Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voila.Natuurlijk moet er twijfel zijn geweest bij Kompany. Zijn eerste echte opdracht als hoofdcoach bij misschien nog altijd de grootste club van het land. Dat is inderdaad naïef als ge daar dan niet op zijn minst bij twijfelde.
Wie zegt dat die nooit getwijfeld heeft aan Kompany liegt of is ongelooflijk naïef. Zeggen dat ge hem daarom direkt buiten wilde, is iets anders. Maar nooit getwijfeld? Nee, dat geloof ik voor geen seconde.
Blij dat je niet kan wachten.Ik kan niet wachten om dit allemaal terug te lezen als het weer slechter gaat. Het is nu niet dat ze 5 wereldploegen van het veld gespeeld hebben he.
Het nadeel aan transfers is altijd dat je geen zekerheid hebt dat ze uitdraaien zoals je hoopt natuurlijk. Ik denk dat het grote verschil tussen club en Anderlecht van toen vooral is dat we geen vedetten op retour zotte contracten geven.
Op basis van dit seizoen zeggen dat we in een sukkelstraatje komen is wel heel snel en kort door de bocht imo
Er zijn er veel die twijfelden hoor, ook wel wat die hem afvielen.idd, ik ken hier ook een paar die-hard RSCA-fans en daar hoorde je toch ook al de twijfel.
Ik ook, voor genk denk ik dat het gat net te groot is om te overbruggen. Potentieel hebben jullie wel 1 van de beste kernen.Op DIT moment (maar dat kan eind januari weer helemaal anders zijn) zie ik zelfs een serieuze titelkandidaat in Anderlecht.
Sowah was ook plan B ons target Damary heeft voor ajax gekozen en die wil daar nu ook al weg doet het daar niet echt goed. Mss eens spreken voor een huur?Die transfers van Izquierdo en Wesley moet je wel kaderen. De ene is gratis gehaald en de andere is geleend.
Ik erger mij dan veel meer aan de transfer van Sowah, en vooral het bedrag.
Dat Otasowie van de bank in een PL-ploeg niet op de bank van een JPL-ploeg geraakt stel ik mij ook wel vragen bij.
onze kalender is nu ook niet zo druk dat de toppers niet quasi elke match zouden kunnen spelen.
Iedereen buiten onze toppers presteert gewoon inconsistent. Sowah was een kleine ramp, Van der Brempt is te licht, Dost doet het individueel wel goed maar met zijn type draait de ploeg niet echt goed, en achteraan zijn Nsoki/Mechele/Sobol/Hendry ook wisselvallig. Doordat die allemaal ondermaats presteren is er eigenlijk nog altijd niet duidelijk wat de beste 11 is, en kunnen we het ons ook niet veroorloven om dan ook nog eens de weinige spelers die wel consistent goed zijn te gaan roteren.
Er moet volgens mij net eerder een vaste basiself gevonden worden ipv extra te roteren.
Zijn jullie ook niet in het sukkelstraatje aan ‘t komen waarin wij zaten onder HVH? Zoveel geld, zo wegsmijten? Sowah, Otasowie,… Club gaf 50 miljoen uit terwijl er 1 basisspeler vertrok (Koussounou) en enkel een CV van KVO lijkt echt geslaagd.
Nog steeds een sterke kern met doorverkoopmateriaal dus gezond maar zo neem je geen afstand van de rest. Wij hebben dat in onze succesvolle jaren ook nagelaten.
Sowah was ook plan B ons target Damary heeft voor ajax gekozen en die wil daar nu ook al weg doet het daar niet echt goed. Mss eens spreken voor een huur?
BTW Sowah speelde toch nooit op de flank bij OHL of ben ik nu zo mis.
Heb nog niet opgevangen dat hij al weg wilt. Heeft in ieder nog niks gebracht. Speelt zonder vertrouwen.Sowah was ook plan B ons target Damary heeft voor ajax gekozen en die wil daar nu ook al weg doet het daar niet echt goed. Mss eens spreken voor een huur?
BTW Sowah speelde toch nooit op de flank bij OHL of ben ik nu zo mis.
Denk ook niet dat we die hebben aangetrokken om dit seizoen al veel minuten van belang te maken. Dit seizoen toch vooral een jaar om zich aan te passen.Heb nog niet opgevangen dat hij al weg wilt. Heeft in ieder nog niks gebracht. Speelt zonder vertrouwen.
Sulemana idd. Deed het goed bij Lille, jammer dat we die niet konden halen. Maar Daramy is idd voor de toekomst.Denk ook niet dat we die hebben aangetrokken om dit seizoen al veel minuten van belang te maken. Dit seizoen toch vooral een jaar om zich aan te passen.
Al kan het vertrek van Neres ( Shakhtar zou hem willen voor 15 miljoen) goed zijn voor de speelminuten van Daramy.
Daramy was ook plan b, voor die speler uit Denemarken die uiteindelijk naar Frankrijk trok.
Klinkt als SowahHeb nog niet opgevangen dat hij al weg wilt. Heeft in ieder nog niks gebracht. Speelt zonder vertrouwen.

Nu niet speciaal om op u te schieten ofzo maar vind dat altijd raar als mensen over 2 verschillende ploegen in de we vorm spreken.Denk ook niet dat we die hebben aangetrokken om dit seizoen al veel minuten van belang te maken. Dit seizoen toch vooral een jaar om zich aan te passen.
Al kan het vertrek van Neres ( Shakhtar zou hem willen voor 15 miljoen) goed zijn voor de speelminuten van Daramy.
Daramy was ook plan b, voor die speler uit Denemarken die uiteindelijk naar Frankrijk trok.
Ajax en Rsca eene pot natNu niet speciaal om op u te schieten ofzo maar vind dat altijd raar als mensen over 2 verschillende ploegen in de we vorm spreken.