Voor diegenen die het moest interesseren, Eleven Sports heeft hun Black Friday “All Access Jaarpas” deal weer aan 50% korting. (€159 -> €79,50) 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wij hangen er zondag aan tegen Beerschot. Ik zie het niet goedkomen dit seizoen, er zit op geen enkel vlak een lijn in. Het seizoen te veel van Dury, dit zag ik al jaren aankomen. Ik zou er veel woorden aan vuil kunnen maken maar wat maakt het uit.
3 seizoenen te veelWij hangen er zondag aan tegen Beerschot. Ik zie het niet goedkomen dit seizoen, er zit op geen enkel vlak een lijn in. Het seizoen te veel van Dury, dit zag ik al jaren aankomen. Ik zou er veel woorden aan vuil kunnen maken maar wat maakt het uit.
Totaal schaamteloos dit.Het voetbal heeft intussen al lang blijk gegeven van schuldbesef over het verleden
Zo denkt PvdB dat de EU vraagt om gigantische belastingkortingen toe te kennen aan een bende miljonairs en frauduleuze makelaars.Het is nog niet te laat om te doen wat de EU uitdrukkelijk vraagt.
66. benadrukt dat er steun en gerichte financieringsmechanismen nodig zijn om de sportsector en alle sporten in de nasleep van COVID-19 weer op de rails te krijgen, onder meer in de vorm van nationale steunfondsen, de herstel- en veerkrachtfaciliteit en de structuurfondsen van de EU;
SuccesMisschien is vanavond de laatste match voor een hele poos... Ik ben zelf aan't wachten op mijn negatieve PCR test ondertussen. Zwaar hopen dat ik er bij kan zijn
Mooi, we kunnen hier best wat positiviteit gebruiken.positief![]()
positief![]()