StevenFM
Well-known member
Volledig akkoord, ja. En de echt ernstige fouten (Raskin, Bokadi, Verstraete) liet Visser wel passeren. Maar dan wel meteen rood trekken voor het duw- en trekwerk zonder ook maar enige poging te doen om te achterhalen wat hier aan de basis van lag. Ja, niet moeilijk dat je dan helpt om de wedstrijd te doen ontsporen.![]()
Gumienny ziet Visser in de fout gaan met Abdoulaye Seck: "De moeite"
De poppen gingen tijdens de rust van Antwerp-Standard stevig aan het dansen. De ingreep van Visser was volgens Serge Gumienny alleen maar olie op het vuur.www.voetbalkrant.com
En in de krant krijgt Visser een 3. Dat heb ik volgens mij nog nooit gezien.
Dat pleit Antwerp niet vrij van alle zonden voor mij maar zoals vele hier nu enkel en alleen naar Antwerp aan het wijzen zijn vind ik ook niet correct.
Dat Bataille hier rood voor krijgt snap ik ook eerlijk gezegd niet volledig.
Die fase met Bataille is daar nog zo'n voorbeeld van. In de eerste helft wees Visser ook naar zijn horloge bij het tijdrekken van Standard. Komt er uiteindelijk 1 volle minuut bij. Nee, deze prestatie van Visser was een schoolvoorbeeld van alibi fluiten. Lange tijd geleden dat ik nog een scheidsrechter zag die niet alleen geen controle had over de wedstrijd, maar ook op geen enkele ogenblik moeite heeft gedaan om de wedstrijd op een ordentelijke manier te begeleiden.
Ik ben het wel volledig akkoord met de stelling dat spelers minder moeten zeuren, klagen en verhaal gaan halen bij de scheidsrechter. Ik stoor me bv. ook enorm aan Nainggolan. Maar pas dat dan wel consistent toe. Anders is het enige dat je bereikt, willekeur en onbegrip.

.