D
Deleted member 2181
Guest
Piet van Haut is that you?Altijd korting vragen.
Een heel kleine nuance in kleur tussen beide schoenen, een klein krasje of kreukje en ik vraag 10%.
80% van de schoenen die ik koop heb ik 10% op.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piet van Haut is that you?Altijd korting vragen.
Een heel kleine nuance in kleur tussen beide schoenen, een klein krasje of kreukje en ik vraag 10%.
80% van de schoenen die ik koop heb ik 10% op.![]()

ook net gelezen. hoe kan een kind van 10 al zo messed up zijn dat het zonder schuldgevoel zijn moeder vermoord, erover liegt en gewoon verder doet alsof er niets is gebeurd.10-year-old charged as adult after fatally shooting mother over VR headset
Wtf man, heb dat voor. Dat kind is helemaal naar de klote (Er is duidelijk mentaal iets ernstig mis met hem), maar ook de familie is naar de klote.![]()
Dit klinkt vreemd maar als ik er echt goed over nadenk, dan is dit voor mij iets dat extreem zeldzaam is maar wel gewoon 'mogelijk' is.ook net gelezen. hoe kan een kind van 10 al zo messed up zijn dat het zonder schuldgevoel zijn moeder vermoord, erover liegt en gewoon verder doet alsof er niets is gebeurd.

Ook al voorgehad met Amazon.Zonet een retourke aangemeld bij coolblue en krijg melding dat ik het artikel niet moet terugsturen
Geld zal wel binnen 5 werkdagen terug gestort worden.
Was wel een zakelijke aankoop maar ben nu benieuwd of ik wel een creditnota zal krijgen.
Gaat over 40€
Best vreemd.
Dan kan je u afvragen hoeveel ze er op verdienen hé...Zonet een retourke aangemeld bij coolblue en krijg melding dat ik het artikel niet moet terugsturen
Geld zal wel binnen 5 werkdagen terug gestort worden.
Was wel een zakelijke aankoop maar ben nu benieuwd of ik wel een creditnota zal krijgen.
Gaat over 40€
Best vreemd.

Al redelijk vaak zelfs met Amazon.de.Ook al voorgehad met Amazon.
niet dus, een oude man die vlak op zijn gezicht was gevallen tijdens het buitenzetten van het afval. fuck man, zoveel bloed.
ook zeggen dat ik de ambulance moest afbellen. Die man was echt het noorden kwijt & had een gigantische hoofdwonde.Plottwist: zijn vrouw had hem zelf omver geduwd en hoopte dat er niemand ging langskomeneigenlijk een wtf moment van gisteren maar geen tijd gehad...
gisteren telefoon van de crèche dat onze dochter ziek is & dat we ze moesten halen.
Terwijl ik van het werk naar de crèche fiets zie ik plotseling in de verte iemand op de grond liggen. Ik dacht eerst een tuinman oid dat iets aan het opmeten wasniet dus, een oude man die vlak op zijn gezicht was gevallen tijdens het buitenzetten van het afval. fuck man, zoveel bloed.
Die zijn vrouw was ook thuis maar nergens te bespeuren toen ik meerdere keren ging aanbellen. De man recht geholpen (na bellen van ambulance), Zijn vrouw kwam dan uiteindelijk toch af & was meteen vrij agressief tegen mij, alsof ik 'm de kop had ingeslagenook zeggen dat ik de ambulance moest afbellen. Die man was echt het noorden kwijt & had een gigantische hoofdwonde.
bon eind goed al goed toen de ambulance afkwam.

Er is altijd wel een gekke Amerikaan die het kan gebruiken:
![]()
Jeffrey haalde 1.000 kilo rot vlees uit gesloten slagerij in Zwevegem: "Bloed liep onder koeldeuren uit, stank was ondraaglijk" | VRT NWS Nieuws
De ergste stank die hij in heel zijn carrière heeft meegemaakt: zo omschrijft Jeffrey Jaumain van opruimbedrijf Johfra Cleaning de geur van de 1.000 kilo rot vlees die hij moest weghalen uit een beenhouwerij in Zwevegem die al 2 jaar was gesloten. "Toen ik thuis kwam, ben ik meteen onder de...www.vrt.be
kan geplaatst worden onder "worst jobs in the world"
Worsten zullen er misschien ook tussen gezeten hebben ja.
![]()
Jeffrey haalde 1.000 kilo rot vlees uit gesloten slagerij in Zwevegem: "Bloed liep onder koeldeuren uit, stank was ondraaglijk" | VRT NWS Nieuws
De ergste stank die hij in heel zijn carrière heeft meegemaakt: zo omschrijft Jeffrey Jaumain van opruimbedrijf Johfra Cleaning de geur van de 1.000 kilo rot vlees die hij moest weghalen uit een beenhouwerij in Zwevegem die al 2 jaar was gesloten. "Toen ik thuis kwam, ben ik meteen onder de...www.vrt.be
kan geplaatst worden onder "worst jobs in the world"

Iets persoonlijks tss jullie 2, of iets persoonlijks van haarzelf?Onlangs 1-1 videocall met nieuwe manager die mij (deels) gaat aansturen. Ik kende haar al van een vorige job maar dan jaren niet meer gezien. Aan’t einde van dat gesprek begint die plots over iets heel persoonlijk en ff later ook te wenen. Awkward much![]()

Neenee van haarzelf!Iets persoonlijks tss jullie 2, of iets persoonlijks van haarzelf?
Het eerste zou me niet verbazen![]()