Jupiler Pro League 2021-2022

Voor diegenen die het moest interesseren, Eleven Sports heeft hun Black Friday “All Access Jaarpas” deal weer aan 50% korting. (€159 -> €79,50) 🙃

Wij hangen er zondag aan tegen Beerschot. Ik zie het niet goedkomen dit seizoen, er zit op geen enkel vlak een lijn in. Het seizoen te veel van Dury, dit zag ik al jaren aankomen. Ik zou er veel woorden aan vuil kunnen maken maar wat maakt het uit.

Wij hangen er zondag aan tegen Beerschot. Ik zie het niet goedkomen dit seizoen, er zit op geen enkel vlak een lijn in. Het seizoen te veel van Dury, dit zag ik al jaren aankomen. Ik zou er veel woorden aan vuil kunnen maken maar wat maakt het uit.
3 seizoenen te veel

Wij zijn een buitenactiviteit, maken gebruik van het CST, hebben een statisch publiek en intussen zijn de mondmaskers opnieuw verplicht", klinkt het. "Deze vierdubbele gordel maakt het bijwonen van een voetbalwedstrijd tot een veilige activiteit."

Daar toch weinig van gezien eerlijk gezegd de afgelopen dagen. Chin diapers tel ik niet mee.

Misschien is vanavond de laatste match voor een hele poos... Ik ben zelf aan't wachten op mijn negatieve PCR test ondertussen. Zwaar hopen dat ik er bij kan zijn

Idd, woensdag was het ook verplicht, ik denk dat de helft geen mondmasker droeg.
Gaan dan wrs nog eerste zijn die gaan zagen en klagen dat het weer met beperkt (of zonder) publiek zal zijn, achterlijke mensen :sop:

"Hoe wil deze regering door de sportwereld herinnerd worden?"

PvdB: "voetbal voetbal voetbal voetbal voetbal"

Het voetbal heeft intussen al lang blijk gegeven van schuldbesef over het verleden
Totaal schaamteloos dit.
Op geen enkel moment heeft de voetbalwereld ook maar enig schuldbesef getoond, laat staan de wil om er iets aan te veranderen, laat staan dat ze überhaupt iets hebben gedaan.
Daarenboven geeft hij dus ook gewoon toe dat schuldbesef op zijn plaats is en dat er dus iets scheef zit.

Het is nog niet te laat om te doen wat de EU uitdrukkelijk vraagt.
66. benadrukt dat er steun en gerichte financieringsmechanismen nodig zijn om de sportsector en alle sporten in de nasleep van COVID-19 weer op de rails te krijgen, onder meer in de vorm van nationale steunfondsen, de herstel- en veerkrachtfaciliteit en de structuurfondsen van de EU;
Zo denkt PvdB dat de EU vraagt om gigantische belastingkortingen toe te kennen aan een bende miljonairs en frauduleuze makelaars.
Als deze nitwit zo graag met aanbevelingen van "Europa" zwaait kan hij misschien ook de passages met betrekking tot het verbeteren van de mensenrechten over de hele wereld eens citeren. Of dat stuk waarin men pleit voor een eerlijkere sportwereld. Of dat stuk waarin men vraagt om meer solidariteit en financiële herverdeling tussen de sportclubs.

Het "Europees beleidsplan voor de sport" is eigenlijk een aangenomen rapport waarin men aan de Europese Commissie vraagt om wat aanbevelingen aan te bevelen, "Europa" heeft eigenlijk niets te zeggen over sportbeleid. Een rapport dat nota bene is opgesteld door een ex-voetballen en MEP. De EU vraagt helemaal niets.
Peterke lijkt sport te verengen tot die 6 "toppploegen" in de Belgische JPL.

Die vent is echt aan het spartelen.

Dit is het enige dat Peter zegt wat klopt:
Als de minister het overigens zo goed meent met de jeugd, waarom laat hij dan de kans liggen om het minimumloon voor niet-EU voetballers fors op te trekken? Naar het voorbeeld van Nederland.
De massale instroom van goedkope buitenlandse jongeren, dàt is een bedreiging voor de eigen jeugd. Maar daar is onbegrijpelijk genoeg nergens sprake van. Een grote gemiste kans is dat. De regering is aan zet.

Voor de rest is Peter een goeie commentator maar zijn opiniestukken zijn toch vooral vrij egocentrisch. Vooral dat stukje over schuldbesef is hallucinant en smakeloos. Nog geen 2 maanden geleden kregen we te zien hoeveel miljoenen in het zwart de voetbalclubs uitbetalen aan spelers ipv in het wit, ja ze zijn zich duidelijk bewust van hun fouten "in het verleden"...

Dan zou ik nieuws zijn, peis dat het jammer genoeg de Indische variant zal zijn.

Oei, ik bedoel delta

Soit, nu toch maar een jaarpass op eleven gekocht aan 50% discount

Terug
Bovenaan