Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik wilde die hier ook posten. Wat een rotmentaliteit heb je dan zeg. Dat kind was vier jaar. Welke idioot geeft in godsnaam ook een kind van die leeftijd warm (gefrituurd!) eten zonder eerst zelf te voelen of het niet te warm is.
Ik voel niet aan het eten van mijn kinderen in een mcdo, frituur of restaurant ze. Ze hebben gisteren nog een croque ergens gegeten: geen idee hoe warm die was. Deze idioot dus.

Een kind dat ge zelf nog moet voederen, daar weet ge dat van ja. Maar een 4jarige? En als het zo warm is dat je er een brandwonde van kan hebben scheelt er toch iets.

Ik voel niet aan het eten van mijn kinderen in een mcdo, frituur of restaurant ze. Ze hebben gisteren nog een croque ergens gegeten: geen idee hoe warm die was. Deze idioot dus.

Een kind dat ge zelf nog moet voederen, daar weet ge dat van ja. Maar een 4jarige? En als het zo warm is dat je er een brandwonde van kan hebben scheelt er toch iets.
Gesmolten kaas kan anders ook wel heet zijn😊

Gesmolten kaas kan anders ook wel heet zijn😊
True, maar mijn 4jarige weet ook wel wat hij moet doen als het warm is. En ik verwacht idd ook niet dat een croque op restaurant gloeiend heet is. Als we thuis raclette of iets dergelijks eten dan zal ik hem waarschuwen om ffkes te wachten de moment dat ik het op zijn bord leg.
De setting waarin ge eten krijgt bepaalt toch ook wat de redelijke verwachtingen zijn.

Nu zien we hier op bg ons verplicht om u te bestempelen als slechte moeder.

Imo is dat gewoon een gedeelde verantwoordelijkheid, als ouder leer je je uw kind omgaan met (warm) eten en als restaurant meld je als zaken te warm kunnen zijn.

Das ok, ik lig er niet wakker van. Daar zorgen mijn kinderen wel voor.
Idem.

Blijkbaar ook een loedermoeder omdat ik niet "voorproef". Ik leer ze dat als "het eten rookt" het heel warm is en voor de rest: het is niet alsof een kleuter gaat blijven verder eten als het lavaheet is he. Die krijsen en spugen het uit. Net zoals we als volwassenen doen. 😬

Das ok, ik lig er niet wakker van. Daar zorgen mijn kinderen wel voor.
hopelijk houden ze uw man ook wakker anders moeten we nog een extra effort doen om je gaan te shamen, bom's of bam's zijn toch iets wat we collectief moeten afkeuren. Maar voor de rest zijn we op dit forum wel openminded hoor.

Idem.

Blijkbaar ook een loedermoeder omdat ik niet "voorproef". Ik leer ze dat als "het eten rookt" het heel warm is en voor de rest: het is niet alsof een kleuter gaat blijven verder eten als het lavaheet is he. Die krijsen en spugen het uit. Net zoals we als volwassenen doen. 😬
Schandalig, pek en veren. En dan nog roken in het bijzijn van kinderen. Foei foei foei.

Ik ben daarstraks naar de Carrefour geweest (Ja die is hier in de buurt open op zondag). Ik zie plots een 'mooie' promotie, dus ik ga naar buiten om een winkelkar te gaan halen en van die promo gebruik te maken. Blijkt die promo plots 'spoorloos verdwenen'. :unsure: Heb ik fout gezien? Neen ik ben zeker dat die promo er zonet nog hing.

Ik denk: Ok ik ga naar de kassa en daar zal die promo wel te voorschijn komen om het kassaticket. NOT ..
Dus ik discussieer over die promo, maar er wordt mij gemeld, dat ik vermoedelijk scheel gezien heb en dat die promo er nooit geweest is. OK dan maar ???

Ik ga dus naar huis en ik google op die promo (ik ben niet van gisteren hé!): Ja hoor, die promo bestaat dus echt en is geldig tem maandag.
Maar wat is het probleem? Die promo is alleen geldig in de hypercarrefour, en niet in de gewone carrefour. :frown: Fair enough, maar in de winkel wisten ze zogezegd van niks, terwijl ze daar dus weldegelijk die promo foutief hadden opgehangen en ze die dan snel weggehaald hebben toen ze de fout ontdekten. Dat ze daar zogezegd van niks wisten was aldus zever in pakskes, ik voel mij daardoor toch een beetje bekocht.

Dus ik ga in deze uitzonderlijke situatie toch klacht indienen bij de klantendienst van Carrefour. En als ik die promo niet krijg, dan ga ik terug naar die Carrefour, lever ik dat produkt terug in en vraag ik mijn geld terug. Ik had anders naar de Hypercarrefour gereden voor die promo en had ik dat produkt in die andere Carrefour laten liggen.

Dus ja dit is even mijn WTF momentje van de dag. :tongue:

Laatst bewerkt:
Ik ben daarstraks naar de Carrefour geweest (Ja die is hier in de buurt open op zondag). Ik zie plots een 'mooie' promotie, dus ik ga naar buiten om een winkelkar te gaan halen en van die promo gebruik te maken. Blijkt die promo plots 'spoorloos verdwenen'. :unsure: Heb ik fout gezien? Neen ik ben zeker dat die promo er zonet nog hing.

