Vanuit het standpunt van deze parent of the year was er natuurlijk niets aan de hand tot die kleine haar kwam zeggen dat een vreemde man hem heeft vastgepakt/opgepakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik laat zo'n dingen meestal gebeuren. Als ik die kleine toch wil pakken en die valt alsnog, dan gaan ze het nog op mij steken ook. Ze moesten hun kinderen maar in de gaten houden.Probleem is als die kleine los op zijn gezicht valt en die begint te wenen of erger dan eindigt het waarschijnlijk dat die vrouw begon te roepen tegen mij en mijn vrouw dat wij het lieten gebeuren..
Toch afhankelijk van situatie hoor. Ne kleine die serieuze schade aan zichzelf kan doen ga ik toch pakken en op de grond zetten.Ik laat zo'n dingen meestal gebeuren. Als ik die kleine toch wil pakken en die valt alsnog, dan gaan ze het nog op mij steken ook. Ze moesten hun kinderen maar in de gaten houden.
Valt allemaal te nuanceren natuurlijk. Als die voor een auto loopt, ga ik die ook niet laten lopen natuurlijk. Dat is dan weer schuldig verzuim.Toch afhankelijk van situatie hoor. Ne kleine die serieuze schade aan zichzelf kan doen ga ik toch pakken en op de grond zetten.
Daarbuiten: Mja niet mijn probleem.
Cava ik dacht al.Valt allemaal te nuanceren natuurlijk. Als die voor een auto loopt, ga ik die ook niet laten lopen natuurlijk. Dat is dan weer schuldig verzuim.
Hier nuanceren we niet. Ik pak die kleine op.Valt allemaal te nuanceren natuurlijk. Als die voor een auto loopt, ga ik die ook niet laten lopen natuurlijk. Dat is dan weer schuldig verzuim.
Dan wil je niet weten hoeveel korting ze krijgen op auto's. Heb onlangs gehoord wat ze maar betalen voor een nieuwe audi rs4. Je kan ze in occasie en 10 jaar oud bijna zo goedkoop niet krijgen.
da ligt aan de douane, niet aan de post voor zover ik weetVoor dit, dat dus nog geen 100g weegt (47 pagina’s), €15 administratie durven aanrekenen en €1, één fucking Euro, import taks. Mocht je dan nog een gladde, vlotte operatie hebben maar neeje, het blijft wel clusterfuck Bpost.
Bekijk bijlage 12027
De €15 is voor Bpost, admin om tot bij de douane te geraken. De €1 is hun waardebepaling (echt, nen Euro) maar de douane kán altijd beslissen dat het fout is en meer moet zijn (minder betwijfel ik)da ligt aan de douane, niet aan de post voor zover ik weet
da ligt aan de douane, niet aan de post voor zover ik weet
Die pakjes zijn waarschijnlijk niet eens door de douane geopend maar gewoon door Bpost behandeld voor de inklaring. Velen blijven hier echt de fout maken dat ieder pakje dat ze voor moeten bijbetalen geopend werd door de douane wat niet zo is.ze zouden echt de dozen moeten inpakken op een manier dat er een hoop confetti uit de doos explodeert als ze inspectie doen
In principe moet je hulp verlenen maar bellen naar de hulpdiensten is al genoeg om hulp te verlenen .Gisteren net buiten de de Craeybeckxtunnel een ongeval gepasseerd dat 4-5 auto’s voor mij is gebeurd. Op het linkerbaanvak de betonnen vangrail geraakt en een paar keer rond gegaan vermoed ik. Ik moest zelf ook redelijk hard remmen en mezelf naar een ander baanvak doen. Wel vies om te zien dat die auto volledig bijeen stak. De bestuurder stond al naast de wagen en te bellen (zette nog zijn contact af) en ik zag niet direct andere slachtoffers. Maar mijn vraag is wel geweest, stel dat die persoon daar in zit bewusteloos oid, wat moet je dan doen?
Het is levensgevaarlijk om daar te stoppen en uit te stappen met een startende file. Maar mijn buikgevoel zegt toch om te gaan kijken of je iets kan doen. Ook al lijkt mij dat enorm dom. Vond het toch een vreemd gegeven…
Stel dat de bruid dan zegt ‘nja, dees is wel beter eigenlijk’![]()
Het zal je maar overkomen: ex-spits van STVV mist eigen trouwfeest door transfer en laat zich vervangen door... zijn broer
Niet aanwezig zijn op je eigen trouwfeest. Het overkwam Mohamed Buya Turay, sinds twee weken speler van het Zweedse Malmö. De aanvaller uit Sierra Leone moest namelijk het jawoord geven op 21 juli, uitgerekend op de dag dat Malmö Turay verwachtte om zijn handtekening te zetten onder een...www.hln.be
Het staat niet in het artikel dat de huwelijksnacht ook onderdeel was van het uitwisselingsproject, jammer.Stel dat de bruid dan zegt ‘nja, dees is wel beter eigenlijk’