Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Clement is gewoon tactisch elke keer hetzelfde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat er een paar achterlijke uit het uitvak aant lachen waren let zen gele kaartWaarom net Engels![]()
u weet wel die "enkele" 
Ik vind ze toch goed hoog druk zetten. Slim tegen onze met momenten toch onzekere defensie.Toch weer zwak Club...
ook gene fan vanDie Verstraeten. Kvind dat dus echt een stuk vuil. Maar ik snap helemaal dat dat een held is voor supporters van de club waar die speelt.

Zo hard he idd.Hahaha Verstraete ff comedie om te hopen dat de goal nog afgekeurd wordt

Goh ja, hoewel die zich kinderlijk laat aftroeven kan het toch echt niet de bedoeling zijn dat hij daar Engels moet opvangen.Zwak van Van Der Brempt.
Hahaha Verstraete ff comedie om te hopen dat de goal nog afgekeurd wordt
Euh, hij krijgt toch gewoon een knie of een voet tegen zijn hoofd? Het was geen fout voor de duidelijkheid maar dat is toch geen blessure veinzen. Geen probleem als jullie Verstraete willen haten maar dit is gewoon een beetje kinderachtig hoe jullie hier bezig zijn.Verstraete![]()
![]()
Wat een absolute lul is dat. Efkes een blessure veinzen omdat je je laat aftroeven door Charles.
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat hij weldegelijk een schoen in z'n gezicht kreeg.Als die eens weg is bij Antwerp zult ge de haat wel snappen. Antivoetballer tot en met die kerel.
Nee het gaat erom dat Birgertje een aansteller is die altijd zelf vuile fouten maakt en er als bij wonder altijd mee wegkomt, constant ligt uit te dagen, constant ligt te duiken als em dan zelf eens iets voelt. Redelijk normaal dat zo'n speler dan gehaat wordt en zelfs als em echt eens iets heeft als komediant bestempelt wordt. Of is dat te logisch?Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat hij weldegelijk een schoen in z'n gezicht kreeg
Past toch perfect bij een anti-voetbalploeg vol beenhouwers?Als die eens weg is bij Antwerp zult ge de haat wel snappen. Antivoetballer tot en met die kerel.
Dus als ik Vormer een irritante voetballer vind, mag ik hier sebiet ook komen lachen als hij een knie in z'n gezicht krijgt?Nee het gaat erom dat Birgertje een aansteller is die altijd zelf vuile fouten maakt en er als bij wonder altijd mee wegkomt, constant ligt uit te dagen, constant ligt te duiken als em dan zelf eens iets voelt. Redelijk normaal dat zo'n speler dan gehaat wordt en zelfs als em echt eens iets heeft als komediant bestempelt wordt. Of is dat te logisch?
sarcasme hoop ikHij trekt de komedie zelfs door tot in de kleedkamer! Gelukkig hebben de voetbalexperts hier het goed gezien.