Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ciao bella, die kerel is echt niet gezond in zijn bovenkamer. Wandelt hier meestal door het stad, aangekleed als voil janet.
Op een donderdag liep hij in een pyjama broek, 3maten te groot, met bouwvakker spleet, op roze sloffen.
Nooit iemand iets weten aandoen, nu dit toch.
Hij was eerste van de klas altijd! En ook bouwvakker, denk ik, dat hij (beide) zelf zei in dat programma van Alloo. 👍

Zit bij de garage in de showroom omdat mijn wagen op onderhoud is.
Een oud koppel is hier aant kijken voor een nieuwe wagen.

Bij een kleine elektrische wagen die hier op een paar meter van mij staat doet de verkoper een hele uitleg over elektrische wagen, minder kosten, hoge dieselprijs enzo.

Hebt ge zonnepanelen?
Ja meneer dat heb ik.
Dan kunt ge uw auto best altijd opladen met die zonnepanelen en bespaart u dat toch wel wat.
Ja maar meneer, mijn zonnepanelen werken alleen als de zon schijnt. Als het regent of als het donker is, dan kan ik dan niet met mijn wagen rijden, da's ook maar stoem.

Ik denk dat die mens het principe van een batterij nog nie doorheeft :rofl:

Volgende vraag van die mens: en hoe ver geraak ik met die auto?
Toch een goei 250km, mijnheer.
Ale gaat die verlengkabel zo ver? En kan ik een langere kopen in de Hubo of de gamma? 😆

niet echt een WTF momentje,
maar zopas ex leerjaar genoot Karel Geraerts (VHSI school brugge), zien aangesteld worden als trainer van Vice kampioen Union.

Toch wel eens een opkijk momentje naar hem, heeft toch meer bereikt (op professioneel gebied dan), dan ik :baard:

Chapeaux man!
(werd vaak lacherig gedaan met zijn limburgs accent, zo zie je maar, dikke middelvinger naar zijn bully's van toen. Je zag toen al trouwens dat hij een enorm potentieel had)

Bewapen en leren omgaan met wapens is toch imo de beste oplossing om zich te kunnen weren in het leven. Wie weet keert de overheid zich opeens tegen je en moet je je kunnen verdedigen :unsure:
In Oekraïne was het de Russische overheid die zich tegen hen keerde... :tongue:

Ik heb een rugzakskes om de hond in te steken. 😅
Zoiets dus:
C3DmY-qXUAASagG.jpg

Een vent op zo’n step mét achteraan een karretje met hond erin 😵‍💫 Wat is er mis met gewoon met de hond te gaan wandelen?
Misschien heeft hij geen auto en wil hij met de hond ergens verder weg naartoe?

Wij pakken onze hond ook mee in de fietskar om leukere wandelingen verderop te kunnen doen.

Onze hond zijn hobby is in de kamer van de kinderen een plush te gaan stelen. Contentste hond ever wanneer het hem lukt. Vandaag ben ik bed van de oudste aan het opmaken en ik hoor de bekende pat pat pat die de trap op komt. Maar dan hoor ik zo een boenk klop tik waarvan ik denk ‘tiens, zo een plush hebben wij niet’. Had meneer er niets beter op gevonden dan de ontstopper (voorwerp, niet chemisch product) scheef te slaan. En er proberen op te knabbelen. Soepkieken van een hond.

Herinnering op FB. Blijkbaar is het vandaag 10jr geleden dat ik "een klein beetje" schade heb gemaakt in Le Mans met mijn camion. En exact anderhalf jaar er voor de ring van Parijs in brand gestoken. :unsure:
Goeie tijden.

2x problemen met de remmen van de oplegger trouwens, niet dat ik daar veel aan kon doen. :p

Een dame (te voet), die ik rond de 60 schat, ging een kind van +/- 4 jaar (op de fiets) eens wat verkeerswijsheid bijbrengen in een woonwijk.

In die woonwijk heb je sommige doodlopende stukken met een middenberm. Die middenberm scheidt de twee rijrichtingen van de doodlopende straat. Je kan aan het einde van die doodlopende straat rond de middenberm heen om terug weg te rijden uit het doodlopend stuk. Auto's rijden uiteraard rechts.

Voor die doodlopende stukken met middenberm hangt soms volgend verkeersbord, wat er uiteraard op wijst dat je achter het doodlopend stuk verder kan wandelen of fietsen.
900

Die dame had dat blijkbaar niet zo goed door. Ze zei dat de kleine links van de middenberm moest fietsen en dat zij rechts moest wandelen, omdat het verkeersbord zei waar je moest rijden/wandelen en zat dat vol overtuiging met hand en tand uit te leggen aan die kleine. :laugh:

Olifanten vergeten en vergeven niet.

“In India heeft zich deze week een bizar tafereel afgespeeld waarbij een wilde olifant de hoofdrol speelde. Het verdwaalde dier trapte een bejaarde vrouw dood en kwam later tijdens de begrafenis terug om opnieuw op haar lichaam te stampen.”

Terug
Bovenaan