Jupiler Pro League 2021-2022

Hadden hier wel kunnen winnen door wat efficiënter te zijn. Maar voor de rest allebei redelijk zwak.
Als ik terugdenk aan hoe City tegen ons zonder de bal constant in beweging was, en dan naar vandaag kijk.. bedroevend.
Mbamba wordt wel een goeie.

Dwomoh viel me toch wel in positieve zin op, hopelijk gaat die meer kansen krijgen en recupereren we Verstraete vrij snel. Goed punt voor ons sowieso, zeker na de uitmatch tegen Fenerbahce en de afwezigheden van al onze middenvelders.

Hadden hier wel kunnen winnen door wat efficiënter te zijn. Maar voor de rest allebei redelijk zwak.
Als ik terugdenk aan hoe City tegen ons zonder de bal constant in beweging was, en dan naar vandaag kijk.. bedroevend.
Mbamba wordt wel een goeie.
Geen appels met peren vergelijken zo een city reken ik samen met bayern toch bij de beste ploegen van de wereld.

Geen appels met peren vergelijken zo een city reken ik samen met bayern toch bij de beste ploegen van de wereld
Ook bij Club moet er volop aanspeelbaarheid gecreëerd kunnen worden, en met meerdere spelers tegelijk. Als je ploegen als Leipzig en PSG 70min onder druk kunt houden dan moet dit ook te belopen zijn. Maar ze moeten wel willen.

N'Soki heeft nochtans een prima wedstrijd gespeeld vind ik. Dat hij daar z'n tweede gele kaart pakt is zonde natuurlijk, maar als hij dat niet doet zijn ze bij Antwerp misschien weg. Maar ik vraag mij nog steeds af waaraan hij z'n eerste gele kaart heeft verdiend.

Was idd maar raar die 1e gele kaart. Voelt toch hier ook als een gemiste kans aan. Ik ga blij zijn als Buchanan er is zodat er toch wat wisselmogelijkheden zijn voorin.

Antwerp tweede helft niks laten zien maar als Mignolet die save niet doet staan we daar ook met nul punten. Maarja, daarvoor staat hij er natuurlijk.

Stampt hem toch gewoon tegen de hiel? Heel licht uiteraard, maar imo echt dom...

Het is scheenbeen (Radic) tegen kuit (Hadj) omdat Radic door de benen de bal wil weg devieren, Hadj laat zich Astridpark-gewijs vallen van zodra hij iets voelt. En de ref gaat er Astridpark-gewijs in mee.

Dat de VAR niet te betrouwen valt, weten we wel sinds ze niet eens het verschil tussen 0,5 en 1 meter kennen.

Terug
Bovenaan