Ik denk: Ok ik ga naar de kassa en daar zal die promo wel te voorschijn komen om het kassaticket. NOT ..
Dus ik discussieer over die promo, maar er wordt mij gemeld, dat ik vermoedelijk scheel gezien heb en dat die promo er nooit geweest is. OK dan maar ???

Ik ga dus naar huis en ik google op die promo (ik ben niet van gisteren hé!): Ja hoor, die promo bestaat dus echt en is geldig tem maandag.
Maar wat is het probleem? Die promo is alleen geldig in de hypercarrefour, en niet in de gewone carrefour. :frown: Fair enough, maar in de winkel wisten ze zogezegd van niks, terwijl ze daar dus weldegelijk die promo foutief hadden opgehangen en ze die dan snel weggehaald hebben toen ze de fout ontdekten. Dat ze daar zogezegd van niks wisten was aldus zever in pakskes, ik voel mij daardoor toch een beetje bekocht.

Dus ik ga in deze uitzonderlijke situatie toch klacht indienen bij de klantendienst van Carrefour. En als ik die promo niet krijg, dan ga ik terug naar die Carrefour, lever ik dat produkt terug in en vraag ik mijn geld terug. Ik had anders naar de Hypercarrefour gereden voor die promo en had ik dat produkt in die andere Carrefour laten liggen.

Dus ja dit is even mijn WTF momentje van de dag. :tongue:
maar de hypercarrefour is wel dicht op zondag, dus ge zou voor een gesloten deur hebben gestaan en dan zou je morgen moeten gaan, maar dan was de promo ook gedaan.

maar de hypercarrefour is wel dicht op zondag, dus ge zou voor een gesloten deur hebben gestaan en dan zou je morgen moeten gaan, maar dan was de promo ook gedaan.
De promo is van 3 TEM 15 mei, dus morgen is blijkbaar nog inbegrepen en ja dan had ik morgen nog wel moeten gaan.

Normaal gezien klantendiensten van supermarkten kennende, gaan ze niet al te veel moeite doen en die promo gewoon manueel op mijn bonuskaart plaatsen als ik met de juiste argumenten af kom. Maar we zullen wel zien.

De WTF sloeg meer op: wat is de kans dat ze de 'foute' promo die daar hangt weghalen (omdat deze per vergissing daar al vermoedelijk de hele week hing), net wanneer ik een winkelkar ging halen. :tongue:

Laatst bewerkt:
Idem.

Ik moet zeggen dat uitspugen of wat water drinken dat is iets dat ze hier niet doen. (8 en 6j). Daar mankeren ze het simpel boerenverstand soms. Onlangs was het de oudste die iets te warm in zijn mond gestoken had (wat ze uiteindelijk niet te rap gaan doen maar het gebeurt wel eens dat iets warmer is dan het eruit ziet of ze dachten) maar die zat daar met zijn armen te zwaaien en iets broebelen met een mond vol eten en gelijk ene met een spraakgebrek. Dat we ook zeggen: waarom hou je het in uw mond, spuw het uit, drink wat water,... En het is al niet zijn eerste keer dat we het hem moeten zeggen. Aleja ik heb ook altijd zoiets van wie niet horen wil moet het dan ook voelen. Maar hun slokdarm verbranden hoeft nu ook niet direct. 😁

Herkenbaar, mijn dochter doet dat ook. Met tranen in de ogen, zwaaien en mompelen. En dan vertikken om wat water te pakken…
Maar als dat op restaurant zou gebeuren, zou het toch nooit bij mij opkomen om die zaak aan te klagen. Natuurlijk, als je daarmee de jackpot kunt winnen zoals in de VS zou ik nog mijn eigen mond verbanden :oi22: .

Mijn vrouw draagt nu nog steeds haar klassieke rode dikke sokken om te slapen.
We zijn nu toch al bijna zomer.

Ik snap dat niet dat ze daar geen zweetvoeten in krijgt. Pas op: ik ben er blij voor natuurlijk.
Maar vermoedelijk zal dat wel te maken hebben met het feit dat haar lichaam nog warmers gewoon is natuurlijk.

Nu, sexy is het allesbehalve natuurlijk. ze vraagt me soms waarom ik geen zin heb... Maar als ze met haar rode sokken weer eens tegen mijn benen komt wrijven, heb ik het gevoel: de kerstman is daar weer :wallbash: .

Ze mag daar toch stilaan eens van af stappen vind ik.

Ik snap dat niet dat ze daar geen zweetvoeten in krijgt. Pas op: ik ben er blij voor natuurlijk.
Maar vermoedelijk zal dat wel te maken hebben met het feit dat haar lichaam nog warmers gewoon is natuurlijk.

Nu, sexy is het allesbehalve natuurlijk. ze vraagt me soms waarom ik geen zin heb... Maar als ze met haar rode sokken weer eens tegen mijn benen komt wrijven, heb ik het gevoel: de kerstman is daar weer :wallbash: .

Die van mij mag alles aanhebben wat ze wilt. Als ze vrijwillig afkomt dan ga ik niet nee zeggen omdat ze rode winter sokken aanheeft 😆

Vrouwen hebben typisch koudere uiteinden (https://www.gezondheid.be/artikel/v...en-meer-last-van-koude-handen-en-voeten-26822) dus ja, ze zal absoluut nog ijskoude voeten hebben in bed. En moest ze die kousen uitlaten zou ge hier komen zagen over haar ijspegels die ze bij u komt opwarmen :v

Terug
Bovenaan