Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Patiënte haalt kamergenote in Duits ziekenhuis van beademing om “irritant geluid” beademingstoestel

ook net gelezen. hoe kan een kind van 10 al zo messed up zijn dat het zonder schuldgevoel zijn moeder vermoord, erover liegt en gewoon verder doet alsof er niets is gebeurd.
Dit klinkt vreemd maar als ik er echt goed over nadenk, dan is dit voor mij iets dat extreem zeldzaam is maar wel gewoon 'mogelijk' is.

Een fysieke handicap zie je, een mentale handicap niet. En waarom zou een kind geen mentale handicap kunnen hebben? :unsure:
Dat kind is mentaal gewoon heel erg ziek he. Dus dat ze dat kind nu gaan berechten en in de cel gaan steken is voor mij helemaal niet de oplossing. Dit kind heeft permanent en levenslang mentale hulp nodig in een instelling.

Had dit kind uw zoon geweest, de kans was 99% zeker dat hij dan ook zo zou geweest zijn. Dit heeft met 99% grenzende zekerheid NIETS te maken met opvoeding. Veel mensen zullen in dit dossier zeggen: Had dit mijn kind geweest dan had dit kind doodnormaal geweest en had dit nooit gebeurd! Maar ik ben voor 95% zeker dat die mensen het bij het foute eind gaan hebben. :frown:

De fout die men misschien wel gemaakt heeft in dit dossier is dat men dit kind niet tijdig heeft laten opnemen. Met alle gevolgen van dien.

Laatst bewerkt:
@makila door die niet als kind te berechten maar als volwassene, kan men net wèl beslissen om die levenslang in een instelling te steken. In de vs kom je automatisch vrij aan 21j wanneer je als minderjarige wordt berecht.

Zonet een retourke aangemeld bij coolblue en krijg melding dat ik het artikel niet moet terugsturen :oink:
Geld zal wel binnen 5 werkdagen terug gestort worden.
Was wel een zakelijke aankoop maar ben nu benieuwd of ik wel een creditnota zal krijgen.
Gaat over 40€
Best vreemd.

Zonet een retourke aangemeld bij coolblue en krijg melding dat ik het artikel niet moet terugsturen :oink:
Was wel een zakelijke aankoop maar ben nu benieuwd of ik wel een creditnota zal krijgen.
Gaat over 40€
Best vreemd.
Ook al voorgehad met Amazon.

Gaat over 40€
Best vreemd.
Dan kan je u afvragen hoeveel ze er op verdienen hé... 😉

eigenlijk een wtf moment van gisteren maar geen tijd gehad...

gisteren telefoon van de crèche dat onze dochter ziek is & dat we ze moesten halen.
Terwijl ik van het werk naar de crèche fiets zie ik plotseling in de verte iemand op de grond liggen. Ik dacht eerst een tuinman oid dat iets aan het opmeten was :unsure: niet dus, een oude man die vlak op zijn gezicht was gevallen tijdens het buitenzetten van het afval. fuck man, zoveel bloed.

Die zijn vrouw was ook thuis maar nergens te bespeuren toen ik meerdere keren ging aanbellen. De man recht geholpen (na bellen van ambulance), Zijn vrouw kwam dan uiteindelijk toch af & was meteen vrij agressief tegen mij, alsof ik 'm de kop had ingeslagen :unsure: ook zeggen dat ik de ambulance moest afbellen. Die man was echt het noorden kwijt & had een gigantische hoofdwonde.

bon eind goed al goed toen de ambulance afkwam.

eigenlijk een wtf moment van gisteren maar geen tijd gehad...

gisteren telefoon van de crèche dat onze dochter ziek is & dat we ze moesten halen.
Terwijl ik van het werk naar de crèche fiets zie ik plotseling in de verte iemand op de grond liggen. Ik dacht eerst een tuinman oid dat iets aan het opmeten was :unsure: niet dus, een oude man die vlak op zijn gezicht was gevallen tijdens het buitenzetten van het afval. fuck man, zoveel bloed.

Die zijn vrouw was ook thuis maar nergens te bespeuren toen ik meerdere keren ging aanbellen. De man recht geholpen (na bellen van ambulance), Zijn vrouw kwam dan uiteindelijk toch af & was meteen vrij agressief tegen mij, alsof ik 'm de kop had ingeslagen :unsure: ook zeggen dat ik de ambulance moest afbellen. Die man was echt het noorden kwijt & had een gigantische hoofdwonde.

bon eind goed al goed toen de ambulance afkwam.
Plottwist: zijn vrouw had hem zelf omver geduwd en hoopte dat er niemand ging langskomen

:puke:

kan geplaatst worden onder "worst jobs in the world"

Er is altijd wel een gekke Amerikaan die het kan gebruiken:

Worsten zullen er misschien ook tussen gezeten hebben ja.

:oi22:

Deze morgend niemand in het toilet beneden en deur dicht.
Horen we een knal.
Geurpotje van glas met zo stokjes in van rituals ontploft??
Het ruikt daar lekker nu😅

Iedereen is precies collectief thuisgebleven vandaag. Geen volk op weg naar het station. Geen volk in het station. Geen volk op de trein. En ik stap op in Gent Dampoort, dus geen verlaten boerenhol.

Onlangs 1-1 videocall met nieuwe manager die mij (deels) gaat aansturen. Ik kende haar al van een vorige job maar dan jaren niet meer gezien. Aan’t einde van dat gesprek begint die plots over iets heel persoonlijk en ff later ook te wenen. Awkward much 😬

Onlangs 1-1 videocall met nieuwe manager die mij (deels) gaat aansturen. Ik kende haar al van een vorige job maar dan jaren niet meer gezien. Aan’t einde van dat gesprek begint die plots over iets heel persoonlijk en ff later ook te wenen. Awkward much 😬
Iets persoonlijks tss jullie 2, of iets persoonlijks van haarzelf?

Het eerste zou me niet verbazen :unsure:

Terug
Bovenaan