Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Iedereen zei vroeger: balpen uitgommen, maar dit is een mythe.
Het enige dat het deed verdwijnen, was het papier zelf!
awel, als het stuk papier waar ge met bic op geschreven hebt, weg is, is het woord dat ge met bic geschreven hebt óók weg he.

het is afhankelijk van het soort papier. blauw is voor zwaarder, grover papier.

wtf smeltend asfalt....

Vrienden van mij gaan nu in mei naar deze streken. Ik heb het hen nog zo afgeraden. Dat april en mei bloedheet zijn ginder.
Maar ze willen niet luisteren.
Hun redenering "de vlieg tickets zijn dan het goedkoopst".
Yes sure Sherlock, juist om die reden. Dat het niet leefbaar is daar nu.

Maar goed, laat ze maar gaan. Blij dat ik er niet ben dan.

The race week started with the pace car being stolen. The fan who “borrowed” it stated he was going to bring it back, but he needed to go to town for groceries.
Firewood was banned this year in effort to prevent the thick layer of smoke from descending on the circuit at night.

A scammer of sorts set up a stand selling wood not far from the circuit, betting most fans were unaware of the ban. Knowing the wood would be confiscated at the front gate, the seller had his partner bring it back to the roadside stand, where he resold the same pile of wood many times over.

Before “Highlands County justice” could be administered, the wood entrepreneur had disappeared.

The ban on firewood also led to another situation. Temperatures dropped unusually low during the race, especially after sunset. Fans began dismantling an old wooden building on the airport property for firewood, one of the many old structures around the facility. The problem was that it was actually someone’s house. The occupants were understandably unhappy.

With things seemingly under control, Baker suddenly radioed with instructions to tell IMSA race control someone was standing by the side the track hitchhiking between Turns 1 and 2. Yes, hitchhiking. Baker radioed again the next lap that the guy was still there, so security was dispatched (the law enforcement officer running to the scene stepped into a hole and broke his ankle).

't moet daar vree plezant geweest zijn :lol:

Dat heb ik in België toch ook al geweten. Asfalt die aan je schoenen plakt.

Ja, al zie je dat tegenwoordig precies minder nu veel gemeenten een voorkeur hebben om wegen aan te leggen in steentjes die dan elke paar jaar moeten herlegd worden, helemaal als ze nog eens plateaus voorzien waar vele bussen over moeten passeren. Bonus als ze de straat in dezelfde kleur aanleggen als het fietspad, kwestie van het extra veilig te maken :rolleyes:

Ja, al zie je dat tegenwoordig precies minder nu veel gemeenten een voorkeur hebben om wegen aan te leggen in steentjes die dan elke paar jaar moeten herlegd worden, helemaal als ze nog eens plateaus voorzien waar vele bussen over moeten passeren. Bonus als ze de straat in dezelfde kleur aanleggen als het fietspad, kwestie van het extra veilig te maken :rolleyes:
Steentjes? Bedoel je klinkers?

wtf smeltend asfalt....

Vrienden van mij gaan nu in mei naar deze streken. Ik heb het hen nog zo afgeraden. Dat april en mei bloedheet zijn ginder.
Maar ze willen niet luisteren.
Hun redenering "de vlieg tickets zijn dan het goedkoopst".
Yes sure Sherlock, juist om die reden. Dat het niet leefbaar is daar nu.

Maar goed, laat ze maar gaan. Blij dat ik er niet ben dan.
in vietnam wast al serieus afzien aan 35 graden door de luchtvochtigheid. Voelde veel warmer aan dan 35 in belgie, twas als een sauna. Aan 45 zullen ze een voorproefje van de hel hebben :unsure:

Op de radio ; "ik ga met een kop koffie onder de douche"..

Uhu, waarom?

Ja, die - ik kwam niet meteen op het juiste woord :p
Hier in de gemeente zijn ze ook fan van overal zulke klinkers te leggen. Elke keer als er dan weer maar eens wegenwerken moeten gebeuren of Fluvius of Proximus moet er zijn ligt dat weer schots en scheef terug toe. Net als op veel fietspaden. Hoewel dat laatste wel gebeterd is.

Opgegroeid in een huishouden tussen de rokers, en ik was er nu ook wel gewoon mee weg eigenlijk. Ook altijd gehoord dat die zelfgerolde sigaretten zonder filer zoveel slechter waren.

Opgegroeid in een huishouden tussen de rokers, en ik was er nu ook wel gewoon mee weg eigenlijk. Ook altijd gehoord dat die zelfgerolde sigaretten zonder filer zoveel slechter waren.
Mijn opa heeft altijd zijn sigaretten zelf gerold (met alle brandgaten vandien) én altijd met tabak die hij rechtstreeks bij de boer ging halen. In zijn woorden kon dat gene kwaad want dat is "zuivere legume".

edit: voor de duidelijkheid: dat is uiteraard even schadelijk é.

Laatst bewerkt:
Blijkbaar bestaat er zoiets als een voedselmoeras en voedselwoestijn. Wie bedenkt die termen zeg?

Blijkbaar bestaat er zoiets als een voedselmoeras en voedselwoestijn. Wie bedenkt die termen zeg?

Ik heb de term "voedselwoestijn" wel al vaker gehoord in de context van de VS: hele buurten waar je niets gezond kan vinden, enkel fastfood. Kennelijk is dat hier niet zo aan de orde wegens altijd wel een supermarkt in de buurt. Voedselmoeras lijkt me dan meer gelinkt aan verkeerde keuzes faciliteren?

Ik was vandaag oud toen ik leerde dat de helikopters aan de kust van vroeger niet de seeking maar de Sea King hadden als naam.

mind = blown

:unsure:

Terug
Bovenaan