Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen appels met peren vergelijken zo een city reken ik samen met bayern toch bij de beste ploegen van de wereld.Hadden hier wel kunnen winnen door wat efficiënter te zijn. Maar voor de rest allebei redelijk zwak.
Als ik terugdenk aan hoe City tegen ons zonder de bal constant in beweging was, en dan naar vandaag kijk.. bedroevend.
Mbamba wordt wel een goeie.
Let's agree to disagree?Dju, hadden hier echt moeten winnen. Antwerp heeft niks getoond in heel de match. 2x een stilstaande fase, 1 wereldsave en 1 net niet wereldsave van Mignolet.

Ook bij Club moet er volop aanspeelbaarheid gecreëerd kunnen worden, en met meerdere spelers tegelijk. Als je ploegen als Leipzig en PSG 70min onder druk kunt houden dan moet dit ook te belopen zijn. Maar ze moeten wel willen.Geen appels met peren vergelijken zo een city reken ik samen met bayern toch bij de beste ploegen van de wereld
Vandaag niet van mijn Nsokies geblazen van zijn prestatieFf nsoki, das al u 2e rode kaart...
Allez weeral een cadeautje. Derde penalty op rij waar niks aan de hand is
Pff vind het toch licht, persoonlijk. Gebeuren ergere dingen in een 16, toch?Stampt hem toch gewoon tegen de hiel? Heel licht uiteraard, maar imo echt dom...
Stampt hem toch gewoon tegen de hiel? Heel licht uiteraard, maar imo echt dom...