Silence
Well-known member
Kan goed zijn dat die jonge het zelfs niet bewust doet hè en effectief zo onbekwaam is.Meendet …..is kijke. Of hij kleur bekend
Dan kunnen we hier samen met de Club fans wat frustraties uiten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan goed zijn dat die jonge het zelfs niet bewust doet hè en effectief zo onbekwaam is.Meendet …..is kijke. Of hij kleur bekend
Geloof mij, wij (Club fans) moeten Visser ook echt niet hebben. Vorige match van Club heeft die ook kapot gefloten...Meendet …..is kijke. Of hij kleur bekend
Ah , dat wist ik niet , alle het zal dan voor ons allemaal vloeken wordenGeloof mij, wij (Club fans) moeten Visser ook echt niet hebben. Vorige match van Club heeft die ook kapot gefloten...

Royal Belgian FA
www.rbfa.be
Toevallig allemaal beslissing die zogezegd terecht zijn. Geen woord over de strafschop van Zulte of die van Genk. Hoe ze zichzelf toch steeds weer belachelijk maken...
Dat Referee Department praat zowat elke beslissing goed, da's niks nieuws.Zoals verwacht. Enkel een stilstaand beeld bekeken van het contact en weer niet de hele actie.
Zo kunt ge alles goed praten natuurlijk.
Iemand een beeld van Capon die de integriteit van Gomez in gevaar brengt? Kunnen we hun dat misschien eens opsturen, die kreeg zelfs geen geel
Je kan u ondertussen beter de vraag stellen welke scheidsrechter tegenwoordig nog wel graag gezien is. Laforge, Visser, Vandriessche, ... allemaal incapabele scheidsrechters IMO.Geloof mij, wij (Club fans) moeten Visser ook echt niet hebben. Vorige match van Club heeft die ook kapot gefloten...
ik ga er nimeer over neuten , we komen op dit gebied gewoon niet overeeenDat Kouamé die totaal niet ziet is ook zever he. Kompany vond het trouwens ook een terechte rode kaart.
(niets persoonslijk Pinkman, gewoon ff je quote gebruiken)Je kan u ondertussen beter de vraag stellen welke scheidsrechter tegenwoordig nog wel graag gezien is. Laforge, Visser, Vandriessche, ... allemaal incapabele scheidsrechters IMO.
21500 per jaar, bruto - en dit om elke week kak naar je hoofd geslingerd te krijgen, eens zien hoeveel goesting "jij" nog zal hebben ... terecht dat er "amateurs" geroepen wordt, want dat zijn ze dan ook gewoon als je die bedragen ziet.De internationale scheidsrechter ontvangt bij iedere wedstrijd een premie van 1.500 euro, een nationale 900 euro. Het is moeilijk een gemiddeld maandloon te berekenen, omdat sommige scheidsrechters maar enkele keren per jaar fluiten, terwijl anderen misschien 15 wedstrijden leiden. Als we dit laatste als voorbeeld nemen, zou een nationale scheidsrechter die 15 wedstrijden fluit aan 13.500 euro bonussen verdienen. Als je daarbij het vaste bedrag van 8.000 euro telt, kom je aan 21.500 euro per jaar.
Schreef veel
De grootste grap is dat er dan continu als argument bovengehaald wordt dat het 'de fysieke integriteit van de speler in gevaar brengt', maar de kans dat ge iemand op die manier blesseert is gewoon belachelijk klein. En ondertussen vliegen de ellebogen in elk luchtduel in het rond, maar daar trekken we eigenlijk amper kaarten voor (en dan nog vooral gele), terwijl zoiets duizend keer gevaarlijker is.Gert Verheyen had vorig jaar denk ik een column over zo'n soort fouten. Op enkels staan en een trap op de knie krijgen valt op training constant voor zonder dat er veel heisa rond is, maar in een match is het rood.
Dat blijft toch een vrij goedkoop argument, 'doe het dan zelf als ge het beter weet'. Het heeft trouwens ook niet alleen met de kwaliteit van de scheidsrechters te maken, maar ook met de regels die gehanteerd wordt. Driekwart van de overtredingen die in de Belgische competitie gefloten worden, zullen ze bijvoorbeeld in Engeland van zijn leven niet fluiten.Royal Belgian FA
www.rbfa.be
Belachelijk argument. En zeer kinderachtig om zo alle kritiek te willen pareren. Weer een staaltje zeer matige communicatie.Dat blijft toch een vrij goedkoop argument, 'doe het dan zelf als ge het beter weet'. Het heeft trouwens ook niet alleen met de kwaliteit van de scheidsrechters te maken, maar ook met de regels die gehanteerd wordt. Driekwart van de overtredingen die in de Belgische competitie gefloten worden, zullen ze bijvoorbeeld in Engeland van zijn leven niet fluiten.
Hij heeft wat met wetboeken.![]()
Vanwaar de diepgaande interesse voor de regels eigenlijk? Zit er iets beroepsmatig achter, of gewoon uit liefde voor het spel?
Waar ik trouwens wel voor ben, is meer respect op het veld van spelers tov wedstrijdleiding (en tegenstanders), naar het rugbymodel. Maar ik denk niet dat ge dat er ooit nog inkrijgt.Belachelijk argument. En zeer kinderachtig om zo alle kritiek te willen pareren. Weer een staaltje zeer matige communicatie.
Zouden daar beter eens wat communicatie experts opzetten, om meer begrip te proberen krijgen bij spelers, clubs, trainers en supporters. Maar neen, lekker afschermen, en zeggen dat ge het toch niet beter zou kunnen.
Laat de refs zelf hun beweegredenen uitleggen, en er de regels bijhalen. En als ze fouten maken ze ook gewoon ridderlijk laten toegeven!
Dat is eigenlijk vrij simpel op te lossen. Enkel de kapitein op het veld mag verhaal gaan halen bij de scheids en al de rest die begint te protesteren gewoon direct geel geven. Je gaat in het begin wel wat zien qua kaarten dan, maar vroeg of laat gaat het z'n effect wel hebben hoor.Waar ik trouwens wel voor ben, is meer respect op het veld van spelers tov wedstrijdleiding (en tegenstanders), naar het rugbymodel. Maar ik denk niet dat ge dat er ooit nog inkrijgt.