Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Wtf...zo een hoornaar is wel huge... 🤨💀
Ga denk eerdaags ne flamethrower kopen want ze vliegen dik de laatste dagen..(wespen)

Oei. Hopelijk geen nest in de buurt dan.

Als je een foto uploadt naar die site, wordt hij eerst door andere gebruikers geverifieerd. Dus dan heb je wel al meer zekerheid.
Denk het niet...niks meer gezien buiten een gewone wesp.

Er was een soort jeugdbeweging of speelpleinwerking in Ring Shopping. Allemaal verkleed, geen probleem. Maar buiten moesten ze kennelijk als opdracht autostop doen en dan zie je daar zo een tenger ding van een jaar of twaalf, in neon booty short met een bikini-top die staat te liften en het Dutroux-traum-brein steekt de kop op. Echt, zelfs ik kon ze onder mijn arm nemen en meepakken, ik kan mij niet inbeelden dat de ouders daar ok mee zouden zijn, wat er in die leiding haar hoofd omgaat? Ze moesten ‘maar’ naar het station, en er gaan er zeker zeggen dat je ze ook wat vrijheid moet geven maar dit vond ik er toch over (niet de outfit an sich, het kind dat lift).

Er was een soort jeugdbeweging of speelpleinwerking in Ring Shopping. Allemaal verkleed, geen probleem. Maar buiten moesten ze kennelijk als opdracht autostop doen en dan zie je daar zo een tenger ding van een jaar of twaalf, in neon booty short met een bikini-top die staat te liften en het Dutroux-traum-brein steekt de kop op. Echt, zelfs ik kon ze onder mijn arm nemen en meepakken, ik kan mij niet inbeelden dat de ouders daar ok mee zouden zijn, wat er in die leiding haar hoofd omgaat? Ze moesten ‘maar’ naar het station, en er gaan er zeker zeggen dat je ze ook wat vrijheid moet geven maar dit vond ik er toch over (niet de outfit an sich, het kind dat lift).
Paar dagen geleden exact hetzelfde gedacht.

Verschillende groepjes Chiromeisjes stonden hier in Lokeren te liften richting Herentals.
Ze waren wel per 3 a 4, maar imo veel te jong om dit zonder iemand van de leiding erbij te doen...

Ik kom net uit de supermarkt, zie ik een man van mijn leeftijd met stevige tred naar binnen gaan. Ongeveer 10m achter hem komen 2 jongens rond de 6 en 4j naar binnen zonder volwassene in de buurt. Buiten stond nog een kleintje van mss net 2j vlak aan de parking nog wat rond te koekeloeren. Ik hield die kleinste in de gaten en toen hij wat dichter kwam, wees ik naar de veertiger en vroeg of dat zijn papa was?
"Papaaaaaaaaaa!" *Dribbel naar binnen*

Echt, what da fuck kerel, ik kon gewoon uwe kleinste in mijn auto gepropt hebben als ik wou. Of hem onder een auto geduwd hebben. We zijn allemaal wel eens onze kroost beu maar what.da.fuck.dude?!?!

Ik kom net uit de supermarkt, zie ik een man van mijn leeftijd met stevige tred naar binnen gaan. Ongeveer 10m achter hem komen 2 jongens rond de 6 en 4j naar binnen zonder volwassene in de buurt. Buiten stond nog een kleintje van mss net 2j vlak aan de parking nog wat rond te koekeloeren. Ik hield die kleinste in de gaten en toen hij wat dichter kwam, wees ik naar de veertiger en vroeg of dat zijn papa was?
"Papaaaaaaaaaa!" *Dribbel naar binnen*

Echt, what da fuck kerel, ik kon gewoon uwe kleinste in mijn auto gepropt hebben als ik wou. Of hem onder een auto geduwd hebben. We zijn allemaal wel eens onze kroost beu maar what.da.fuck.dude?!?!
Ge had em snel teruggebracht ze... Ben daar zeker van

416sSkYTCbL._AC_.jpg

Voor wie ecologisch zijn gazon wil beluchten :oink:

Beetje aan het rondsurfen en een raamovereenkomst tss Politie Gent en Proximus tegengekomen hier.

Voor een abo met 8GB en onbeperkt nationaal bellen/sms'en is de kost 6 euro.
Een privé-abo met 10 GB kost 27 €/ maand.. Verschil van € 21 vind ik toch opmerkelijk

gisteren gezien in Gent

want een grijze ketting op scheenbeenhoogte over een grijze trap die uw branddoorgang is, is natuurlijk wel een goed idee en vormt zeker geen obstructie en gevaar als mensen naar buiten moeten vluchten!

IMG20220802184422.jpg

Terug
Bovenaan