Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan gaat Seck ook ernstig uit de bocht om scheidsrechter racisten te noemen, ik vind dat en zware belediging eerlijk gezegd.![]()
Seck pleit Amallah vrij van racisme, maar: “Zijn beledigingen kan ik niet accepteren”
Abdoulaye Seck (Antwerp) en Selim Amallah (Standard) werden dinsdagnamiddag met elkaars verklaringen geconfronteerd op een online zitting van het Disciplinair Comité. Aanleiding was het forse opstootje aan de rust tijdens Antwerp-Standard.www.gva.be
Geen racistische uitspraken van Amallah dus. Hij zou wel de familie van Seck hebben beledigd. Hij zei alleszins wel meer dan "ferme ta bouche" als je naar de beelden kijkt. Maar Seck wil daar niet verder over uitwijden dus.
Op zich snap je hem nogDan gaat Seck ook ernstig uit de bocht om scheidsrechter racisten te noemen, ik vind dat en zware belediging eerlijk gezegd.

Dat is een ander onderwerp, he. Je kan je afvragen waarom Seck wel rood krijgt en Engels of Verstraete niet, terwijl hun gedrag eigenlijk minstens zo erg is. Is het omdat Seck qua uiterlijk en fysiek intimiderender is? Ik heb het al gezegd, Seck doet in die fase eigenlijk weinig dat een rode kaart rechtvaardigt.Dan gaat Seck ook ernstig uit de bocht om scheidsrechter racisten te noemen, ik vind dat en zware belediging eerlijk gezegd.
Ik heb het al gezegd, Seck doet in die fase eigenlijk weinig dat een rode kaart rechtvaardigt.
Is helemaal niet mijn Antwerp bril. Gumienny zei het ook in zijn bespreking en Youri Mulder haalde hetzelfde aan in Extra Time. Bij zo'n situaties krijgen de spelers in kwestie altijd geel, tenzij er een slag of dergelijke wordt uitgedeeld. Ook veelzeggend dat het bondsparket maar 1 speeldag schorsing vraagt voor deze fase terwijl sommigen hier claimden dat Seck sloeg op alles wat bewoog.Sorry, dat is toch gewoon je Antwerp-bril waardoor je zo spreekt? Hij doet weinig? Meer dan 5 keer de confrontatie opzoeken ondanks herhaaldelijke fluitsignalen van de scheidsrechter om daar mee op te houden en verscheidene ploegmaats, tegenstrevers, coaches en andere staffmembers opzij duwen/omver lopen/negeren of zich losrukken uit hun kalmerende omhelzing.
Neen, dit kan je toch echt niet gaan goedpraten? Als dit eenmaal was gebeurt en hij daarna gekalmeerd was, tot daaraan toe. Maar dit was minutenlang. Dit agressieve gedrag hoort echt niet thuis op een voetbalveld. Als je dit niet bestraft, welk signaal stuur je dan naar de jeugd toe?
Voetbalploegen zouden hun spelers als onderdeel van hun hoog salaris best een uur per week naar een psycholoog sturen om een cursus anger management te volgen.
Wie wil je zwaar schorsen en voor wat?Ah voila de kat komt uit de mouw, helemaal niks racistisch gezegd. Zwaar schorsen aub.
Was een flauw mopje.Wie wil je zwaar schorsen en voor wat?

slordig maar er mocht toch al een rode kaart voor stvv getrokken worden komop zeg ....Anderlecht ook wel te slordig vandaag.
Maar STVV meh, geniet iemand nu van dat soort voetbal?
Paar moeilijke fases. Dit nu net heb ik toch al rood voor gezien.slordig maar er mocht toch al een rode kaart voor stvv getrokken worden komop zeg ....