Jupiler Pro League 2021-2022

Toch stevige cijfers voor ons landje of ben ik het verleden te negatief aan het benaderen?
Wel propere cijfers inderdaad.

Maar je moet toch toegeven dat die moet veranderen, dit weekend tegen cercle was toch weer nergens voor nodig. J e mag u kut voelen na zo een prestatie maar breek de boel dan niet af.
Gohja. Dat vingertje, who gives. Krijgt ook gewoon veel bagger over zich heen. Hoedt ging toch ook het publiek uitdagen na zijn goal? Vind ik persoonlijk niks erg aan.

Die rode kaart had idd niet gemoeten maar Clement en medespelers hadden hem ook mogen beschermen. Ik had Lang aan de rust al gewisseld want je zag het gewoon gebeuren. Dat hij binnen een blaadje met een Cercle logo van de muur trekt, who gives a fuck.

Dat was ook mijn eerste reactie. Maar eigenlijk is het nog niet zo slecht bekeken:
- kampioenenmaker
- vrij nadat hij uit onvrede met Venanzi standard verliet
- waar vind je in het midden van het seizoen een topcoach zonder ervoor te moeten betalen
- ik kan me wel inbeelden dat MPH ervoor openstaat
- niet met slaande deuren bij FCB vertrokken

Zijn er nog andere namen die de ronde doen?

Blessin of Vrancken wegkapen denk ik
Die eerste had toch al een voorcontract getekend dacht ik? Of dat werd toch gezegd. Hij heeft alleszins herhaaldelijk gezegd dat hij niet het type trainer is die doorheen het seizoen wilt veranderen omdat hij een deftige voorbereiding heeft om zijn principes in de ploeg te slijpen.

Daarbij, Brugge heeft nu toch al enkele dikke meevallers gehad qua T1, tijd om Maes binnen te halen. Hij heeft echt het geknipte profiel voor Brugge.

Het gekap op Lang is hier toch serieus overdreven hoor... Die gast is 22 jaar, is nog n snotneus. Wordt élke match uitgefloten door het publiek van de tegenstander. Als hij ook maar 1 scheet laat staat het in de krant wat voor een probleemgeval hij wel niet is...

Zonder die negatieve focus op hem wint hij gewoon de GS met een straatlengte voorsprong op CDK want zijn statistieken zijn fenomenaal.

Wat sommigen ook denken, Clement is géén people manager. Clement breekt meer spelers dan dat hij maakt. Hoeveel spelers bloeien echt open onder hem? Met CDK heeft hij gewoon geluk met zijn talent. MPH had angsthazenvoetbal tegen Europese tegenstanders, maar was wel een genie in spelers doen ontbolsteren.

Clement is momenteel goed bezig met Lang, Vormer, Ricca, Perez, Izquerdo, Wesley, VD Brempt, Sowah of weg te jagen, ruzie mee te stoken of gewoon kraken.

Btw, moest Vormer een Cercle sticker van de muur getrokken hebben ipv Lang dan was hij voor iedereen een baas...

Lang geeft zich ALTIJD. Het liep voor geen meter bij hem tegen Cercle, maar deed nog steeds zijn stinkende best, 90 minuten lang. Hoe diep die soms op zijn eigen helft zat te verdedigen sommige matchen was bewonderswaardig.

Laat die maar doen, maar ge moet hem begeleiden, en Clement is daar niet de goede coach voor...

De coaches van Ajax waren dat zo te zien ook niet. Net zoals die van Feyenoord. Ik snap dat je defensief wil zijn over je spelers, maar als je "problemen" krijgt in elke jeugdclub en je prof clubs, zegt dat ook iets over hemzelf als mens. Dat die focus er is en groter en groter wordt, heeft hij enkel en alleen aan zichzelf te danken. Lang is een zeer goede voetballer, maar een proto-type van iemand die zonder het voetbal of in de goot lag of een cité-gangster was.
En geen verwijt in se naar de Bruggelingen die dat doen. Qua voetballers geldt het "eigen kind, schoon kind" principe. Wij (ook ik) maken ons allemaal schuldig aan dingen bij onze eigen spelers te nuanceren, wat we bij spelers van andere clubs niet zouden doen.

Het gekap op Lang is hier toch serieus overdreven hoor... Die gast is 22 jaar, is nog n snotneus. Wordt élke match uitgefloten door het publiek van de tegenstander. Als hij ook maar 1 scheet laat staat het in de krant wat voor een probleemgeval hij wel niet is...

Zonder die negatieve focus op hem wint hij gewoon de GS met een straatlengte voorsprong op CDK want zijn statistieken zijn fenomenaal.

Wat sommigen ook denken, Clement is géén people manager. Clement breekt meer spelers dan dat hij maakt. Hoeveel spelers bloeien echt open onder hem? Met CDK heeft hij gewoon geluk met zijn talent. MPH had angsthazenvoetbal tegen Europese tegenstanders, maar was wel een genie in spelers doen ontbolsteren.

Clement is momenteel goed bezig met Lang, Vormer, Ricca, Perez, Izquerdo, Wesley, VD Brempt, Sowah of weg te jagen, ruzie mee te stoken of gewoon kraken.

Btw, moest Vormer een Cercle sticker van de muur getrokken hebben ipv Lang dan was hij voor iedereen een baas...

Lang geeft zich ALTIJD. Het liep voor geen meter bij hem tegen Cercle, maar deed nog steeds zijn stinkende best, 90 minuten lang. Hoe diep die soms op zijn eigen helft zat te verdedigen sommige matchen was bewonderswaardig.

Laat die maar doen, maar ge moet hem begeleiden, en Clement is daar niet de goede coach voor...
Spreek je jezelf hier ook niet wat tegen of begrijp ik het fout?
Je zegt dat Lang topstatistieken heeft maar tegelijkertijd dat Clement hem kapot aan het maken is? :unsure:
Als Clement hem kapot zou maken zou hij toch juist niet op zijn beste kunnen presteren?

Clement laat alles maar aanmodderen bedoel ik, in de pers blijven ze maar negatiever en negatiever focussen op Lang.
Clement had Lang altijd moeten wisselen aan de rust, dan was er weer een storm in een glas water vermeden.

Terug
Bovenaan