Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das al een pak genuanceerder alvast.bwah , heeft toch wel gelijk , goede voeten , bad attitude
TuurlijkEen vergelijking met Pablo Escobar is toch altijd een overdrijving?
Verklaart waarom hij de wedstrijd vorige week met opzet verloor.Dus eigenlijk gaat Clement gewoon naar Cercle B?![]()

Hangt er vanaf wat ze met een clubleiding hebben afgesproken, een Blessin heeft misschien zijn zege gekregen als er een grotere club aan de deur klopt.Ik zou voor vrancken gaan maar denk niet dat Club zomaar een coach gaat weghalen die onder contract ligt. Met Leekens dat al eens gedaan en is ons niet in dank afgenomen gezien zijn werk nog maar 90% af was.
Overdrijf anders een beetje, serieus...
Heb je 80% van de voetballers al eens zien lopen? Zijn allemaal gangsters dan hoor.Ik overdrijf ?
die gast op sociale media denkt echt dat hij een gangster is dus ik zie niet in waarom ik overdrijf ?
Alle ik snap dat het uwe ploeg is en supporter bent maar ik ken genoeg mensen die zijn gedrag beu zijn, en het zijn ook club supporters.
En de vergelijking met Pablo moet je nu ook weer niet letterlijk nemen eh.
Cava voetbal? Die speelden met momenten echt heel sterk voetbal, de tegenstander versmachtend. En dat met een beperkte kern. Het feit dat ze geen bank hadden heeft hun op het eind van het seizoen de das omgedaan.Wat heeft Blessin al bewezen buiten een seizoen ca va voetbal met KV Oostende?
Denk dat cava voetbal de juiste term is. Champagne voetbal zou ik het niet direct noemen.Cava voetbal? Die speelden met momenten echt heel sterk voetbal, de tegenstander versmachtend. En dat met een beperkte kern. Het feit dat ze geen bank hadden heeft hun op het eind van het seizoen de das omgedaan.
Cava voetbal? Die speelden met momenten echt heel sterk voetbal, de tegenstander versmachtend. En dat met een beperkte kern. Het feit dat ze geen bank hadden heeft hun op het eind van het seizoen de das omgedaan.
En alsof Preudhomme voor 6 maand een valabele oplossing zou zijn.
Wat, Frigo? HeeeelpVolgens mij hebben ze bij Club al lang enkele oplossingen in de frigo klaar staan. Anders hadden die nooit toestemming aan Clement geveven.
Volgens mij hebben ze bij Club al lang enkele oplossingen in de frigo klaar staan. Anders hadden die nooit toestemming aan Clement geveven.