Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Met de trein rijden? Ik dacht eerst dat ik op een plebs forum zat maar het blijkt wel degelijk BG te zijn. Teleurstellend :thinking:.

Er zijn er hier die hun missen van thread hoor.
Ik post hier in het wtf- moment.

Was geen echte ergernis - ik ben jaloers want ik zou geld geven om zo makkelijk in slaap te vallen :thinking:

Het wtf-moment was eerder dat hij een minuut lang zijn gezicht echt in de rugzak duwde precies alsof hij gemotorboard werd en plots viel hij in slaap.

Er zijn er hier die hun missen van thread hoor.
Ik post hier in het wtf- moment.

Was geen echte ergernis - ik ben jaloers want ik zou geld geven om zo makkelijk in slaap te vallen :thinking:
Naast 4 leerkrachten zitten die zitten te zagen over hun leerplan.. 5 minuten later lag ik met mond open ongegeneerd te slapen.

Tjah Amber, ik zei het nog terwijl we bezig waren dat de buren hier niet mee zouden lachen.

Tjah Amber, ik zei het nog terwijl we bezig waren dat de buren hier niet mee zouden lachen.
Nu vraag ik me wel af welk geluid ze maakt... gebalk, geknor, apengeluiden,..

Ikzelf die zonet een Rochefort Tripel inschonk in een Duvel-glas.
Het was dan wel voor mezelf en ik had dan al wel genoeg op.. Maar toch... Zoiets doet ge niet... :unsure:

Ook frustratie van de dag:
Mijn vrouw (niet-EU; Zuid Amerika) werd geweigerd voor een toeristenvisa voor een driedaagse trip naar het VK:wallbash::angry:

Reden? Er was een overschrijving zichtbaar in haar bankafschrift van €20K (van haar Zuid-Amerikaanse rekening naar haar Belgische rekening) en in haar aanvraag werd niet goed genoeg gestaafd waar dit geld precies vandaan kwam. Dit was gedeeld om aan te tonen dat ze een loon ontving en kwam tezamen met o.a.:
  • 4 loonfiches (als bewijs voor haar 2K netto inkomen)
  • Contract van werkgever
  • Belgische identiteitskaart
  • onze dochter haar internationaal geboortecertificaat (met mijn naam erop)
  • Haar officIele verblijfplaats (waar we nu wonen + 1 andere stad)
Maar, nope, die 20K tezamen met "ander elementen" (niet gespecifieerd welke) deed hen vermoeden dat ze in het VK wilt blijven.

Like WHAT THE ACTUAL FUCK?!! Ya gij stuck stront van nen ambtenaar, mijn vrouw zal haar Belgische verblijfsvergunning weggooien om in uw kloteland te blijven terwijl ze al werk heeft in België, een dochter heeft met een Belg, in een Belgische gemeente woont in een huis dat we gaan renoveren.

Waarom zou ze dat allemaal opofferen om in een geïsoleerd land te gaan blijven waar ze niemand heeft?!

Ik heb goesting om naar het VK te gaan en iemand in het gezicht te slaan.

Het is ongelofelijk hoe random die visa-aanvragen zijn. We gaan al zeker niet de VS proberen.

We gaan dus nog 2 jaar moeten wachten tot ze haar Belgische identiteit krijgt alvorens we op city-trip naar London kunnen of mijn zus bezoeken in de VS enkel en alleen omdat mijn vrouw Zuid-Amerikaans is.

Laatst bewerkt:
Ook frustratie van de dag:
Mijn vrouw (niet-EU; Zuid Amerika) werd geweigerd voor een toeristenvisa voor een driedaagse trip naar het VK:wallbash::angry:

Reden? Er was een overschrijving zichtbaar in haar bankafschrift van €20K (van haar Zuid-Amerikaanse rekening naar haar Belgische rekening) en in haar aanvraag werd niet goed genoeg gestaafd waar dit geld precies vandaan kwam. Dit was gedeeld om aan te tonen dat ze een loon ontving en kwam tezamen met o.a.:
  • 4 loonfiches (als bewijs voor haar 2K netto inkomen)
  • Contract van werkgever
  • Belgische identiteitskaart
  • onze dochter haar internationaal geboortecertificaat (met mijn naam erop)
  • Haar officIele verblijfplaats (waar we nu wonen + 1 andere stad)
Maar, nope, die 20K tezamen met "ander elementen" (niet gespecifieerd welke) deed hen vermoeden dat ze in het VK wilt blijven.

