SomeDude
Banned
Roteren wegens hun drukke agenda wegens Europees voetbal.Kan iemand mij eens uitleggen hoe die ooit de voorkeur krijgt op een Verschaeren of zelf Raman?
Of nee
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roteren wegens hun drukke agenda wegens Europees voetbal.Kan iemand mij eens uitleggen hoe die ooit de voorkeur krijgt op een Verschaeren of zelf Raman?
Dat weet ik, maar doelde erop dat Zizou daar geen trainer meer isIs maar een mopje hè![]()
.Niet flauw doen. Als ge uw punt moet maken, doe dat dan met argumenten en regelgeving/procedures in plaats van dit potje frustratie. Beide fases zijn perfect te begrijpen, eens te meer net omdat het vorige week ook gebeurde. Of dat het echt rood is, laat ik in het midden, allicht niet, neen. Vanuit de positie van de ref en het raakpunt houdt het op volle snelheid wel steek om daar toch rood in te zien. Het is een hoog contact, studs goed erop, en gestrekt been. Niets kwaadaardig, maar dat telt niet, wel mogelijk met zware gevolgen, en dat telt wel.Belachelijk hoe lichtzinnig er over die rode kaart wordt gegaan. Fai krijgt voor een zwaarde fout vorige week eerst geel van Laforge, en moet vervolgens nog naar het scherm gaan kijken. Bij ons gaat de almachtige Visser even de beslissing alleen nemen, want he, meneer fluit wel deze week Real Madrid he.
"Ja, hij was aantoonbaar corrupt, maar hij floot wel goed!"Vroeger was ik nog blij om Delferière (ook al was die louche) te zien.

Vanuit de positie van de ref zou hij het zelfs nog beter moeten zien, hij staat niet opzij of erachterNiet flauw doen. Als ge uw punt moet maken, doe dat dan met argumenten en regelgeving/procedures in plaats van dit potje frustratie. Beide fases zijn perfect te begrijpen, eens te meer net omdat het vorige week ook gebeurde. Of dat het echt rood is, laat ik in het midden, allicht niet, neen. Vanuit de positie van de ref en het raakpunt houdt het op volle snelheid wel steek om daar toch rood in te zien. Het is een hoog contact, studs goed erop, en gestrekt been. Niets kwaadaardig, maar dat telt niet, wel mogelijk met zware gevolgen, en dat telt wel.
Ik verdedig niets, ik probeer een zo helder mogelijke uitleg te geven waarom bepaalde beslissingen genomen worden door de spelleiding, waarop dat gebaseerd is en of die twee dingen elkaar aanvullen. Ik verdedig geen scheidsrechters, ik wil het u enkel mee helpen doen begrijpen waarom beslissingen vallen.@Gavin Je lijkt te impliceren dat buitenspel toegestaan kan worden als er geen rechtstreeks voordeel uit gehaald wordt door de aanvallende ploeg. Aangezien je de beslissing verdedigt en stelt dat de bal ver genoeg naar achter werd gespeeld en achteraf de Beerschot-verdediging meer dan tijd genoeg had om zich terug op te stellen. Dat is toch allemaal compleet irrelevant. Buitenspel = buitenspel en moet afgevlagd worden, simple as.
Butez wat een machine. Is echt wel een transformatie aan het ondergaan dit seizoen.
Nou nou, dan zal ik mij daar eens op moeten focussen als ik nog eens een match van Antwerp meepik en eventueel mijn ongelijk hier ruiterlijk moeten toegeven. En ik haat paarden.Man van het seizoen tot nu toe!
Maar het is ons Vissertje die aan Dhondt liet weten dat hij rood moest geven volgens Van Crombrugge. En gezien Dhondt daar ook eerst ook even wacht lijkt mij dit ook gewoon plausibel. Zeer frappant dat de ref zelfs niet naar het scherm wordt geroepen. Mag van mij daarna gerust nog rood geven als hij dat nodig acht.Nogmaals: de VAR beoordeelt de beoordeling, niet de fout. Het kan best zijn dat Visser dit geen rood vond maar daar kan hij niets aan doen, of hij nu op Real Madrid fluit of niet. Dus op dat vlak hoop ik dat ge die zever achterwege laat,
Kan iemand mij eens uitleggen hoe die ooit de voorkeur krijgt op een Verschaeren of zelf Raman?
Dit inderdaad. Invalbeurt tegen Gent is daar het perfecte voorbeeld van, eindelijk iemand die voor wat gevaar kon zorgen. Maar zijn efficiëntie is een gigantisch probleem, dat was eind vorig jaar even beter maar lijkt nu weer terug vanaf 0..Heeft toch echt unieke kwaliteiten. Is nog teveel kip zonder kop soms. Maar toont ook bij momenten dat hij wel de juiste beslissingen kan nemen, een goeie voorzet kan trappen, of een goal kan maken.
Gisteren was het allemaal wat minder, en is imo vooral de perfecte invaller. Want denk dat menig vleugelverdediger ferm begint te vloeken als Ciske het plein opkomt.
Ander profiel dan Verschaeren , El Hadj en Raman, dus daarom kies je soms deze boven de andere namen.
Feitelijk ist heel simpel : VC trapt uit , Kouame wil met zijn rechter de bal controleren , verdediger die Kouame niet kan zien loopt letterlijk voor zijn voet .Blijf die fout van Kouamé toch rood vinden hoor. Akkoord, Fai is veel erger maar het blijft twee keer een trap naar iemand zijn knie, wat mijn punt was. Maar dat het de bedoeling niet is, maakt toch geen hol uit? Hoe vaak gaat iemand bewust naar een knie schoppen, of handspel maken of op een enkel gaan staan. Zelden he.
Maar ik heb het al vaak gezegd, er is veel te veel willekeur onder de refs. Dat gaat van het beoordelen/bestraffen van fouten tot het toekennen van extra tijd. De ene keer krijgt een ploeg correct 11 minuten, de andere keer ligt het constant stil en krijgen we 3-4 minuten.
Waar ik wel furieus voor was geweest was die offside goal gisteren. Was toch echt overduidelijk geen offside, zelfs zonder lijn.
Wissel in de extra time. Zeer simpel +30 seconden. Doen we nietFeitelijk ist heel simpel : VC trapt uit , Kouame wil met zijn rechter de bal controleren , verdediger die Kouame niet kan zien loopt letterlijk voor zijn voet .
Als je toch een kaart wil geven geef dan geel want er was 0 intensie .
Rafa goal geen buitenspel
4 min bijtellen is gewoon belachelijk .
normaal zeg ik vrij weinig over arbitrages maar dit was er gewoon over .
Is kijken wat Franske uit zen mouw ga schuden
Meendet …..is kijke. Of hij kleur bekendDrukke week voor Visser want hij mag ook Anderlecht - Club Brugge fluiten...
Volgens het RD nam de scheidsrechter immers de juiste beslissing en werd de Ivoriaanse aanvaller terecht van het veld gestuurd na een charge waarbij hij zien been wat liet hangen.
"De Anderlecht-speler raakt de Oostende-speler met gestrekt been en met de studs op de knie. Met deze overtreding brengt hij de veiligheid van de tegenstander in gevaar. De scheidsrechter toont de rode kaart voor ernstig gemeen spel. Het Professional Refereeing Department staat volledig achter de beslissing van de scheidsrechter, omdat het een prioriteit is om de fysieke integriteit van de spelers te beschermen",