niet dat het bestuur kan zeggen: "Neem je tijd maar om je systeem op poten te zetten, het seizoen is toch al verloren."
We zullen zien wat het wordt met Schreuder alleszins, ik geef 'm zeker een kans.
Als je denkt dat Club pas deze week in gang geschoten is om iemand te vinden ben je toch wel naief hoorIk begrijp sommige reacties ook niet al te goed. Ik lees op FB dingen van: "ik had toch wel een grotere naam verwacht" en dergelijke. Ik vraag me dan toch af welke verwachtingen sommigen hebben. Denken ze dat het bestuur op een paar dagen tijd Guardiola te voorschijn kan toveren of zo?![]()

klopt Ten alle tijden hebben die een short list met trainers die direct beschikbaar zijn, ik ben eigenlijk wel blij dat er even nieuwe wind zal zijn.Als je denkt dat Club pas deze week in gang geschoten is om iemand te vinden ben je toch wel naief hoor![]()
Berge was er inderdaad nog even, maar bijna heel uw aanvallend compartiment was gehandicapt.De kern was echt wel MEER dan voldoende om bovenaan mee te draaien. Bongonda was erbij gekomen, ge had een Hagi op het middenveld, Ito liep er nog altijd rond, Samatta was er, Onuachu was erbij gekomen, achteraan was hij enkel sterker geworden, in het midden had ge nog altijd Berge, Heynen en een nieuw aangekomen Hrosovsky, ... Kampioen worden is één ding. Maar HOE slecht het ging was een heel ander ding.
Begrijp me niet verkeerd: Mazzu is de enige trainer waar ik ECHT (nog steeds) spijt van heb dat het niet bij ons gelukt is. Die had hier perfect kunnen passen en hier voor jaren trainer zijn. Maar het kan wel eens zijn dat clubs als Charleroi en Union (underdogs met een mix van spelers die nog ECHT moeten doorbreken en spelers die vooral op mentaliteit rekenen) hem beter liggen dan (wanna-be) topclubs waar hij met veel te veel respect binnenkomt. Dat zou niet de eerste trainer zo zijn. Dus ik brand hem zeker niet af voor hogerop, ik vind gewoon de roep bij een aantal Brugge supporters wat verbazend. Het lijkt me dat gezien de ambities er toch hoger gemikt zou worden.

Als je denkt dat Club pas deze week in gang geschoten is om iemand te vinden ben je toch wel naief hoor![]()
Goh, ik had nu niet direct gedacht dat Clement midden in het seizoen zou vertrekken. Die kans is er altijd natuurlijk, maar het zou dus wel kunnen dat ze bij het bestuur ook wat uit de lucht zijn gevallen en dan moet je natuurlijk wel snel handelen.klopt Ten alle tijden hebben die een short list met trainers die direct beschikbaar zijn, ik ben eigenlijk wel blij dat er even nieuwe wind zal zijn.
Ja die heeft toch wel de zeer korte periode van drie jaar krediet gekregen.*kug*Kompany*kug*
En dan opteren ze voor een aanvallende Nederlandse trainer zoals met KosterIk hoop (voorlopig) maar één ding, dat ie onze verdediging en middenveld eens deftig gaat organiseren. Das ongeveer het enige wat ik Clement verwijt... Al bijna een jaar is gans onze organisatie en stabiliteit daar weg, en hij deed daar werkelijk niets aan.

Geleden van Gerets. En dan heb ik het niet over bv. Broos die in Afrika succes had.
Aan die saintfiet was ik nog aan het denken, maar kwam niet op zijn naam.Tom Saintfiet doet het toch ook altijd wel goed bij de ploegen die hij daar traint in Afrika.
Zijn huidige succes met Gambia is zwaar onderschat.
Denk dat hij over het algemeen als trainer zwaar onderschat wordt. Hij zou zelf ook wel graag in Belgie beginnen. Is een zeer interessanten and down earth man om te spreken.