Jupiler Pro League 2021-2022

Hoe kan dat nu geen geel zijn voor Thange?
Enkel oog voor de man, enkel man geraakt anders om snelheid gepakt

En Zirkzee jonge, ge moogt eens een bal verliezen of een duel. Maar loop dan, gewoon blijven staan en gapen hoe het spel verder gaat. In balverlies zijn we met 10

Hoe kan dat nu geen geel zijn voor Thange?
Enkel oog voor de man, enkel man geraakt anders om snelheid gepakt

En Zirkzee jonge, ge moogt eens een bal verliezen of een duel. Maar loop dan, gewoon blijven staan en gapen hoe het spel verder gaat. In balverlies zijn we met 10
Zirkzze op de lat gadverdamme zeg

Amuzu, één van de snelste spelers in 1A. Snelheid is ook zijn enige beste kwaliteit.

Telkens die de bal krijgt is het ofwel terugdraaien, of naar binnen snijden en terug spelen. Stiknerveus geraak ik van die.

Probeer die achterlijn te halen en leg die bal dan terug, staan 2 spitsen en inkomende mensen.

Amuzu, één van de snelste spelers in 1A. Snelheid is ook zijn enige beste kwaliteit.

Telkens die de bal krijgt is het ofwel terugdraaien, of naar binnen snijden en terug spelen. Stiknerveus geraak ik van die.

Probeer die achterlijn te halen en leg die bal dan terug, staan 2 spitsen en inkomende mensen.
Dat zeg ik al enkele jaren :)
Wel toch al wat pech gehad in deze wedstrijd , 1-1 afgekeurd
en lap rood , ik ga een spelleke spelen ....

Voetbal is toch echt niet meer hetzelfde. Waarom wordt hier nog een rode kaart voor getrokken? Gewoon een ongelukkig contact. Ge moogt gewoon niks meer...

Dit is lachwekkend.

Man komt uit zijn rug, gaat enkel voor de bal, geen studs vooruit

Nee stop ermee, schei uit

En geschorst op Club, dat kan er nog bij hè. Fucking amateurs

Manneke? Kouamé trapt ook gewoon naar zijn knie he.
Speler van Oostende komt uit zijn rug en steekt zijn been er infeite onder... Dit soort rode kaarten zijn echt een absurditeit en gewoon niet te verdedigen, simpel. Als een speler van Brugge of OHL hiervoor van het veld gestuurd wordt, staan we ook allebei te schuimbekken. :)

Speler van Oostende komt uit zijn rug en steekt zijn been er infeite onder... Dit soort rode kaarten zijn echt een absurditeit en gewoon niet te verdedigen, simpel. Als een speler van Brugge of OHL hiervoor van het veld gestuurd wordt, staan we ook allebei te schuimbekken. :)
Moest hij hem nu nog echt aantrappen zou ik zelfs rood nog kunnen begrijpen, maar hij wilt die bal controleren dus zijn been "zweeft" ipv te trappen. Echt onwaarschijnlijk, was een aangename match en zo de tweede helft gewoon verkloten.

Terug
Bovenaan