Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter dan "you should have tried"?Sommige merken geven hun kledingstukken een naam. Kan je gaan flaneren in de Jessica of de Nautica of de Flower Child etc etc. Vandaag kom ik een jurk tegen genaamd ‘You Tried’. Niet direct het effect dat veel gezocht is?

Vorig jaar In Napels in een groep van +-30 man zo'n menu, met meervoudige gangen met niets anders dan pizza's. Dat trok echt op geen reet. Ik ben toch wel een pizzakenner (allé ja ik proef heel veel verschillende varianten en ik probeer ook veel zelf uit - zelfgemaakte) en ik gaf het een score van amper 5/10.Het probleem met een Starbucks is dat het prijs/kwaliteit op geen kloten trekt om het zo te zeggen. Een beetje de Panos van de koffie. In elk station heb je er wel een, maar je gaat toch liever naar de beenhouwer achter de hoek of die betere broodjeszaak.

Als je 15km blijft linksplakken tegen 126 is die Hollander niet de enige eikel in hey verkeer.Ne hollander die vandaag op de E40 aan 126km/h in de gietende regen op 0.5m (geschat) van m'n gat reed gedurende zeker 15km.
En niet doorhebben dat de lichte tikjes op m'n rempedaal dienden hem er op te attenderen wat meer afstand te houden.
Some people![]()
Want op het derde vak MOET je bewust de snelheidsregels aan je laars lappen met een minimum van 140 of zo?Als je 15km blijft linksplakken tegen 126 is die Hollander niet de enige eikel in hey verkeer.

Waar staat er dat hij links reed?Als je 15km blijft linksplakken tegen 126 is die Hollander niet de enige eikel in hey verkeer.
Je kan in België onmogelijk 15km rechtsrijden aan 126/u.Waar staat er dat hij links reed?
Je moet vooral ook rechts aanhouden.Want op het derde vak MOET je bewust de snelheidsregels aan je laars lappen met een minimum van 140 of zo?![]()
Ja, dat weet ik ook. Dan nog staat er nergens dat hij iemand is die constant 'linksplakt'. Daarom ook dat het misschien zijn wtf-moment is.Je kan in België onmogelijk 15km rechtsrijden aan 126/u.
Je moet idd terug naar rechts gaan als het verkeer dat op een veilige manier toelaat. In de spits mag je soms al blij zijn als je terug rechts raakt om je afrit te kunnen nemen... Je veronderstelt zaken en veroordeelt op basis daarvan terwijl je het ook gewoon kan vragen...?Je moet vooral ook rechts aanhouden.
Op het rechterrijvak zal dit idd niet gebeurd zijn.
Ne hollander die vandaag op de E40 aan 126km/h in de gietende regen op 0.5m (geschat) van m'n gat reed gedurende zeker 15km.
En niet doorhebben dat de lichte tikjes op m'n rempedaal dienden hem er op te attenderen wat meer afstand te houden.
Some people![]()
126 is niet "de verkeersregels aan je laars lappen" he. zeker niet als dat op het oog geschat is vanuit een andere auto.Want op het derde vak MOET je bewust de snelheidsregels aan je laars lappen met een minimum van 140 of zo?![]()
Op die 15km tijd zal er wel veilig eens naar rechts kunnen gegaan zijn...Je moet idd terug naar rechts gaan als het verkeer dat op een veilige manier toelaat. In de spits mag je soms al blij zijn als je terug rechts raakt om je afrit te kunnen nemen... Je veronderstelt zaken en veroordeelt op basis daarvan terwijl je het ook gewoon kan vragen...?

In België tijdens tijdens het spitsuur in de regen 126 km/h rijden... Klinkt nogal ongeloofwaardigOp die 15km tijd zal er wel veilig eens naar rechts kunnen gegaan zijn...
En ik zit idd vol spanning te wachten op de echte situatie. Als de Hollander hem op 0,5 meter bleef volgen bij verandering van rijvak, dan lijkt me dat de enige wtf-mogelijkheid te zijn. Zoniet, dan gewoon rechts aanhouden van zodra dat kan.
Er werd trouwens nergens over spitsuur gesproken, dus ik zie daar niet de meerwaarde van in om dat te vermelden.

Als je in een treintje van +- 15 auto's op het linker vak hangt en er rechts geen enkel gat is tss de vrachtwagens en remorken om zo nu en dan eens naar rechts uit te wijken om snellere achterliggers door te laten. Ja dan mag je me als dat je gelukkig maakt een linksplakker en eikel noemen.Als je 15km blijft linksplakken tegen 126 is die Hollander niet de enige eikel in hey verkeer.
Nee , geen mogelijkheid toe gekregen.Op die 15km tijd zal er wel veilig eens naar rechts kunnen gegaan zijn...
En ik zit idd vol spanning te wachten op de echte situatie. Als de Hollander hem op 0,5 meter bleef volgen bij verandering van rijvak, dan lijkt me dat de enige wtf-mogelijkheid te zijn. Zoniet, dan gewoon rechts aanhouden van zodra dat kan.
Er werd trouwens nergens over spitsuur gesproken, dus ik zie daar niet de meerwaarde van in om dat te vermelden.
Allebei niet mogelijk wegens treintje op de 2 rijvakken.Als er bij mij iemand te dicht hangt heb ik twee opties:
-of ik ga opzij
-of ik trek eens goed door naar 150/160 en dan is het ook vaak duidelijk.
Als je dat al een slecht voorbeeld van een chauffeur vindt kan ik je aanraden om eens wat meer buiten te komen en enkele uurtjes op autostrades rond te tuffen.126 km/h rijden als het regent en dan nog eens vaak lichtjes remmen als iemand in uw gat rijdt gedurende 10 miniten, is ook alles behalve een voorbeeld chauffeur.
En dan erna nog klagen op het internet.
Some people![]()
Zalig!!Ja hij kon er wel weg mee
Maar ergens vond ik hem toch ook wel een ongelofelijk kortzichtige mens die anderen de gordijnen kon injagen hoor.
Hij zei eens "huisdieren, dat is voor mensen die sociaal gehandicapt zijn. Mensen die graag een miauw of een woef woef horen als gezelschap zijn niet normaal"Dat gaat er nu toch ook wel een beetje over vind ik, als grote kattenliefhebber.
Maar goed, die éne quote maakt hem natuurlijk geen slecht mens. En er zijn er hier nog wel die graag eens mensen in de gordijnen jagen![]()