Jupiler Pro League 2021-2022

Ik zou voor vrancken gaan maar denk niet dat Club zomaar een coach gaat weghalen die onder contract ligt. Met Leekens dat al eens gedaan en is ons niet in dank afgenomen gezien zijn werk nog maar 90% af was.
Hangt er vanaf wat ze met een clubleiding hebben afgesproken, een Blessin heeft misschien zijn zege gekregen als er een grotere club aan de deur klopt.

Overdrijf anders een beetje, serieus...

Ik overdrijf ?

die gast op sociale media denkt echt dat hij een gangster is dus ik zie niet in waarom ik overdrijf ?

Alle ik snap dat het uwe ploeg is en supporter bent maar ik ken genoeg mensen die zijn gedrag beu zijn, en het zijn ook club supporters.

En de vergelijking met Pablo moet je nu ook weer niet letterlijk nemen eh.

Wel niet ideaal zo midden in het seizoen.

Zo een Blessin zal wel zijn eigen voetbal willen spelen, en dat zal ook wel even duren eer dat er is ingeslepen?

Kern blijft natuurlijk wel kwalitatief genoeg om voor de titel te gaan los daarvan.

Ik overdrijf ?

die gast op sociale media denkt echt dat hij een gangster is dus ik zie niet in waarom ik overdrijf ?

Alle ik snap dat het uwe ploeg is en supporter bent maar ik ken genoeg mensen die zijn gedrag beu zijn, en het zijn ook club supporters.

En de vergelijking met Pablo moet je nu ook weer niet letterlijk nemen eh.
Heb je 80% van de voetballers al eens zien lopen? Zijn allemaal gangsters dan hoor.

Ik wil het nog maar eens zien met Blessin of Vrancken. Het zullen niet de eerste trainers zijn die het goed doen bij een middenmoter om dan volledig te floppen bij een absolute topclub.

Geef mij maar Preud'homme tot het einde van het seizoen en van daaruit kan je verder kijken. Nu halsoverkop Blessin of Vrancken wegkapen bij een andere ploeg vind ik niet slim.

Wat heeft Blessin al bewezen buiten een seizoen ca va voetbal met KV Oostende?
Cava voetbal? Die speelden met momenten echt heel sterk voetbal, de tegenstander versmachtend. En dat met een beperkte kern. Het feit dat ze geen bank hadden heeft hun op het eind van het seizoen de das omgedaan.

En alsof Preudhomme voor 6 maand een valabele oplossing zou zijn.

Cava voetbal? Die speelden met momenten echt heel sterk voetbal, de tegenstander versmachtend. En dat met een beperkte kern. Het feit dat ze geen bank hadden heeft hun op het eind van het seizoen de das omgedaan.
Denk dat cava voetbal de juiste term is. Champagne voetbal zou ik het niet direct noemen.

Ik vermoed dat Club Brugge wel al langer een lijstje zal hebben met mogelijke opvolgers voor Clement. Die gaan toch ook geen risico nemen met maar een tijdelijke oplossing? Alsof dit seizoen niet meer belangrijk is.

En alsof Preudhomme voor 6 maand een valabele oplossing zou zijn.

Mocht Blessin dat dit seizoen herhaald hebben, zou hij misschien een kandidaat geweest zijn. Maar het vet is er toch ook wat van af.

Volgens mij gaan ze eerder naar het buitenland kijken. Of misschien Simons halen aan het einde van het seizoen mocht hij plots de pannen van het dak trainen bij Z-W. Als zijn ze volgens mij toch ambitieuzer en gaan ze iemand halen die al iets bewezen heeft op topniveau.

Laatst bewerkt:
Volgens mij hebben ze bij Club al lang enkele oplossingen in de frigo klaar staan. Anders hadden die nooit toestemming aan Clement geveven.

Terug
Bovenaan