Geef u 100% gelijk dit moest jullie seizoen worden, ik schat jullie kern nog altijd hoog in en ja zelf beter dan Club. Zowat al onze transfers zijn tot nu toe een flop.Dat mensen dit denken zegt genoeg over de afbraakwerken die Vandenbrom op deze kern uitgevoerd heeft. De eerste paar matchen dit seizoen en het volledig einde van vorig seizoen was ronduit indrukwekkend. Aanvanklijk speelden we ENORM goed, maar verloren we matchen door ons verdedigen op stilstaande fases. Maar daarna zie je week na week het vertrouwen en de vorm als sneeuw voor de zon verdwijnen. Spelers die op EXTREEM hoog niveau presteerden, krijgen nu nog eens geen bal fatsoenlijk voorgezet. En dat gekoppeld aan een te grote hoop internationals die na de Copa America al in het rood aan het seizoen zijn gestart en daar nooit uitgeraakt zijn en een coach die nul komma nul meerwaarde te bieden heeft... Alles zit slecht in deze kern als "gevolg van", niet als "oorzaak van". We hebben zo in 2010 en 2016 hetzelfde gehad. Onze kern zou overschat zijn. Onze toppers zouden amper subtoppers zijn. Spelers hebben niks mentaliteit. Enzzzzz. In beide gevallen speelden we anderhalf seizoen later kampioen. Dat gaat nu niet gebeuren gezien dit seizoen sowieso het einde van een cyclus was, maar ge snapt het punt wel. Dit is en blijft een kern die voor het allerhoogste had moeten kunnen gaan. Nog eens extra gezien het verloop van het seizoen. Wij hadden gewoon naast if voor Union moeten staan.
Maar dat dat niet gaat gebeuren, is ondertussen duidelijk. Voor mij mogen ze het seizoen loslaten, de spelers die sowieso na het seizoen zouden vertrekken nu al laten gaan en een plan voor heropbouw nu al starten. Dat ging na dit seizoen toch al het geval zijn, dus begin er dan maar deze winter aan. En qua coach? Laat de T2's het maar doen voor de rest van het seizoen en zorg dat je een coach hebt die na het seizoen kan beginnen aan de voorbereiding. Want als je nu een coach haalt, ga je wsl niet anders bereiken dan dat die volgend seizoen al met een slecht gevoel moet beginnen.
Van mij zou VDB ook zijn ontslag krijgen of wachten ze af tot na het drie luik europees en tweemaal Club op bezoek en ik kan u gerust stellen wij schoppen voorlopig nog geen deuk in een pakje boter.
Spelers als Lang, CDK, zijn onzichtbaar dost krijgt amper een goede bal. Mignolet begint ook de foutjes op te stapelen, mata blijft een beest als verdediger maar aanvallend loopt die zich steeds te pletter. Mechele en n'soki kunnen het gemis van koussounu niet opvangen. Soit dringend ook bij ons een nieuwe wind nodig.

, Anderlecht, Club Brugge

Maar als het Genk niet is (wat ook gewoon zo gaat zijn), gun ik het niemand meer dan de mooie club die Union is!