Like WHAT THE ACTUAL FUCK?!! Ya gij stuck stront van nen ambtenaar, mijn vrouw zal haar Belgische verblijfsvergunning weggooien om in uw kloteland te blijven terwijl ze al werk heeft in België, een dochter heeft met een Belg, in een Belgische gemeente woont in een huis dat we gaan renoveren.

Waarom zou ze dat allemaal opofferen om in een geïsoleerd land te gaan blijven waar ze niemand heeft?!

Ik heb goesting om naar het VK te gaan en iemand in het gezicht te slaan.

Het is ongelofelijk hoe random die visa-aanvragen zijn. We gaan al zeker niet de VS proberen.

We gaan dus nog 2 jaar moeten wachten tot ze haar Belgische identiteit krijgt alvorens we op city-trip naar London kunnen of mijn zus bezoeken in de VS enkel en alleen omdat mijn vrouw Zuid-Amerikaans is.
Misschien een domme vraag, maar staat er een limiet op hoeveel aanvragen je kan doen? Zoniet, wat houdt u tegen om een nieuwe aanvraag te doen, in de hoop dat je een mildere ambetenaar hebt?

Raar gedroomd: kwas samen met mn ex en ze had het georganiseerd dat we kinderen van kennissen voor enkele weken te gast hadden. Bovendien was ik leraar en had ze ook bij andere medeleraren kinderen te logeren gelegd en nu moest ik dat me aantrekken.
Er probeerde ook iemand met zijn brommerke de Schelde over te steken, wat mislukte, waarna tScheld buiten zijn oevers trad en dan zag ik ook 1 van de gastleraren onder water in zijn garage drijven, dus moest ik op zoek achter de kinderen die daar logeerden. Wtf hersenen, wilt ge eens wat normalere dingen dromen, a.u.b.

Misschien een domme vraag, maar staat er een limiet op hoeveel aanvragen je kan doen? Zoniet, wat houdt u tegen om een nieuwe aanvraag te doen, in de hoop dat je een mildere ambetenaar hebt?
€200+ per aanvraag dat je sowieso kwijt bent ongeacht of je aanvaard wordt of niet. En je visum is dus maar geldig voor de duur van de trip. Voor die drie dagen zouden we, als we het opnieuw doen, al minstens 400 euro kwijt zijn. Ook houden ze afwijzingen bij. Hoe meer je afgewezen wordt hoe groter de kans dat je weer geweigerd wordt.

We willen London doen maar we gaan die deserteurs van Europa hun staatskas niet spijzen.

We gaan dan binnen twee weken naar Luxembourg voor 2 nachten

Laatst bewerkt:
Raar gedroomd: kwas samen met mn ex en ze had het georganiseerd dat we kinderen van kennissen voor enkele weken te gast hadden. Bovendien was ik leraar en had ze ook bij andere medeleraren kinderen te logeren gelegd en nu moest ik dat me aantrekken.
Er probeerde ook iemand met zijn brommerke de Schelde over te steken, wat mislukte, waarna tScheld buiten zijn oevers trad en dan zag ik ook 1 van de gastleraren onder water in zijn garage drijven, dus moest ik op zoek achter de kinderen die daar logeerden. Wtf hersenen, wilt ge eens wat normalere dingen dromen, a.u.b.
En wat zegt over u?

Bestuurder van de Dodge Viper met grote sticker The Beast + Pain Is Temporary / Pride Is Forever + XL velgen + Bulldog zonnewering: how small is it?

Gisteren den 101 gebeld voor loslopende koeien en een koe die met hare poot in de afsluiting vastgedraaid zat.
Khad geprobeerd om eerst naar de vaste lijn van de politiezone te bellen maar daar verwezen ze door naar het noodnummer.
Kheb mij wel geëxcuseerd voor het bellen en dat mens aan de lijn zei wel geen probleem maar vroeg toch maar naar mijn naam en geboortedatum.
:unsure:

ps koeien zijn klootzakken. die koe die vast zat heeft gewoon nen dikke kopstamp gekregen van de loslopende koe.

Cliënt die onaangekondigd en ongevraagd een foto laat zijn van zijn voet na zijn werkongeval en voor zijn amputatie. Dit gaan een paar slapeloze nachten worden.

Hier ook eens een collega gehad die "met handen en voeten" wou bewijzen dat hij wel degleijk écht last had en niets liever wou dan komen werken. Toont die kerel mij godverdorie wel niet een foto van zijn doorligwonde op zijn zitvlak. Een etterend, open, zwart gat (no pun intended) omgeven door bloederige korsten.

Ik wist niet waar ik het had en als ik er aan terugdenk, toch weer rillingen

Terug
Bovenaan