Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Wel, aangezien ik "maar" 2000 euro/jaar kwijt ben aan energie, wil ik graag die 13000 cash ontvangen van het Nieuwsblad! 😇
Bewust de prijzen opgezocht van wat een normaal gezinsverbruik is ter referentie, was leuk geweest als ze diezelfde referentie hadden gebruikt. :unsure:
Dat kan. Gewoon het nieuwsblad bellen met een sappig artikel en je krijgt ze zo in uw pollen.

Een vriendin van mij stuurde een deel van een gesprek door met een ex die ze heeft gedumpt na iets van overspel. Ken het hele verhaal nu wel niet in detail, maar soit.

Zij zei tegen hem: "Je hebt mij echt gekwetst en behandeld alsof ik speelgoed was"

Zijn reactie daarop: "Dat is niet waar, als je speelgoed was voor mij hadden we meer seks gehad"

:wtf:

Een vriendin van mij stuurde een deel van een gesprek door met een ex die ze heeft gedumpt na iets van overspel. Ken het hele verhaal nu wel niet in detail, maar soit.

Zij zei tegen hem: "Je hebt mij echt gekwetst en behandeld alsof ik speelgoed was"

Zijn reactie daarop: "Dat is niet waar, als je speelgoed was voor mij hadden we meer seks gehad"

Gesproken als een echte high-value alpha male, zie!

Had ze kunnen zeggen ‘ik gebruik mijn batterijen voor iets beter’

8.000.000.000 voor een boot? :eek: :eek:
maar concrete plannen om het gevaarte te bouwen zijn nog niet bekend.
Dat gaat vast weer in de schuif. Allemaal mooi op papier, maar dat ziet er als een hel uit om mee te varen.

Voor slechts 5 miljard meer heb je het modernste nucleaire vliegdekschip.

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F11%2F14%2F2188fead-0576-450f-902e-09eaabadec3b.jpg

Mvg :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Een punt weghalen? Dus die klaagt dat hij teveel punten heeft ?

Als het zijn leerkracht NL betreft, is elke punt die hij krijgt er één teveel

Er is wel ruimte voor 60.000 gasten, als je dat dan uitrekent, dan valt dat bedrag eigenlijk nog wel mee.

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F11%2F14%2F2188fead-0576-450f-902e-09eaabadec3b.jpg

Mvg :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
De factuur zal niet om te lachen zijn en wel in proper Vlaamse taal zijn.

Met zo'n onderwerpregel dacht ik even dat hln nogal ongevoelig omsprong met de berichtgeving rond de dood van Nicole:

Screenshot_20221115-093906.png

Maar het was om te melden dat door een fout het boek tijdelijk niet beschikbaar was. :unsure:

Terug
Bovenaan