Jupiler Pro League 2021-2022

Verstraete :rofl: :rofl:

Wat een absolute lul is dat. Efkes een blessure veinzen omdat je je laat aftroeven door Charles.

Waarom heeft die gast nog geen geel btw? Dat duel met Mata had al geel verdiend en dan daarna nog ergens een serieus wegwerpgebaar naar de scheids toen die een fout tegen kreeg.

Toch triest van ons op de twee centrale verdedigers na je gewoon met dezelfde jongens speelt als vorig jaar. Welke optie hebben we nu op de flank ? Sowah en de rest is niet fit.

Hahaha Verstraete ff comedie om te hopen dat de goal nog afgekeurd wordt

Verstraete :rofl: :rofl:

Wat een absolute lul is dat. Efkes een blessure veinzen omdat je je laat aftroeven door Charles.
Euh, hij krijgt toch gewoon een knie of een voet tegen zijn hoofd? Het was geen fout voor de duidelijkheid maar dat is toch geen blessure veinzen. Geen probleem als jullie Verstraete willen haten maar dit is gewoon een beetje kinderachtig hoe jullie hier bezig zijn.

Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat hij weldegelijk een schoen in z'n gezicht kreeg
Nee het gaat erom dat Birgertje een aansteller is die altijd zelf vuile fouten maakt en er als bij wonder altijd mee wegkomt, constant ligt uit te dagen, constant ligt te duiken als em dan zelf eens iets voelt. Redelijk normaal dat zo'n speler dan gehaat wordt en zelfs als em echt eens iets heeft als komediant bestempelt wordt. Of is dat te logisch?

Als die eens weg is bij Antwerp zult ge de haat wel snappen. Antivoetballer tot en met die kerel.
Past toch perfect bij een anti-voetbalploeg vol beenhouwers?
Voor mij is Verstraete in de eerste plaats een goede verdedigende middenvelder die heerlijk kort kan wegdraaien met de bal aan de voet, iemand met een goede verticale pass in de voeten en een zeer gave traptechniek. En ja, hij komt wel eens te laat en hij speelt met veel overgave maar dat is niets zo abnormaal voor een verdedigende middenvelder.
Had Haroun gespeeld dan was hij hier de anti-voetballer geweest.
Soms waan ik mij in Groundhog Day hier op't forum als het Antwerp - Brugge is.

Laatst bewerkt:
Nee het gaat erom dat Birgertje een aansteller is die altijd zelf vuile fouten maakt en er als bij wonder altijd mee wegkomt, constant ligt uit te dagen, constant ligt te duiken als em dan zelf eens iets voelt. Redelijk normaal dat zo'n speler dan gehaat wordt en zelfs als em echt eens iets heeft als komediant bestempelt wordt. Of is dat te logisch?
Dus als ik Vormer een irritante voetballer vind, mag ik hier sebiet ook komen lachen als hij een knie in z'n gezicht krijgt?

Hij trekt de komedie zelfs door tot in de kleedkamer! Gelukkig hebben de voetbalexperts hier het goed gezien.

Dat je Verstraete geen goede voetballer vindt, betekent nog niet dat je SN3-gewijs in je eigen fantasiewereld moet gaan leven.

Terug
Bovenaan