Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Een tijd terug was er in Mexico een schandaal waar de straathonden verdwenen en men ze terugvond in de koelkast van een slagerij.

Nu heeft de stijgende inflatie daar ook hard toegeslagen, grote problemen voor veel mensen om nog rond te komen, en gaat dit rond op facebook. Hoe kan je hondenvlees in je taco identificeren en wat moet je doen als je vermoedens hebt.

Bijlagen

• FB_IMG_1660378237056.jpg
    FB_IMG_1660378237056.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 16
De meeste mensen zullen het nummer "Chaise Longue" van Wet Leg wel kennen.

Daar komt de volgende zin in voor
Is your muffin buttered? What? Would you like us to assign someone to butter your muffin?

Uit nieuwsgierigheid nu toch eens gaan opzoeken wat dat betekende: a pussy with cum in it

Is blijkbaar een quote uit de film 'Mean Girls'

Een tijd terug was er in Mexico een schandaal waar de straathonden verdwenen en men ze terugvond in de koelkast van een slagerij.

Nu heeft de stijgende inflatie daar ook hard toegeslagen, grote problemen voor veel mensen om nog rond te komen, en gaat dit rond op facebook. Hoe kan je hondenvlees in je taco identificeren en wat moet je doen als je vermoedens hebt.
Niet dat het mij uitmaakt, maar is het in Mexico verboden hond te eten? Of waarom is dat zo een groot schandaal?

De meeste mensen zullen het nummer "Chaise Longue" van Wet Leg wel kennen.

Daar komt de volgende zin in voor
Is your muffin buttered? What? Would you like us to assign someone to butter your muffin?

Uit nieuwsgierigheid nu toch eens gaan opzoeken wat dat betekende: a pussy with cum in it

Is blijkbaar een quote uit de film 'Mean Girls'
En, do you want us to assign someone to butter your muffin?

Vrijdagavond ging Marie-Anne Decaestecker in de buurt van de de sporthal van Jabbeke op wandel met haar pomchi die in haar harnasje aan de leiband vastzat in een buggy met zonnekap.
WTF is een Pomchi ?
Een pomski ken ik wel.

Kunnen stilaan een topic openen met blunders van redacties/journalisten die hun artikels niet nalezen of zaken checken

Een Pomsky dan?
Een Pomchi is volgens Google "een kruising tussen de Dwergkeeshond en de Chihuahua hondenrassen".

Kan het artikel wel niet lezen, misschien heb je het over een blunder in het artikel...
Een Pomchi? Allè nog een wtf dan, nog nooit van gehoord 😅
Pomski kende ik inderdaad, ik dacht weer een zoveelste schrijffout

WTF-reactie is dat ook? Iemand aan wie je vroeg om een foto met je smartphone te nemen loopt weg met het toestel en uw gedacht is “mijn vrouw zit in het complot, ik ga ze verdrinken!”.

:unsure:

Niet dat het mij uitmaakt, maar is het in Mexico verboden hond te eten? Of waarom is dat zo een groot schandaal?
Denk niet dat het verboden is, het is gewoon net als hier een gezelschapsdier dat niet wordt gegeten. En uiteraard zou het dan ook als iets anders worden verkocht, waarschijnlijk varkensvlees.

Beetje zoals het hier een schandaal zou zijn als blijkt dat de plaatselijke pittabar of frituur hondenvlees in zijn gerechten draait.

WTF-reactie is dat ook? Iemand aan wie je vroeg om een foto met je smartphone te nemen loopt weg met het toestel en uw gedacht is “mijn vrouw zit in het complot, ik ga ze verdrinken!”.

Die mannen zijn ook niet vré effectief aant helpen. mens heeft ne whiplash sebiet

Wat een tafereel. 😅😅🤣🤣

Terug
Bovenaan