Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Naast 4 leerkrachten zitten die zitten te zagen over hun leerplan.. 5 minuten later lag ik met mond open ongegeneerd te slapen.Er zijn er hier die hun missen van thread hoor.
Ik post hier in het wtf- moment.
Was geen echte ergernis - ik ben jaloers want ik zou geld geven om zo makkelijk in slaap te vallen![]()
Ik word al dat geflex hier ferm beuNaast 4 leerkrachten zitten die zitten te zagen over hun leerplan.. 5 minuten later lag ik met mond open ongegeneerd te slapen.

Kom op. Je moet zelf maar wat flexibel zijn.Ik word al dat geflex hier ferm beu![]()
Mijn rug en knieën zeggen neenKom op. Je moet zelf maar wat flexibel zijn.
Terecht. Die mannen hebben meer tijd om te slapen dan iemand met een echte job, dus zou me verbazen als ze er aanstoot aan nemen.Naast 4 leerkrachten zitten die zitten te zagen over hun leerplan.. 5 minuten later lag ik met mond open ongegeneerd te slapen.
Nu vraag ik me wel af welk geluid ze maakt... gebalk, geknor, apengeluiden,..![]()
Amber krijgt briefje van buren over ‘beestachtige seks’: “Nu kan ik mijn huis nooit meer uit”
De Britse Amber verdient als OnlyFans-model de kost met pikante foto’s en video’s, en houdt er een actief seksleven op na. Maar door een van die vrijpartijen moest de jonge vrouw toch blozen. Haar buur had namelijk alles gehoord en gooide een briefje over het tuinhek met de oproep om haar raam...m.nieuwsblad.be
Tjah Amber, ik zei het nog terwijl we bezig waren dat de buren hier niet mee zouden lachen.
Even een OnlyFans abo nemen en je kan genieten.Nu vraag ik me wel af welk geluid ze maakt... gebalk, geknor, apengeluiden,..

Misschien een domme vraag, maar staat er een limiet op hoeveel aanvragen je kan doen? Zoniet, wat houdt u tegen om een nieuwe aanvraag te doen, in de hoop dat je een mildere ambetenaar hebt?Ook frustratie van de dag:
Mijn vrouw (niet-EU; Zuid Amerika) werd geweigerd voor een toeristenvisa voor een driedaagse trip naar het VK
Reden? Er was een overschrijving zichtbaar in haar bankafschrift van €20K (van haar Zuid-Amerikaanse rekening naar haar Belgische rekening) en in haar aanvraag werd niet goed genoeg gestaafd waar dit geld precies vandaan kwam. Dit was gedeeld om aan te tonen dat ze een loon ontving en kwam tezamen met o.a.:
Maar, nope, die 20K tezamen met "ander elementen" (niet gespecifieerd welke) deed hen vermoeden dat ze in het VK wilt blijven.
- 4 loonfiches (als bewijs voor haar 2K netto inkomen)
- Contract van werkgever
- Belgische identiteitskaart
- onze dochter haar internationaal geboortecertificaat (met mijn naam erop)
- Haar officIele verblijfplaats (waar we nu wonen + 1 andere stad)
Like WHAT THE ACTUAL FUCK?!! Ya gij stuck stront van nen ambtenaar, mijn vrouw zal haar Belgische verblijfsvergunning weggooien om in uw kloteland te blijven terwijl ze al werk heeft in België, een dochter heeft met een Belg, in een Belgische gemeente woont in een huis dat we gaan renoveren.
Waarom zou ze dat allemaal opofferen om in een geïsoleerd land te gaan blijven waar ze niemand heeft?!
Ik heb goesting om naar het VK te gaan en iemand in het gezicht te slaan.
Het is ongelofelijk hoe random die visa-aanvragen zijn. We gaan al zeker niet de VS proberen.
We gaan dus nog 2 jaar moeten wachten tot ze haar Belgische identiteit krijgt alvorens we op city-trip naar London kunnen of mijn zus bezoeken in de VS enkel en alleen omdat mijn vrouw Zuid-Amerikaans is.
€200+ per aanvraag dat je sowieso kwijt bent ongeacht of je aanvaard wordt of niet. En je visum is dus maar geldig voor de duur van de trip. Voor die drie dagen zouden we, als we het opnieuw doen, al minstens 400 euro kwijt zijn. Ook houden ze afwijzingen bij. Hoe meer je afgewezen wordt hoe groter de kans dat je weer geweigerd wordt.Misschien een domme vraag, maar staat er een limiet op hoeveel aanvragen je kan doen? Zoniet, wat houdt u tegen om een nieuwe aanvraag te doen, in de hoop dat je een mildere ambetenaar hebt?
En wat zegt over u?Raar gedroomd: kwas samen met mn ex en ze had het georganiseerd dat we kinderen van kennissen voor enkele weken te gast hadden. Bovendien was ik leraar en had ze ook bij andere medeleraren kinderen te logeren gelegd en nu moest ik dat me aantrekken.
Er probeerde ook iemand met zijn brommerke de Schelde over te steken, wat mislukte, waarna tScheld buiten zijn oevers trad en dan zag ik ook 1 van de gastleraren onder water in zijn garage drijven, dus moest ik op zoek achter de kinderen die daar logeerden. Wtf hersenen, wilt ge eens wat normalere dingen dromen, a.u.b.
Dat hij op een zieke manier redelijk veel mensen wil verzuipen. En degene dat hij het meest haat op een brommertje wil vastbinden om in de schelde te laten verzuipen.En wat zegt over u?

Cliënt die onaangekondigd en ongevraagd een foto laat zijn van zijn voet na zijn werkongeval en voor zijn amputatie. Dit gaan een paar slapeloze nachten worden.