Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ne het abonnement om uw zetels te verwarmen een abonnement om sneller te kunnen optrekken. Ik vervloek bedrijven met hun verlangen om mensen steeds meer uit te melken.

Ne het abonnement om uw zetels te verwarmen een abonnement om sneller te kunnen optrekken. Ik vervloek bedrijven met hun verlangen om mensen steeds meer uit te melken.
Zo lang een groot deel mensen dat met plezier betaalt wordt dat natuurlijk in stand gehouden.

Idd. Hatelijke trend met die abonnementsformules, niet alleen op vlak van auto's.

edit: wtf trouwens. 1200 USD/jaar voor 1 seconde sneller op te trekken. :wtf:

Men schoonma die deze middag belde.

Ik had vorige week - in samenspraak - met de bomma de verwarming op 23,5° gezet ipv op 25 in haar serviceflat. Nu centrale verwarming met vloerverwarming terwijl ze voordien in haar oud huis de kachel langs haar zetel had staan. Uiteraard andere warmte en ander gevoel.

Vandaag dus telefoon waarom ik dat had gedaan en of ik ze terug op 25° wou gaan zetten. :crazy: 25 graden Celcius is een goed geïsoleerde serviceflat met huidige energieprijzen, het was daar laatst precies een sauna binnen.

Ergerniske erbij. Ik vroeg hebt ge al aan de knop van de thermostaat proberen draaien?

"Nee ik ken daar niks van"
Hoe doet ge dat dan thuis :sarcastic:

Zo lang een groot deel mensen dat met plezier betaalt wordt dat natuurlijk in stand gehouden.
Idd. Hatelijke trend met die abonnementsformules, niet alleen op vlak van auto's.

edit: wtf trouwens. 1200 USD/jaar voor 1 seconde sneller op te trekken. :wtf:
in veel gevallen kunt ge niet anders dan met plezier betalen he.

same for software. ik ben net terug wat begonnen met 3D in Blender. Vroeger had je substance painter (om uw 3d modellen in te kleuren en materiaal toe te wijzen) als standalone software. Dat is overgekocht door Adobe en enkel nog beschikbaar in abo-vorm. Elke maand 25 euro neerleggen om op het eind van de rit toch nog geen software te hebben. Ik haat dat echt dat ze geen standalone meer verkopen.

Men schoonma die deze middag belde.

Ik had vorige week - in samenspraak - met de bomma de verwarming op 23,5° gezet ipv op 25 in haar serviceflat. Nu centrale verwarming met vloerverwarming terwijl ze voordien in haar oud huis de kachel langs haar zetel had staan. Uiteraard andere warmte en ander gevoel.

Vandaag dus telefoon waarom ik dat had gedaan en of ik ze terug op 25° wou gaan zetten. :crazy: 25 graden Celcius is een goed geïsoleerde serviceflat met huidige energieprijzen, het was daar laatst precies een sauna binnen.

Ergerniske erbij. Ik vroeg hebt ge al aan de knop van de thermostaat proberen draaien?

"Nee ik ken daar niks van"
Hoe doet ge dat dan thuis :sarcastic:
Lol da's echt waanzin. In het begin stond onze vvw op 22 °C en ik zat letterlijk te zweten in mijn zetel. 25 °C daar zit je een uur in en je hebt toch schele koppijn, dat kan niet anders?

Lol da's echt waanzin. In het begin stond onze vvw op 22 °C en ik zat letterlijk te zweten in mijn zetel. 25 °C daar zit je een uur in en je hebt toch schele koppijn, dat kan niet anders?
We zijn gisterennamiddag nog even daar geweest om het terug te zetten en ik voelde mij na een halfuur inderdaad hondsellendig (kan misschien ook aan de kater gelegen hebben)

Ik hoop dat ze sociaal tarief heeft of ze gaat nog warm en koud tegelijk krijgen

Bij mijn grootouders was dat vroeger ook altijd om te bakken.
Oude menskes die weinig bewegen en steeds kou hebben...

Tja. :tongue:

Bij mijn grootouders was dat vroeger ook altijd om te bakken.
Oude menskes die weinig bewegen en steeds kou hebben...

Tja. :tongue:

Gisteren nog eens bij de bomma gepasseerd. 29°c . Cv en mazoutstoof beide vollen bak aan't bollen.
Waande me bij momenten op een tropische bestemming.
De boterroom biscuit die ze op tafel had staan had er ook serieus moeite mee.

Ladderzatte(of knettergekke) pippo, stond te pissen tegen de hof muur van een psychiatrisch ziekenhuis voor vrouwen, zo rond 16u.

