DBK
Well-known member
Goh, eigenlijk niet vrees ik. Het is natuurlijk niet gemakkelijk en vaak krijgen ze heel veel shit over hen. Regelmatig ook ten onrechte. Zie maar hoe vaak Gavin hier dingen moet komen verduidelijken omdat wij de regels niet voldoende kennen maar Visser heeft echt de gave om de boel niet aan te voelen en compleet uit de hand te doen lopen.Ik had eigenlijk een post geschreven van meerdere paragrafen, maar laat mij het anders formuleren ...
Vind je die hele situatie niet ongelofelijk oneerlijk ten opzichte van Visser?
Vandendriessche heeft dat ook maar in mindere mate. Die maken er vaak een hele show van.
Het was ook niet alleen die fase hé, de match zat vol met rare beslissingen. Zowel in het voordeel als in het nadeel van Antwerp.
Dat is ook niet correct van hem vind ik. Dat hij boos is, is te begrijpen maar om dan de racismekaart te spelen tegen over de scheidsrechter is niet fair.![]()
Seck en de commotie in Antwerp-Standard: "De scheidsrechters zijn racisten" | sporza
De wedstrijd tussen Antwerp en Standard stond bol van verrassende wendingen en ongewenste incidenten. De rode kaart voor Abdoulaye Seck stak de lont in het kruitvat. De Senegalese verdediger beschuldigde een aantal betrokkenen van racisme.sporza.be
Als je de ref beschuldigt van racisme moet je wel zeer zeker van je stuk.
Dan kan je toch gewoon beter zwijgen of gelijk Priske zeggen dat het tussen die twee is.