Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Juist aan het poetsen thuis. Doe de (glazen) voordeur open en daar ligt zo'n loodje van een loodjesgeweer.

We wonen niet in Antwerpen dus ik vind het wel zeer vreemd.
Onze voordeur ligt ook nie vlak aan de straat dus geen flauw idee hoe dat daar komt of waarom.

Maar geeft wel een vreemd gevoel, wetende dat we ook pas terug zijn van vakantie.

Ja, dat vind ik toch maar vreemd hoor. Dus vis, braadkip, ... kan je zo al niet eten.

En met een minimum aan smaak.
Ik doe dat niet zoveel, nee. Als ik iets niet eetbaar in m'n mond heb is 't gedaan. Ik verkies visfilets, kipfilets.

Ik eet in de week niet voor de smaak. Ik eet puur op voedingswaarde. Niet alles hoeft voor mij 'lekker' te zijn wat ik eet. Veel meer mensen zouden dat beter doen.

Dan is 't dubbel zo hard genieten als ik in 't weekend een vet biefstuk met peper roomsaus en frieten tegen m'n tanden sla.

Juist aan het poetsen thuis. Doe de (glazen) voordeur open en daar ligt zo'n loodje van een loodjesgeweer.

Onze voordeur ligt ook nie vlak aan de straat dus geen flauw idee hoe dat daar komt of waarom.

Maar geeft wel een vreemd gevoel, wetende dat we ook pas terug zijn van vakantie.
Actief in het illegale speelgoedcircuit?

Bedenking uit het niets: zou een 'toon je handschrift'-thread niets voor dit forum zijn om eens te lachen? :unsure:

Dan hebben we wel een gestandaardiseerd tekstje nodig om te kunnen vergelijken.

Bedenking uit het niets: zou een 'toon je handschrift'-thread niets voor dit forum zijn om eens te lachen?:unsure:

Dan hebben we wel een gestandaardiseerd tekstje nodig om te kunnen vergelijken.
Zou leuk zijn, laat de discussie om de beste standaardtekst beginnen! Wat staat er zo al in die Vlaemsche Canon?

Ergens anders opgepikt door een vogel en vervolgens daar neergelegd/laten vallen?

Heel persoonlijke wtf: madam in Deerlijk, ik begrijp het nut van een bodywarmer. Wat ik niet begrijp, madam in Deerlijk, is een bodywarmer tot aan uw enkels en met een kap. Uw fluo roze mohair sweater is mooi maar als het nu binnen vijf minuten weer water giet gelijk eerder, dan is uw gat weliswaar droog maar uw armen toch twee verzopen konijnen?

199af52739fb440cafc723ad3b05dc57.jpg

Nen mens zou nog serieus in de problemen komen met zijn vergeetachtige kop.
Net een tv gaan halen in de media markt en daar met een verkoper wat gebabbeld en beslist. Een bestelbon opgemaakt en die tv meegenomen (stond in promo en daarom een hoop tv's in karton die je gewoon mee kon nemen) en gewoon naar buiten gewandeld. Komt er daar een medewerker naar mij toegelopen die vraagt naar waar ik ga. Awel naar huis zeg ik. Toon eens uw betaling. SHIT ik heb dat niet betaald! Ik was gewoon vergeten vooraan te gaan betalen. Gelukkig zonder al te veel erg betaald en gemaakt dat ik daar rap weg was. Niks van beveiliging die daar afging ofzo.

Heel persoonlijke wtf: madam in Deerlijk, ik begrijp het nut van een bodywarmer. Wat ik niet begrijp, madam in Deerlijk, is een bodywarmer tot aan uw enkels en met een kap. Uw fluo roze mohair sweater is mooi maar als het nu binnen vijf minuten weer water giet gelijk eerder, dan is uw gat weliswaar droog maar uw armen toch twee verzopen konijnen?

199af52739fb440cafc723ad3b05dc57.jpg
Ik zie dat hier in 't dorp ook vaak de laatste weken, superlelijk!

Volgens mij zitten die modeontwerpers nu stiekem te gniffelen dat mensen zo achterlijk zijn om zoiets te kopen.

Nog eens in ronq auchan geraakt nadat ik nog eens wat aquariumspullen moest hebben in estampuis.
WTF in al die jaren nog nooit zo druk geweten.
Zelfs niet voor kerst of nieuwjaar,was echt niet normaal.
En een file-rij aant het tankstation daar😱
Ik was content dat ik in belgie getankt had,dacht er niet aan dat het in frankrijk zoveel goedkoper was.
Hoeveel eigenlijk?

Gisteren bedrijfsbezoek gedaan op 't werk van mijn vrouw. Ze toont me er haar testinstallatie.
wtf
Die moet dus voor zo'n teststand dus een volledige elektrische kast installeren, die is daar volgens haar manager zelfs voor gecertifieerd. Maar hier thuis mag ik dat allemaal oplossen...

Bloedworst of balkenbrij met gebakken patatjes en appelmoes...🤤
Ik heb eens de fout gemaakt om als jarig kind tijdens mijn verjaardagsfeestje iedereen bloedworst voor te schotelen ipv de klassieke frietjes of pannenkoeken.
we moesten ooit eens ons lievelingsgerecht zeggen.

iedereen zei spaghetti of lasagne. ik koeietong in tomatesaus

iiiieeeeeeeuuuuuww :sarcastic:

Terug
Bovenaan