Jupiler Pro League 2021-2022

Moest hij hem nu nog echt aantrappen zou ik zelfs rood nog kunnen begrijpen, maar hij wilt die bal controleren dus zijn been "zweeft" ipv te trappen. Echt onwaarschijnlijk, was een aangename match en zo de tweede helft gewoon verkloten.
Ik wil gewoon een duidelijke lijn zien van Rafa zene goal .

Omdat ik een bepaalde kaart terecht rood vind ben ik plots een kind? Oke dan.

Die fase net op Gomez is trouwens ook donkergeel voor mij.
Nee omdat ge 2 fase vergelijkt die niet vergelijkbaar zijn, om hier de boel wat op te steuken 😉

Capon krijgt niet eens geel.. maar is te laat, boven de enkel en trapt wel door. Al was het voor mij geel ipv rood mja zelfs die geeft hij niet

Nee omdat ge 2 fase vergelijkt die niet vergelijkbaar zijn, om hier de boel wat op te steuken 😉

Capon krijgt niet eens geel.. maar is te laat, boven de enkel en trapt wel door. Al was het voor mij geel ipv rood mja zelfs die geeft hij niet
Waarom zou ik de boel “opsteuken”.
Verdiende goal nu, eindelijk. Maar holy fuck Oostende is zwak zeg

Vissers int busje , even onbekwaam als op t veld .
Maar mag wel Real gaan fluiten hè.
Die gaan niet weten wat hun overkomt..

Anderlecht heeft zelf te veel kansen nodig om te scoren. Maar de arbitrage verpest hier toch weer een match (en dat zonder gevolgen want volgende week mogen ze weer een andere fluiten zonder gevolgen)

Capon ontsnapt weer aan geel.
Maar laat zo'n spelers vooral doen. Binnenkort ist weer gezeik als zo ene een echte voetballer in twee trapt

Dat ge als ref durft te gaan waarschuwen dat de doelman geen tijd mag rekken.
Geef gewoon geel man, die kent die regel heus wel zonder dat ge hem just zijt gaan zeggen

Als ge uw hoofd er tegen zet hebt ge meer kans ja. Wel heel alleen gelaten, slecht verdedigd.

Gomez is echt een goeie aanvallende back.
Eindelijk een linksachter sinds Ollie

Terug
Bovenaan