De school van Mr S geeft een Kerstbezinning. De timing van die Kerstbezinning is dinsdag. Máár dinsdag als in: op maandag hebben ze examens, op dinsdag de eerste twee uur Kerstbezinning en daarna twee uur examen.

Sorry maar tf soort timing is dat?

De school van Mr S geeft een Kerstbezinning. De timing van die Kerstbezinning is dinsdag. Máár dinsdag als in: op maandag hebben ze examens, op dinsdag de eerste twee uur Kerstbezinning en daarna twee uur examen.

Sorry maar tf soort timing is dat?
ze zeggen toch altijd: bezint eer ge begint?

ze zeggen toch altijd: bezint eer ge begint?
aladdin-genie.gif

in veel gevallen kunt ge niet anders dan met plezier betalen he.

same for software. ik ben net terug wat begonnen met 3D in Blender. Vroeger had je substance painter (om uw 3d modellen in te kleuren en materiaal toe te wijzen) als standalone software. Dat is overgekocht door Adobe en enkel nog beschikbaar in abo-vorm. Elke maand 25 euro neerleggen om op het eind van de rit toch nog geen software te hebben. Ik haat dat echt dat ze geen standalone meer verkopen.
Van bepaalde software is het nog begrijpelijk door server en ontwikkelingskosten (int geval van adobe ist gewoon monopoly moneygrab), maar een abonnement voor extra snelheid of verwarming in een auto is gewoonweg belachelijk, want de hardware en software zit er gewoonweg al in...
ge kunt in den toekomst op die manier een bmw kopen met een dikke motor en toch voorbijgestoken worden door een corsa :sarcastic:

intel doet er ook al aan mee...

Van bepaalde software is het nog begrijpelijk door server en ontwikkelingskosten (int geval van adobe ist gewoon monopoly moneygrab), maar een abonnement voor extra snelheid of verwarming in een auto is gewoonweg belachelijk, want de hardware en software zit er gewoonweg al in...

intel doet er ook al aan mee...
mja, ik kan het zeker begrijpen voor cloud storage en aanverwanten, want serverkosten. Ontwikkelingskosten vind ik al wat minder: dat hadden ze vroeger ook en dat moesten ze dan ook goedmaken door het verkopen van hun standalone software. En dat lukte. Allez, WINZIP bestaat nog altijd en er was zelfs niemand die dat kocht :p

mja, ik kan het zeker begrijpen voor cloud storage en aanverwanten, want serverkosten. Ontwikkelingskosten vind ik al wat minder: dat hadden ze vroeger ook en dat moesten ze dan ook goedmaken door het verkopen van hun standalone software. En dat lukte. Allez, WINZIP bestaat nog altijd en er was zelfs niemand die dat kocht :p
feit :p , En blender ook, machtig hoe dat volledig gratis blijft. Kleinen tip aangezien ge met 3d bezig zijt, check eens nomad sculpt (spotgoedkoop programma voor ios en android) ik gebruik da zelf op een galaxy note

Ik ging schoenen kopen, kom aan kassa, madam gaat andere schoen halen.
Komt ze trug : ja die heeft wel een iets andere kleur. Maar das normaal, das bij 10% van de schoenen.
Die schoen zag eruit alsof die een jaar in de zon had gelegen...
Euh neen danku :wtf:

Maandag werd mijn nieuwe gsm geleverd, de doos waar die in stak was zo groot dat er makkelijk 10 gsm's in kunnen passen.
En dan zat er niet eens opvulling in, dus de doos van de gsm kon heen en weer schudden in de doos.

Ik hoor altijd bezig van zaken zo te verpakken dat ze zo weinig mogelijk plaats innemen, maar dat is toch heel vaak niet het geval.
De dozen van Nobiten (geneesmiddel dat mijn vader neemt) zijn ook groter geworden, maar wat erin zit is net hetzelfde gebleven en dat is trouwens het geval bij nog een aantal andere geneesmiddelen.

Ik ging schoenen kopen, kom aan kassa, madam gaat andere schoen halen.
Komt ze trug : ja die heeft wel een iets andere kleur. Maar das normaal, das bij 10% van de schoenen.
Die schoen zag eruit alsof die een jaar in de zon had gelegen...
Euh neen danku :wtf:
Altijd korting vragen.

Een heel kleine nuance in kleur tussen beide schoenen, een klein krasje of kreukje en ik vraag 10%.

80% van de schoenen die ik koop heb ik 10% op. :shy:

Terug
Bovenaan