Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte en hopelijk maakt hij een spoedig herstel!Vader die hartklep operatie moet ondergaan.
Jeezes dan komen er enkele dokters die een stuk jonger zijn dan u, u vertellen dat ze een nieuwe klep moeten installeren. Alsof ze een PC onderdeel vervangen. En welke risico s dit inhoud...
Dan besef je pas hoe oud je bent, denk ik. Als jonge snaken over uw toekomst bepalen.
En dan de dagen aftellen tot de operatie. Hopend dat je die uberhaupt overleeft, wat blijkbaar geen sinecure is.
Zijn het je laatste dagen op aarde of niet?
Bah staat mij zulke situaties ook nog te wachten? Ik word er angstig van.
Vader die hartklep operatie moet ondergaan.
Jeezes dan komen er enkele dokters die een stuk jonger zijn dan u, u vertellen dat ze een nieuwe klep moeten installeren. Alsof ze een PC onderdeel vervangen. En welke risico s dit inhoud...
Dan besef je pas hoe oud je bent, denk ik. Als jonge snaken over uw toekomst bepalen.
En dan de dagen aftellen tot de operatie. Hopend dat je die uberhaupt overleeft, wat blijkbaar geen sinecure is.
Zijn het je laatste dagen op aarde of niet?
Bah staat mij zulke situaties ook nog te wachten? Ik word er angstig van.

Als je dat niet ziet die mannen identificeren zich duidelijk als Witte man. Wie bij jij om daar aan te twijfelen schaam u.Net door 9gag aan het scrollen en in de comments werd gevraagd om naar afbeeldingen te zoeken in Google met de woorden: happy white woman with white man .
Dat zijn wel héél veel gemengde koppels.![]()

'muricaMoeder wint juridische strijd met McDonald’s over “te hete” kipnugget
Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen waarom die moeder die juridische strijd nog maar kon winnen. In de jaren '90 is een gelijkaardige juridische strijd gewonnen door een vrouw die McDo heeft aangeklaagd omdat ze zich verbrandde toen ze haar koffie van de gekende hamburgerketen morste op haar been.
Maar in dat geval van die koffie was het ook effectief met zware verwondingen, die vrouw moest huidtransplantaties ondergaan. Daar was McDo echt in fout, koffie was ‘kokend’.Moeder wint juridische strijd met McDonald’s over “te hete” kipnugget
Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen waarom die moeder die juridische strijd nog maar kon winnen. In de jaren '90 is een gelijkaardige juridische strijd gewonnen door een vrouw die McDo heeft aangeklaagd omdat ze zich verbrandde toen ze haar koffie van de gekende hamburgerketen morste op haar been.
Er wordt van je uitkering niets van belastingen gehouden, maar als je de belastingsvrije som overschrijdt, moet je opleggen.WTF weer belasting opleggen ... 1500€ dit keer ipv 1000€
Ik leef alleen van een kleine ziekte uitkering al 3 jaar .... 0,0 voordelen gehad
3maand in 19C en 3maand in 18C, veel gas gespaard... en dan komt vadertje staat eens langs GRRRRR
Zonder spaargeld mocht ik al 2 jaar bemiddellen. F*cking Belgie! Nog nooit moeten opleggen in gans m'n leven. F*ckin zware crisis, en lap ...
Dees keer bel ik taxdienst en ook het ziekenfonds, ik wil het correcter zonder elk jaar een verrassing te ontvangen in mei.

Ik vraag me toch af of daar wel sluitend DNA bewijs gevonden is dat die kipnugget wel van McDo kwam.Moeder wint juridische strijd met McDonald’s over “te hete” kipnugget