Mr.Anderson
Well-known member
Ik denk dat je overdrijft over de grootte van de spin.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, ook zeker mogelijk. Het is dat we niet in iemand’s brein kunnen kijken natuurlijk (maar best, denk ik). Maar als je op het punt van ‘breuk’ komt zoals deze nu effectief uit elkaar zijn, denk ik dat het alleszins voor hen samen er niet in zit. Als een van beide nu zou zeggen ‘ach weet je, ik kan het wel laten varen / ik wil wel dat kindje’ om bij jou te kunnen zijn, dat kán ware liefde zijn maar is nu ook niet hetzelfde als ‘ach weet je, we schilderen de keuken groen, als jou dat gelukkig maakt’.De kans bestaat ook dat iemand over de streep wordt getrokken en het zich achteraf geen seconde beklaagt… Die mogelijkheid stond niet in je reactie en vond ik wel ontbreken.
Nuh-uh, Arnold Schwarzenspider heb ik ook nog gezien op mijn werk.Ik denk dat je overdrijft over de grootte van de spin.
Heb er toch nog een halfuur gezeten hoor. Mijn man wou terug gaan slapen omdat hij hem niet vond en ik dus gelijk oooh hell no. Ben mee gaan helpen zoeken.
Als 2 debielen liepen we hele tijd rondjes in de woonkamer, ik met een schoen in mijn hand en hij met een swiffer.
Uiteindelijk gevonden toen hij onderweg was naar de keuken en dood gemept.Mijn man wou hem vangen en buiten gooien maar ik ben een scherpschutter als het moet dus na een uitstekende worp was het gelijk raak so RIP, id-loze indringer.
Sorry, ik ben geen dierenmoordenaar maar ik kan niet leven in dat huis wetende dat die daar ook rustig zijn gangetje gaat.
Was zo groot.![]()
Ik heb er hier al zo veel buiten gezet dat het mij verbaast dat mijn vrouw nog naar buiten durft.Allez jong. Ik laat spinnen altijd zitten. Die eten de irritante beestjes op zoals vliegen en muggenMijn vrouw is ook gene fan maar ja. Zo lang ze ze niet ziet zitten zeg ik ook niks
![]()
Het fietspad buiten ons huis is uitgegraven en ze zijn het nu aan het heraanleggen. Dat is sinds eind augustus de vierde keer. Iemand is gigantisch geld aan het verdienen aan deze werken, echt niet normaal.

Kort op elkaar?Onze straat is in den tijd ook 3x opengelegd. 1x riolering, weer dicht, dan weer werken aan gasnet, weer dicht, en dan voor de waterleiding nog een derde maal![]()
Ja, was denk ik in hetzelfde jaarKort op elkaar?
Zo hebben ze het bij ons 2 jaar geelden gedaan.
op 6-9 maand tijd 3 keer opengelegd voor de verschillende diensten om hun deel te vernieuwen.
Deze reclame voor Zalando op fb:
...
Ik snap het niet echt, staat daar een vrouw met weelderige boezem en diep decolleté wat verleidelijk in de lens te kijken terwijl er twee mannen voetbal spelen ofzo op hetzelfde veld? Huh?

Als ze zo met hun klanten omgaan, zal het idd snel gesloten zijnEventjes een WTF-moment van een tijdje geleden.
Mijn schoonmoeder zei om eens op restaurant te gaan via social deals dus heb ik maar een account gemaakt en voor 3 (schoonmoeder, vriend en ik) gereserveerd in een restaurant.
Kregen dan wat later een annulatie van het restaurant...
OK ja geen probleem, waarschijnlijk draaide het restaurant goed en wouden ze geen inkomsten 'verliezen' door mensen die via social deals reserveerden.
We reserveren dan nog een keer voor een maand later.
We springen in de auto, verlangend naar het eten.
Komen we daar toe... Het is redelijk donker binnen, geen volk, ...
We denken dat ze misschien net open zijn en dus nog geen lichten hebben aangezet...
Schoonmoeder lacht 'haha sebiet worden we hier buiten gesmeten'
Komen we naar binnen (ja de deur was open), roept er ene van achter de bar "WE ZIJN GESLOTEN"
Oei, ik zeg dan van dat we wel een reservatie was die bevestigd was.
Ja die gast luistert natuurlijk niet en roept nog eens dat ze gesloten waren...
Ik heb dan maar buiten gebeld naar social deals en ze hebben contact opgenomen met de manager en het was wel degelijk gesloten...
Ik denk niet dat we ooit nog naar dat restaurantje gaan...

Waarom mag dierenbeul nog steeds met zijn hond rondwandelen? "We moeten de regels voor inbeslagname volgen”
![]()
Waarom mag deze dierenbeul nog steeds met zijn hond rondwandelen? "Voor zo’n inbeslagname gelden óók regels”
De dierenmishandeling van enkele dagen geleden in de Herentalsstraat in Turnhout blijft beroering veroorzaken. De eigenaar die zijn hond onder meer vuistslagen en een zware schop gaf, wandelt immers nog altijd rond met het dier. “Ik snap de bezorgdheid, maar we moeten de politie haar werk laten...www.hln.be
Ik ben letterlijk misselijk geworden toen ik dit las.![]()

Leuk, mensen met een bepaalde politieke mening die u niet aanstaat omschrijven als psychopaten.Decennia terug eens naar de film Copycat gaan zien met een meisje uit mijn klas, vierde of vijfde middelbaar. Ik kon toen al vooraf van elke copycat zeggen welke moordenaar ze imiteerden, aantal slachtoffers, techniek, etc etc. Mijn dada, soit. Daarna zijn we nooit nog naar een film geweest.
Nu zie ik toevallig dat zij tegenwoordig ergens in Oost-Vlaanderen op de N-VA lijst staat. Nooit gedacht van ons beiden dat zij de grotere psycho zou worden.
kvraag mij nu af wat em denkt over VBersLeuk, mensen met een bepaalde politieke mening die u niet aanstaat omschrijven als psychopaten.