Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

yes-yessss.gif

Een goei vriendin van mijn vriendin heeft relatieproblemen en staat eigenlijk op het punt om te scheiden.

Mijn vriendin stuurt haar gisterenochtend "als je er nog eens over wilt praten of even thuis weg wilt, kom je vanavond maar tot bij ons"

Die haar antwoord "Hey heel lief, maar vandaag kan ik niet. Woensdag heb ik niets te doen, dan zal ik dan tot bij jullie komen"

Ik denk dat die gast een goei keuze maakt..

Een goei vriendin van mijn vriendin heeft relatieproblemen en staat eigenlijk op het punt om te scheiden.

Mijn vriendin stuurt haar gisterenochtend "als je er nog eens over wilt praten of even thuis weg wilt, kom je vanavond maar tot bij ons"

Die haar antwoord "Hey heel lief, maar vandaag kan ik niet. Woensdag heb ik niets te doen, dan zal ik dan tot bij jullie komen"

Ik zie het probleem precies niet?

Ik zie het probleem precies niet?
Wij stellen voor voor maandag, dat past niet en dan beslist zij van dan maar woensdag te komen. Woensdag was geen voorstel en zonder vragen of dat voor ons past.

Uiteraard kunnen wij wel zelf aangeven dat het niet past, maar het getuigt niet meteen van beleefdheid langs haar kant (en het is CL woensdag hè)

Wij stellen voor voor maandag, dat past niet en dan beslist zij van dan maar woensdag te komen. Woensdag was geen voorstel en zonder vragen of dat voor ons past.

Uiteraard kunnen wij wel zelf aangeven dat het niet past, maar het getuigt niet meteen van beleefdheid langs haar kant (en het is CL woensdag hè)
Ik had er over gelezen omdat je "dan zal ik dan" had getypt waardoor het voor mij eerder een vraag dan een mededeling leek... Nu snap ik je ergernis beter. 😁

Hangt er ook hard vanaf hoe goed ze bevriend zijn natuurlijk. Bij sommige vrienden kan ik ook altijd en onaangekondigd langskomen, maar bij de meeste is dat inderdaad in onderling overleg.
Moeilijk te zeggen zonder context of het in dit geval ongepast is of niet.

Opletten dat je die nog kwijt raakt of jullie worden doorheen heel die scheiding te pas en te onpas haar klaagmuur.

Opletten dat je die nog kwijt raakt of jullie worden doorheen heel die scheiding te pas en te onpas haar klaagmuur.

Ik snap het probleem precies zo niet als het om een echt goede vriendin gaat...
Als een goede vriendin van mij met problemen zit staat de deur hier altijd open. En als ze kan op het moment waarop mijn vriend net CL wil kijken gaan we wel ergens iets drinken of zo.
En als het echt niet past is mijn vriendin vriendin genoeg om dat ook te snappen.

Als een goede vriendin van mij met problemen zit staat de deur hier altijd open. En als ze kan op het moment waarop mijn vriend net CL wil kijken gaan we wel ergens iets drinken of zo.
En als het echt niet past is mijn vriendin vriendin genoeg om dat ook te snappen.
Ja, je zal wel gelijk hebben, maar gewoon dat vastzetten ‘ik kom dan’ is zo vrij typisch voor iemand die enkel eigen issues ziet en die kan je láng aan je vingers hebben, want enkel hun issues zijn van belang.

Nu ik ken ze ook en ze is hier gerust welkom.
Alleen nie opdringen :laugh:

Ik babbel ook wel mee en probeer ook wat tegen gas te geven. Want continu met haar meepraten om haar nie te willen kwetsen helpt ook nie.
En probeer ook wat rationeel denken toe te voegen ipv emotionele reacties

Serieus verschoten na 't zien van onderstaand fragment.

Smerige ziekte die Parkinson. :S
Ik verschoot ook toen ik het zag. Ik heb er mee te doen amai.

Deze reclame voor Zalando op fb:
Screenshot_20221008-135216~2.png

Ik snap het niet echt, staat daar een vrouw met weelderige boezem en diep decolleté wat verleidelijk in de lens te kijken terwijl er twee mannen voetbal spelen ofzo op hetzelfde veld? Huh?

Terug
Bovenaan