Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna even bedroevend als de commentaar.Ja man, de arbitrage vandaag is weer bedroevend in alle matchen. En de clubs blijven dit maar pikken.
Dat is om zot van te worden als verdediger. Een betere tackle kan je niet uitvoeren en dan heb je drie clowns in een busje zitten die weigeren in te grijpen. We zijn naar PL toestanden aan het evolueren waar VAR niet ingrijpt indien er ook maar 0,1% twijfel bestaat over de beslissing van de ref.Speelt zuiver de bal, wat is dit voor een geclown?
Ik kan me nog steeds Ancion herinneren van vroeger. Ik denk vele Genk fans ookKvind tbh dat er totaal geen sterke refs meer zijn in ons land. Vroeger was ik nog blij om Gumienny of Delferière (ook al was die louche) te zien.
Alleen fluiten ze daar gewoon niet voor dit soort dingen. En ook niet voor die fase waar diene van Anderlecht rood voor krijgt.Dat is om zot van te worden als verdediger. Een betere tackle kan je niet uitvoeren en dan heb je drie clowns in een busje zitten die weigeren in te grijpen. We zijn naar PL toestanden aan het evolueren waar VAR niet ingrijpt indien er ook maar 0,1% twijfel bestaat over de beslissing van de ref.
Ik mis de joeri (van de velde) zelfs nogKvind tbh dat er totaal geen sterke refs meer zijn in ons land. Vroeger was ik nog blij om Gumienny of Delferière (ook al was die louche) te zien.
Dat was nooit penalty voor ons. 1 minuut daarna gaat Ito alleen op de goal af en wordt hij onderuit gehaald en fluit die niet. Die scheidsrechters zijn echt van een bedenkelijk niveau.Nooit penalty dit. Wat een schande. Waar is Starspike nu om weer steen en been te klagen dat Genk benadeeld wordt?
Loepzuivere tackle is penalty zogezegd.
Edit: gerechtigheid
Ik hoop dat em DIK flatert met RealGans dat scheidsrechterswereldje is toch gewoon ziek.
Refs als Laforge, Boucaut en Visser mogen week na week blijven dutsen. Krijgen topaffiches toegewezen, en worden week na week uit de wind gezet door de scheidsrechtersbazen.
Bij Standard - Anderlecht fluit Laforge een zeer zwakke partij, en dan hoor je dat 1 of andere schiedsrechtersbaas vond dat hij een goeie match floot.
Wat Visser vandaag als VAR allemaal uitspookt, dat kan je toch ook allemaal niet meer goedpraten.
Meneer trekt zijn lijntje, en weigert vervolgens normaal te doen. De lijn is getrokken, en die knie bestaat opeens niet meer. Daar heb je nochtans geen 3D technologie voor nodig, maar gewoon gezond verstand.
Belachelijk hoe lichtzinnig er over die rode kaart wordt gegaan. Fai krijgt voor een zwaarde fout vorige week eerst geel van Laforge, en moet vervolgens nog naar het scherm gaan kijken. Bij ons gaat de almachtige Visser even de beslissing alleen nemen, want he, meneer fluit wel deze week Real Madrid he.
Dat em ne kopstoot krijgt van Zizou !Waarom zou Zizou dat doenIk hoop dat em DIK flatert met RealDat em ne kopstoot krijgt van Zizou !

Kan iemand mij eens uitleggen hoe die ooit de voorkeur krijgt op een Verschaeren of zelf Raman?Als ze ooit een bod krijgen op Amuzu, onmiddellijk verpatsen.
Is maar een mopje hèWaarom zou Zizou dat doen![]()