Vteclover
Well-known member
Oei ik heb er ook 44 uitlaten hebben blijkbaar dergelijk effect![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei ik heb er ook 44 uitlaten hebben blijkbaar dergelijk effect![]()

Heel knap gedaan.
halverwege moeten stoppen met kijken omdat het toch iets te veel emotie opriep.
Zoals iemand in de comments zei: For just a few brief seconds, it was possible to feel their presence and a sense of communication with a generation who were our great, great grandparents, but who we never knew. I found the experience quite moving and thought provoking.
hij heeft er een hoer van gemaaktHeel knap gedaan.
Enige jammere is bij dat meisje met sproeten (2:45) dat die sproeten verdwijnen.
mac-bc
Banned
Joined 1 Feb 2021
Last seen 2 minutes ago · Viewing forum list
Zie ik zopas in de rechter kolom staan. op de homepage
Wel vreemd toch, als je gebanned bent, kan je toch niet ingelogd zijn, en toch nog lezen?
EDIT: voor mensen die op een computer zitten, ga eens met je muiscursor over zijn naam, en dan zie je het ook.
Bij de DIV, bedrijfsauto's inschrijven.12 minuten geleden actief
En dat op een maandag, voor de middagpauze.
Ambtenaar geworden in zijn downtime of wat?
Stadsdienst ruimtelijke ordering, uitbreidingsplannen van achterbouwen goedkeuren.Bij de DIV, bedrijfsauto's inschrijven.
Ik hoop echt dat hij terug ismac-bc
Banned
Joined 1 Feb 2021
Last seen 2 minutes ago · Viewing forum list
Zie ik zopas in de rechter kolom staan. op de homepage
Wel vreemd toch, als je gebanned bent, kan je toch niet ingelogd zijn, en toch nog lezen?
EDIT: voor mensen die op een computer zitten, ga eens met je muiscursor over zijn naam, en dan zie je het ook.
. Het gebrek aan mac-bc rants vind ik toch een gemis ter relativering van mijn eigen “miserie”.
Ja hij kon er wel weg meeIk hoop echt dat hij terug is. Het gebrek aan mac-bc rants vind ik toch een gemis ter relativering van mijn eigen “miserie”.
En zijn passie in discussies![]()

Dat gaat er nu toch ook wel een beetje over vind ik, als grote kattenliefhebber.
Uw gebeden zijn verhoordIk hoop echt dat hij terug is. Het gebrek aan mac-bc rants vind ik toch een gemis ter relativering van mijn eigen “miserie”.
En zijn passie in discussies![]()
Wat een cliffhanger! Hou ons op de hoogte voor seizoen 4!Collega vorige donderdag: ah, mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis met corona
Collega deze morgen: goh, ze heeft zaterdag een kleine hartaanval gehad maar ze herstelt goed!
Collega deze middag: ik ben weg, ze koppelen ze vandaag af![]()
Mensen laten zich al eens misleiden door die sporadische verhalen van de lieve straathond die mee volgt en dan gezellig een nieuwe thuis krijgt. Die beestjes zijn vaak totaal terug naar hun wilde natuur. Maar mensetende schepers in een bos, daar zou, denk ik, niemand zich op kunnen voorbereiden.![]()
Fietstocht eindigt in horrorverhaal: man (48) verscheurd door bloeddorstige honden
Toen Mariusz K. (48) vorige zomer op een zonnige dag thuis vertrok voor een fietstocht, kon hij nooit vermoeden welk vreselijk lot hem te wachten stond. Een Poolse rechtbank buigt zich deze week over het bizarre horrorverhaal waarbij de man op gruwelijke wijze om het leven kwam.www.hln.be
Damn....
Mensen onderschatten vaak straathonden/verwilderde honden.
Toen ik 16 was, ook ooit eens achterna gezeten in Bulgarije door 2 honden die me wouden aanvallen/op eten.
Ik kan je verzekeren, dat is geen pretje. Gelukkig was ik met de fiets die dag, en had ik nog wat voorsprong. Maar de hele reis was ik niet meer op mijn gemak.
Wordt in intieme kring begravenWat een cliffhanger! Hou ons op de hoogte voor seizoen 4!

Geen open einde! Netflix take notesWordt in intieme kring begraven![]()

Geen open einde! Netflix take notes
![]()