Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Nu versta ik waarom er soms pakjes verloren gaan, daarnet een camionette zien sjeezen met de zijdeur wagenwijd open.

de prijzen van ne vuilbak...

een wasmand van 60L: 15euro
een (brabantia) afvalemmer van 60L: 150euro

't een is plastiek en het andere ijzer, dus snap het wel, maar toch ... wtf?

wel enkel op brico gekeken.

Laatst bewerkt:
Hoeveel pech kan je hebben?

Vrouw in Zwitserland driemaal overreden door eigen auto

Als ze uit het ziekenhuis komt , heeft die een straf verhaal om op café te vertellen.

Ik had hier wel een Darwin gevoel bij. Wie probeert zijn auto nu tegen te houden op een helling als die al goed gebold heeft?

Wie probeert zijn auto nu tegen te houden op een helling als die al goed gebold heeft?
Elke dag, minstens 1 iemand op deze aardbol, vrees ik, de mensheid kennende. Er zijn altijd mensen die dat doen, meestal zonder erge gevolgen.
Dat je ook nog eens 3x overreden wordt, is wel een beetje een darwin award pechgeval he.

Ik kan het artikel niet lezen, maar vind het wel spectaculair dat je blijkbaar het dubbele kan besparen op energie wat een gemiddeld gezin nu betaalt volgens dit artikel.

10 magische tips dus die me 7000 euro WINST gaan opbrengen? Ik ben precies wat sceptisch... :unsure:

Ik kan het artikel niet lezen, maar vind het wel spectaculair dat je blijkbaar het dubbele kan besparen op energie wat een gemiddeld gezin nu betaalt volgens dit artikel.

10 magische tips dus die me 7000 euro WINST gaan opbrengen? Ik ben precies wat sceptisch... :unsure:
Het is uiteraard zuivere click bait, maar er staat wel tot 14629 euro besparen.

Als je nu tot 28 °C stookt met de ramen en deuren open en niets van isolatie hebt, kan je met dat artikel wel eens nieuwe inzichten krijgen!

Laatst bewerkt:
Het is uiteraard zuivere click bait, maar ze staat wel tot 14629 euro besparen.

Als je nu tot 28 °C stookt met de ramen en deuren open en niets van isolatie hebt, kan je met dat artikel wel eens nieuwe inzichten krijgen!
Wel, aangezien ik "maar" 2000 euro/jaar kwijt ben aan energie, wil ik graag die 13000 cash ontvangen van het Nieuwsblad! 😇
Bewust de prijzen opgezocht van wat een normaal gezinsverbruik is ter referentie, was leuk geweest als ze diezelfde referentie hadden gebruikt. :unsure:

Terug
Bovenaan