Maar het is ons Vissertje die aan Dhondt liet weten dat hij rood moest geven volgens Van Crombrugge.
Ah, de keeper, die op vijftig meter van de fase staat, van de benadeelde partij gaan we zomaar geloven in plaats van de ref. Van Crombrugge is een fijne mens maar toch maar niet. Wat is het volgende, Mignolet geloven als hij zegt dat hij zeker geen hands heeft gemaakt?
Geen woord over de strafschop van Zulte of die van Genk. Hoe ze zichzelf toch steeds weer belachelijk maken...
Dat is problematisch en daar helpt ge niemand mee.
Vanwaar de diepgaande interesse voor de regels eigenlijk? Zit er iets beroepsmatig achter, of gewoon uit liefde voor het spel?
Wel, vroeger keek ik ook al naar voetbal en dacht ook dat de volkswijsheden (die naast het veld geroepen werden) over wat de regels zijn ook echt is hoe het moest gaan. Door het volgen van de NFL werd al gauw duidelijk dat de commentatoren daar wel de regels kennen en fases veel opener gebracht worden, en zo beetje bij beetje beginnen toepassen op voetbal. Het helpt ook gewoon omdat de regels het fundament zijn en ge zo veel rustiger naar een match kunt kijken omdat ge snapt wat er gebeurt. Nogmaals: ik ben daar soms niet akkoord mee, maar ik begrijp wat er gebeurt dus hoef me over dat aspect al niet meer op te winden. En als ik dat kan, kan iedereen dat.
Ik word foxwild van iemand als Hein zoals in de vorige post al gezegd. Die mens laat keer op keer blijken dat hij weinig van de regels kent maar durft daar toch een boom over opzetten, zonder enige schaamte, terwijl hij zelf zo zwak is in zijn job momenteel. Ik durf zonder twijfel zeggen dat hij een betere coach zou zijn als hij de regels zou kennen. Zelfde voor journalisten, zie Extra Time van gisteren vanaf minuut 20 waar Vandenbempt al een iets genuanceerdere maar nog steeds onwetende positie inneemt over buitenspel vergeleken met zijn commentaar 's morgens. "ik heb mij laten vertellen ...", ja jongen, het kwaad was al geschied vanmorgen door uw nonsens in uw artikel he!
Dat veel schrijven is problematisch maar ik kan daar niets aan doen, dat rolt er gewoon uit. Ik hoop wel dat er hier toch iemand is die een match kijkt, kwaad wordt van een beslissing ... maar dan denkt "
Moh check dat, Gavin heeft dat eens uitgelegd op dat forum, pfff ja dat suckt keihard maar ik begrijp dat de ref dat niet voor zijn plezier doet en hiermee de regels volgt, het is niet fijn maar het is wat het is. Vandaag ga ik mijn vriendin geen blauw rechteroog slaan omdat mijn ploeg waar ik een tattoo van heb verloren heeft want ik begrijp dat het een correcte beslissing was. Volgende week beter."

Waarna hij ze een blauw linkeroog slaat want het was echt geen penalty in een andere fase en ze had de afwas niet gedaan. En haar twee kinderen uit een vorige relatie zijn voor Standard pffffff.
Zouden daar beter eens wat communicatie experts opzetten, om meer begrip te proberen krijgen bij spelers, clubs, trainers en supporters.
Hoewel ge weet dat ik hier volledig mee akkoord ga en De Bleeckere een vreselijke vertegenwoordiger vind, vind ik dat ge hier hetzelfde doet qua uit de wind zetten van trainers en supporters. Gij ZIJT een supporter met interesse in de sport en toch post ge dingen die niet kloppen over de leiding op een denigrerende manier. Waarom begint gij niet met begrip voor zaken waar ge het niet bij het rechte eind hebt zoals die rode kaart? Heel veel van dat begrip dat ge vraagt begint bij uzelf in plaats van bji De Bleeckere of de bond.
Spelers en coaches hebben zeeën van tijd om zich even in te lezen, dat is geen werk van dagen maar hoogstens een paar uurtjes. Spelers en coaches zijn ook deels "de communicatie-experten" naar de supporters toe, maar vullen die rol in naar eigen goeddunken om zichzelf in te dekken. Ik moet dan weer meteen naar Hein kijken, mja ...