Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus. En dan ook al het feit dat je iemand blokkeert en zo reageert als ze vragen om even opzij te gaan...Vermoeidheid!
@insane01 wel kut natuurlijk dat er zo een mensen zijn waardoor je eerst een machtsvertoon van doen hebt vooraleer ze zich normaal kunnen gedragen.
twas bij de bricoBrabantia is gewoon absurd duur, voor alles in hun gamma.
Als ze uit het ziekenhuis komt , heeft die een straf verhaal om op café te vertellen.Hoeveel pech kan je hebben?
Vrouw in Zwitserland driemaal overreden door eigen auto
![]()
Vrouw in Zwitserland driemaal overreden door eigen auto
In Zwitserland is een automobiliste meerdere keren overreden door haar eigen wagen. De 45-jarige vrouw werd zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis.www.hln.be
Als ze niet overreden wordt.Als ze uit het ziekenhuis komt , heeft die een straf verhaal om op café te vertellen.
Ik had hier wel een Darwin gevoel bij. Wie probeert zijn auto nu tegen te houden op een helling als die al goed gebold heeft?
Elke dag, minstens 1 iemand op deze aardbol, vrees ik, de mensheid kennende. Er zijn altijd mensen die dat doen, meestal zonder erge gevolgen.Wie probeert zijn auto nu tegen te houden op een helling als die al goed gebold heeft?
Als ze uit het ziekenhuis komt , heeft die een straf verhaal om op café te vertellen.
Ik had hier wel een Darwin gevoel bij. Wie probeert zijn auto nu tegen te houden op een helling als die al goed gebold heeft?
Afscheid nemen bestaat niet.Daarstraks hoorde ik plots Marco Borsato op de radio, ik dacht dat ze die zijn liedjes niet meer speelden sinds dat gedoe daar in Nederland?
Dromen zijn bedrogAfscheid nemen bestaat niet.
Op de radio "vandaag is rood"Dromen zijn bedrog
Ik volg dat kanaal. Interessante materie. De video van vorige week was echt geniaal. Een flik die zijn badge af doet om dan op iemand te beginnen timmeren, terwijl zijn camera aan stond.ik begin het te begrijpen dat de flikken daar er af en toe een kogel doorjagen

Het is uiteraard zuivere click bait, maar er staat wel tot 14629 euro besparen.![]()
Met deze 10 tips kan je tot 14.629 euro per jaar besparen op energieverbruik
Aan de hoge kostprijs voor gas en elektriciteit kan je als consument niet veel veranderen. Maar om je energiefactuur te milderen, heb je een belangrijk instrument zelf in handen: je dagelijkse energieverbruik in huis verminderen. Met deze 10 tips kan je tot 14.629 euro per jaar besparen.m.nieuwsblad.be
Ik kan het artikel niet lezen, maar vind het wel spectaculair dat je blijkbaar het dubbele kan besparen op energie wat een gemiddeld gezin nu betaalt volgens dit artikel.
![]()
Zoveel is de Vlaamse energiefactuur op een jaar gestegen
Hoe hoog de gemiddelde jaarfactuur het komende jaar zal uitvallen, is koffiedik kijken. Enkele weken geleden liep dit op tot bijna 10.000 euro voor een gemiddeld gezin met een variabel contract. Deze week is dat een pak minder, maar nog steeds torenhoog tegenover pakweg een jaar geleden...www.standaard.be
10 magische tips dus die me 7000 euro WINST gaan opbrengen? Ik ben precies wat sceptisch...![]()
Wel, aangezien ik "maar" 2000 euro/jaar kwijt ben aan energie, wil ik graag die 13000 cash ontvangen van het Nieuwsblad!Het is uiteraard zuivere click bait, maar ze staat wel tot 14629 euro besparen.
Als je nu tot 28 °C stookt met de ramen en deuren open en niets van isolatie hebt, kan je met dat artikel wel eens nieuwe inzichten krijgen!