Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het doel is toch om elkaar op een andere manier te leren kennen? Geslaagde teambuilding me dunkt.Altijd genieten die teambuildings en personeelsfeesten.
Personeelsfeest: gegarandeerd 6 die scheefpoepen en betrapt worden.
Teambuilding: altijd tenminste één iemand die niet tegen alcohol kan die op zijn hemd spauwt.
Genieten, genieten ...
Net wat foto's bekekenCollega deftig huis gekocht inclusief zwembad in de buurt van balaton 24.000 euro.

Via waar gekocht? Lokale immo of sites zoals 2dehands.beCollega deftig huis gekocht inclusief zwembad in de buurt van balaton 24.000 euro.
Via waar gekocht? Lokale immo of sites zoals 2dehands.be
Nederlandse aanbieder heeft hij het gevonden iets hongariahuizen.nl ofzo. Details ken ik (nog) niet hij zit er momenteel.Via waar gekocht? Lokale immo of sites zoals 2dehands.be
2dehands.hu![]()
6 dan nog....Altijd genieten die teambuildings en personeelsfeesten.
Met de titel moest ik nog lachen. Het effectief lezen maakt mij woedend, dieptriest en gedegouteerd.
"Gang of orangutans captured and raped poachers" was beter geweest.Met de titel moest ik nog lachen. Het effectief lezen maakt mij woedend, dieptriest en gedegouteerd.
Verpleegkundige is een knelpuntberoep..6 dan nog....
Welke firma is dat en zoeken ze nog volk ?
Altijd genieten die teambuildings en personeelsfeesten.
Teambuilding: altijd tenminste één iemand die niet tegen alcohol kan die op zijn hemd spauwt.
Genieten, genieten ...

Herkenbaar, ik heb zo eens in Brussel gestaan voor een gesloten deur. Sinds toen weet ik dat de "Dag van de dynastie" bestaat.Om 7u30 beginnen werken... net gezien dat ik eigenlijk vrij ben vandaag![]()